2013-10-12, 20:38
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruelladevil
Kollade gruppen nu.. det är ju en "Anti-Henrik-grupp".. Den som startade den är ju ingen fan av henrik precis...mer av sånt!!!Han ska faan inte tro att han kan mörda folk och sen se ut som en ängel....
bara förneka,som pappa har lärt honom...Borde va skottpengar på honom!!!!!

Han far och styv mor har ju lagt till endel av folket, plus hans tjej är med där så det är knappast någon anti-Henrik grupp. Då har vi sett två olika i sådana fall.
Citera
2013-10-12, 20:45
Medlem
ATLAS64s avatar
ny grupp på facebook Lås in Gabriels mördare på livstid startad av C*li** H
Citera
2013-10-12, 21:11
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
ny grupp på facebook Lås in Gabriels mördare på livstid startad av C*li** H

Aha!! Då finns det två, My bad sorry!

Det är G's syster som startat den. Bra gjort av henne!!
Citera
2013-10-12, 21:28
Medlem
Rebellion79s avatar
Bättre skapa en grupp för att minnas någon som man saknar än och starta hat-grupper, min åsikt.
Man mår inte bättra av att gå och hysa hat och ilska gentemot andra.
Förstår att det blir svårt att bära sorgen när någon i ens närhet dör på ett så plötsligt och traumatiskt vis.
Alla känslor är okej, ilska, sorg, och kärlek...men
det är bättre att sörja och vara ledsen, än att elda på sitt hat....
För då vinner det dåliga över allt som är bra.
Håll huvudet högt alla ni som saknar Gabriel.
Måste påpeka att jag inte heller tycker det är värdigt och klokt skapa en grupp för att stötta någon som med stor sannolikhet haft i hjäl någon.

Ni från respektive sidor, familj och vänner, till offret och till misstänkte gärningsmannen, ni får försöka hitta ett mellanting, eller låta varandra bara vara just nu.
Förstår allt är väldigt infekterat nu, och oroligt.
Svårt se en ljusning i det hela, men det finns en sådan också. Det är jag säker på.

Så mina tankar ikväll.

TOPIC; Tycker det är trist att man inte hört något nytt om utredningen, hur den går på framåt och vad som sagts, men det är väl mycket känslig information.
Citera
2013-10-12, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion79
Bättre skapa en grupp för att minnas någon som man saknar än och starta hat-grupper, min åsikt..

En minnessida tillägnad Gabriel finns det.. Men det har framkommit tidigare i tråden?

Ang den nystartade gruppen så ser det inte ut att vara G's syster som startat den.. Men jag kan se fel! Skulle det vara det så vore det iofs inget konstigt med det..?
Citera
2013-10-12, 21:59
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orelevant
En minnessida tillägnad Gabriel finns det.. Men det har framkommit tidigare i tråden?

Ang den nystartade gruppen så ser det inte ut att vara G's syster som startat den.. Men jag kan se fel! Skulle det vara det så vore det iofs inget konstigt med det..?

C*line H är Gs syster
Citera
2013-10-12, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
C*line H är Gs syster

Jag syftade mer på att det inte ser ut som om det är C som har startat gruppen.. Men jag kan som sagt ha sett fel!
Senast redigerad av Orelevant 2013-10-12 kl. 22:16.
Citera
2013-10-12, 22:39
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orelevant
Jag syftade mer på att det inte ser ut som om det är C som har startat gruppen.. Men jag kan som sagt ha sett fel!
ja det finns 2 admins i gruppen J**pe* N har lagt till C som andra admin så J**per har väl startat den ihop med C , men vad har det för betydelse vem som startade den ???
Citera
2013-10-12, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
ja det finns 2 admins i gruppen J**pe* N har lagt till C som andra admin så J**per har väl startat den ihop med C , men vad har det för betydelse vem som startade den ???

Det har ingen som helst betydelse vem som startade den? Som jag innan skrev så vore det inget konstigt om det var G's syster som startat den..
Citera
2013-10-12, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Han far och styv mor har ju lagt till endel av folket, plus hans tjej är med där så det är knappast någon anti-Henrik grupp. Då har vi sett två olika i sådana fall.
Då får jag säga att jag fattat saken fel....Ska titta lite mer noggrant innan jag uttrycker mej....
Citera
2013-10-12, 23:03
Medlem
Den enda sidan jag hittar när jag söker är: Vi som stöttar Henrik Holmdahl. I mina ögon är det en nidingssida.... Första bilden man ser är en krukväxt som klassas som ogräs....
Kan nån tipsa om det finns nån annan sida på facebook??? Tror nog att den sida jag ser, inte är seriös,ur Henriks synpunkt...
Citera
2013-10-12, 23:08
Medlem
gadden666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruelladevil
Den enda sidan jag hittar när jag söker är: Vi som stöttar Henrik Holmdahl. I mina ögon är det en nidingssida.... Första bilden man ser är en krukväxt som klassas som ogräs....
Kan nån tipsa om det finns nån annan sida på facebook??? Tror nog att den sida jag ser, inte är seriös,ur Henriks synpunkt...

Denna kanske?

https://www.facebook.com/groups/604423956288312/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in