2013-10-11, 00:47
  #5197
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
(Spoiler för att reducera storleken på inlägget)
Jag tror jag fick med alla kategorier. Säg till annars.

Några tips och tricks som jag har lärt mig under min speltid när jag ändå är i farten:
Tack för svaret, förlorade alltid mina race innan, har nu vunnit 3 irad med MCn och catch up av.
Citera
2013-10-11, 00:50
  #5198
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Tack för svaret, förlorade alltid mina race innan, har nu vunnit 3 irad med MCn och catch up av.
De flesta som hostar brukar dessutom tillåta Custom Vehicles, så om du vill ha övertaget; se till att ha ett topptrimmat fordon av varje klass.
Citera
2013-10-11, 01:16
  #5199
Medlem
WzupYos avatar
Varför har dom ej fixat så att mina vänner inte behöver göra ett onlineuppdrag när de redan har hjälp mig med samma uppdrag? Kommer de att fixa detta?
Citera
2013-10-11, 01:50
  #5200
Medlem
mc glitch fungerar fortf 150k cash.

Syynd att jag inte lirat mkt race så har inga uppgraderingar. ((
Citera
2013-10-11, 01:58
  #5201
Medlem
WizKhalifass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fact
mc glitch fungerar fortf 150k cash.

Syynd att jag inte lirat mkt race så har inga uppgraderingar. ((

Köp bulletproof tires och dyraste tutan så får man 26K när man säljer.
Citera
2013-10-11, 02:09
  #5202
Medlem
ilchino-ilsovranos avatar
Jävlar vad tjuriga servrarna var inatt då. Försökt komma in i en halvtimme nu, timear ut hela tiden. En gång kom jag in men blev kickad efter 1 minut. Det är som förra veckan all over... aja, bara att bita ihop.

Angående MC-glitchen så tycker jag inte att det är värre än att köra Violent Duct där man dessutom boostade upp sin level. Spelet handlar om att hustla, dom som vill lägga ner tid på det där får väl göra det om dom vill.
Citera
2013-10-11, 02:17
  #5203
Medlem
ilchino-ilsovranos avatar
Förresten, någon som vet hur det ligger till med kickandet? Är det en bugg, ett serverproblem eller är det helt och hållet bara andra spelare som vill jävlas? Jag blir ofta kickad efter nån enstaka minut i en session.
Citera
2013-10-11, 02:27
  #5204
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilchino-ilsovrano
Förresten, någon som vet hur det ligger till med kickandet? Är det en bugg, ett serverproblem eller är det helt och hållet bara andra spelare som vill jävlas? Jag blir ofta kickad efter nån enstaka minut i en session.
Om du blir kickad ska det komma upp en liten svart ruta som förvarnar dig om att spelare röstar för att kicka dig. Om det händer helt abrupt och utan förvarning rör dig sig om något serverproblem.
Citera
2013-10-11, 02:37
  #5205
Medlem
ilchino-ilsovranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Om du blir kickad ska det komma upp en liten svart ruta som förvarnar dig om att spelare röstar för att kicka dig. Om det händer helt abrupt och utan förvarning rör dig sig om något serverproblem.

Det jag misstänkte. Kan detta ha att göramed STRICT/MODERATE-grejen? Om jag har strict NAT och joinar en servrer och så kommer det in en användare moderate så blir jag kickad? Har extremt dålig koll, kör själv inte trådlöst XBOX utan har en kabel inkörd, visserligen via en router. Men det är verkligen ett återkommande problem detta - delvis svårt att hitta sessions med spelare, svårt med att få folk att joina uppdrag, timeas ofta ur när jag ska joina etc, etc. De senaste dagarna jag har spelat har det dock flytit på ganska bra, har inte haft något att klaga på riktigt. Ikväll/inatt däremot - katastrof.
Citera
2013-10-11, 03:06
  #5206
Medlem
Dum fråga kanske, men hur blir man av med bilar från sitt garage?
Citera
2013-10-11, 03:16
  #5207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameljockey
Gör ett par uppdrag, ta sen en liten paus och åk upp till vinewood/snobbområden och sno en sån där bil utan tak som går som en raket.. Dom går på 9.6k hos LS Customs.. När du väl är där kan du råna en butik också. Bli av med snuten och sälj skiten, så gör du uppdrag igen. Går rätt snabbt att tjäna pengar så...

Till övriga i tråden; Vad för bilar får man mest pengar för?
Dom där snygga bilarna vill inte costoms ha. De står att dom redan är för bra.
Citera
2013-10-11, 03:26
  #5208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrwong
Dum fråga kanske, men hur blir man av med bilar från sitt garage?

Nvm, var bara att sälja till LSC
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in