2013-09-28, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gHk
Börjar tro att detta fall kommer förbli olöst tyvärr. Vill gärna veta vem gm är

Jag sätter min feta röv på att henrik H är Gm...Så är det bara...
Citera
2013-09-28, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruelladevil

Varför försvarar sej inte Henrik H? han har vart inne på en annan tråd och gläfst tidigare....vet att han har konto på flashback. Stackars hans lilla kvinna Jane,som snart ska föda hans barn. Hon kommer vara i hans våld resten av sitt liv... Fy faan för såna jävla empatistörda varelser! Henrik H är ett jävla AS!!!
Citera
2013-09-28, 23:54
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Instämmer till 100%. Det har varit min åsikt i stort sett enda sen G försvann.
Citera
2013-09-29, 00:37
Medlem
Citat:
Varför försvarar sej inte Henrik H? han har vart inne på en annan tråd och gläfst tidigare....vet att han har konto på flashback. Stackars hans lilla kvinna Jane,som snart ska föda hans barn. Hon kommer vara i hans våld resten av sitt liv... Fy faan för såna jävla empatistörda varelser! Henrik H är ett jävla AS!!!

Jane har väl inget med saken att göra, värt & blanda in henne? Visst att dem har ett förhållande och väntar barn men hon har ju inte begått nått brott eller hur? Låt tjejen vara.
Citera
2013-09-29, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becciie
Jane har väl inget med saken att göra, värt & blanda in henne? Visst att dem har ett förhållande och väntar barn men hon har ju inte begått nått brott eller hur? Låt tjejen vara.

Men gud.. Vem faan har sagt att hon begått nåt brott???? Fattar inte vad du svamlar om! Jag skrev precis att tjejen är fast för resten av sitt liv.... Alla vet att H:s kvinna heter jane. jag lider med denna stackars flicka och hennes familj. Hon var ju kär och galen.... Henrik kommer jaga henne vart hon än befinner sej... Hon föder hans barn: Då har man sålt sitt liv i stort sett....
Citera
2013-09-29, 01:00
Medlem
Citat:

Du vet ju inte vad du snackar om.... Handlar inte om att hon begått nåt brott... Fattar du vad skriver eller????
Citera
2013-09-29, 01:05
Medlem
Citat:
Men gud.. Vem faan har sagt att hon begått nåt brott???? Fattar inte vad du svamlar om! Jag skrev precis att tjejen är fast för resten av sitt liv.... Alla vet att H:s kvinna heter jane. jag lider med denna stackars flicka och hennes familj. Hon var ju kär och galen.... Henrik kommer jaga henne vart hon än befinner sej... Hon föder hans barn: Då har man sålt sitt liv i stort sett....

Nej, det har ingen sagt.. har jag heller inte påstått eftersom jag skrev det i en fråga om du läser igen så ser du, sålt sitt liv? De skulle ja inte tro att man gör.. men vad spelar de för roll? Vad är det att tycka synd om, men men. De visar sig nog snart om det är han eller inte eftersom det inte är honom dem har mest fokus på i dagsläget. Men tydligen gick jag dig på tårna eftersom du blev irriterad så jag fick väl inte ha mina synpunkter på saken....
Citera
2013-09-29, 01:05
Medlem
Citat:

Idiotkommentar!!!! INGEN vill Jane nåt illa... Fattar du det din dåre????
Citera
2013-09-29, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Instämmer till 100%. Det har varit min åsikt i stort sett enda sen G försvann.

Japp... Han kom undan med " vållande" på Peder Forsell... Klena lagar i Sverige...
Enligt ett avlyssnat samtal så har H:H erkänt mordet. Samt blodfläckar på Rickard S. Skor???
Ok. I Sverige är det okej att mörda den som säger ett ont ord som inte passar...Peder F. fällde en kommentar om Bruno H. Därför fick han förplikta med sitt liv av Henrik. Henrik H borde spärras in för all framtid.... Han är så förtappad....
Citera
2013-09-29, 01:12
Medlem
Citat:
Idiotkommentar!!!! INGEN vill Jane nåt illa... Fattar du det din dåre????

Tyck vad du vill så tkr jag på mitt sätt punkt slut. Men att kalla folk dåre & massa annat trams är ju bara löjligt.
Citera
2013-09-29, 01:23
Medlem
Citat:
Nej, det har ingen sagt.. har jag heller inte påstått eftersom jag skrev det i en fråga om du läser igen så ser du, sålt sitt liv? De skulle ja inte tro att man gör.. men vad spelar de för roll? Vad är det att tycka synd om, men men. De visar sig nog snart om det är han eller inte eftersom det inte är honom dem har mest fokus på i dagsläget. Men tydligen gick jag dig på tårna eftersom du blev irriterad så jag fick väl inte ha mina synpunkter på saken....

Den här lilla Jane. 20 år. henrik har förstört hela hennes framtid.. Fattar du eller?
jag skiter fullständigt i vad såna som du har för åsikter. Skulle vilja se dej i händerna på en man,bli hjärntvättad etc. som jag vet att Jane blir. Han håller hela hennes släkt i ett jävla grepp. ALLA är livrädda för Henrik.. Han är totalt empatistörd,förutom kärlek från sin mamma...Men han får ju ingen kärlek från sina föräldrar...Får man ingen kärlek i sin barndom så blir man ett monster... Så är det!
Citera
2013-09-29, 01:28
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Hur vet du vem snuten har fokus på i dagsläget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in