2013-10-14, 14:52
Medlem
KaptenCapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Verkligen. Att Pobelter blev kickad tror jag inte va något "jätte"förvånade och det beror nog på att han valde skolan för Curse och LCS.

Aphromoo är ju väldigt bra kompis med Pobelter så det är väll antagligen därför han lämnade - i vilket fall som helst så tycker jag han inte känns som den seriösaste ad carryn i varje fall..

Håller helt med där. Ja Aphromoo känns verkligen inte seriös, blev besviken då dem först bytte ut Cop mot han.
Jag vet inte, Curse i det hela känns också väldigt bristfälligt. Som clg i tidiga S3.

~~~~

Hur bygger ni Nautilus i djungeln? Tycker han är väldigt bra och har 5 win streak i ranked med honom, svagheten ligger dock i duellerna mot andra champions.
Jag brukar börja, spirit stone (heter det väll?) -> mobi... Efter det blir jag tveksam.
Förslag?
Mvh
Citera
2013-10-14, 15:25
Medlem
wikazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenCaps
Håller helt med där. Ja Aphromoo känns verkligen inte seriös, blev besviken då dem först bytte ut Cop mot han.
Jag vet inte, Curse i det hela känns också väldigt bristfälligt. Som clg i tidiga S3.

~~~~

Hur bygger ni Nautilus i djungeln? Tycker han är väldigt bra och har 5 win streak i ranked med honom, svagheten ligger dock i duellerna mot andra champions.
Jag brukar börja, spirit stone (heter det väll?) -> mobi... Efter det blir jag tveksam.
Förslag?
Mvh

Ancient golem, randuin, spirit visage/banshee's, locket. Tanky som fan.
Citera
2013-10-14, 15:33
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amberlamp
Helvete va jag torskade i natt, lira aldrig lol då ni är pårökta, ett tips.

Tvärtom!

Alltid kul att ta en lol match klockan 5 på morgonen om man inte drog hem ett/med krogragg på en lördag, senaste gången så hamnade jag support, min adc var helt borta han(?).

Personligen så var jag bara medveten om ca 50% av allt som skedde, och de vi mötte var helnyktra, ändå var det jämnt och vi vann tillsist matchen, det var riktigt underhållande.
Citera
2013-10-14, 15:37
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
40 min kö kl 09:00 på morgonen, Riot jag förväntar mig RP!

Så att du kan slösa upp dem och senare klaga på att du inte får några refunds istället?
Om det krävs köer för att Riot ska kunna fixa servrarna, let it be.

Edit: Har varit borta från communityt en vecka nu och känner mig mycket mer till freds. Längtar inte ens tillbaks till ranked. Egengjorda customs med bottar är mycket mer avslappnat!
Senast redigerad av Cpt.Obvious 2013-10-14 kl. 15:39.
Citera
2013-10-14, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Så att du kan slösa upp dem och senare klaga på att du inte får några refunds istället?
Om det krävs köer för att Riot ska kunna fixa servrarna, let it be.

Edit: Har varit borta från communityt en vecka nu och känner mig mycket mer till freds. Längtar inte ens tillbaks till ranked. Egengjorda customs med bottar är mycket mer avslappnat!
Det finns ett nöje i ranked om man spelar mot sig själv också.
Citera
2013-10-14, 17:29
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Det finns ett nöje i ranked om man spelar mot sig själv också.

Problemet jag känner med det är att du trots allt måste spela med laget för att vinna och har faktiskt fått nog av folk som är äckligt toxic oavsett ifall de är bra eller inte. Jag kan förstå ifall andra ser ett nöje i ranked dock!
Citera
2013-10-14, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Det är jobbigt då jag pickade janna först och lastpicken instalockar corki utan å säga något, blir jobbigt då, håller helt och hållet med, janna corki är en seg jävla laning combo

Jag är diamond 1 Janna main och jag håller inte med. Janna + Corki funkar alldeles utmärkt. Gäller bara att veta hur man spelar Janna aggressivt.
Citera
2013-10-14, 19:02
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantrid
Jag är diamond 1 Janna main och jag håller inte med. Janna + Corki funkar alldeles utmärkt. Gäller bara att veta hur man spelar Janna aggressivt.

Gäller även att man har en adc som snackar samt lyssnar på vad man säger.
Citera
2013-10-14, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Gäller även att man har en adc som snackar samt lyssnar på vad man säger.

Nej inte direkt. Man behöver inget speciellt av sin adc.
Citera
2013-10-14, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mantrid
Nej inte direkt. Man behöver inget speciellt av sin adc.
Såklart behöver man det, om min ADC tar 4 cs när jag som leona gör r-e-q? Nog behöver man något.
Citera
2013-10-14, 20:47
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Såklart behöver man det, om min ADC tar 4 cs när jag som leona gör r-e-q? Nog behöver man något.

Inget speciellt skrev han, dvs man behöver bara en adc som spelar normalt, dvs man behöver en adc. Inget speciellt alltså.
Citera
2013-10-14, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazdaq
Inget speciellt skrev han, dvs man behöver bara en adc som spelar normalt, dvs man behöver en adc. Inget speciellt alltså.

Det var precis så jag menade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in