2013-10-10, 23:25
  #5173
Medlem
robaxs avatar
Den där glitchen där man säljer motorcykeln fungerade inte för mig, kunde inte ansluta till ps store
Citera
2013-10-10, 23:26
  #5174
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robax
Den där glitchen där man säljer motorcykeln fungerade inte för mig, kunde inte ansluta till ps store
Den funkar för mig, kan inte ansluta heller.. så länge du är kvar i garaget och har priset på hojjen uppe så funkar det.. bara att fortsätta.
Citera
2013-10-10, 23:26
  #5175
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robax
Den där glitchen där man säljer motorcykeln fungerade inte för mig, kunde inte ansluta till ps store
Den fungerar ändå. Fortsätt genom att trycka kryss istället för cirkel
Citera
2013-10-10, 23:27
  #5176
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adam1989
kan go i god att glitchen fungerar på xbox, riktigt skönt att vara 800k rikare på ca 1h

Kul att fuska sig fram, vem tävlar du emot?
Citera
2013-10-10, 23:28
  #5177
Medlem
Orka fuska till sig pengar. Tar ju bort all charm med spelet.

Några flashbackare som vill köra race med normala regler. Alltså ingen jävla catch-up och vapen ala mario kart
Citera
2013-10-10, 23:35
  #5178
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
http://www.youtube.com/watch?v=yaRafYHHrvY
Det här är med motorcykeln, 100% säker om du gör rätt (jag failade dock på 31:sta försöket )
Det är ju dock ett fusk.
Dom som säger att farma är ett fusk måste ta ut huvudet ur röven.
Citera
2013-10-10, 23:35
  #5179
Medlem
Någon jävel som är bra på att fixa emblem till crew?
Citera
2013-10-10, 23:36
  #5180
Medlem
Vad gör Roll cage?
Citera
2013-10-10, 23:39
  #5181
Medlem
Hoppas ni som använde glitchen blir avstängda, hade varit så jävla gött
Citera
2013-10-10, 23:42
  #5182
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Ok. Vilken bil är bäst enligt dig?
(Spoiler för att reducera storleken på inlägget)
Jag tror jag fick med alla kategorier. Säg till annars.

Några tips och tricks som jag har lärt mig under min speltid när jag ändå är i farten:
__________________
Senast redigerad av PUSClFER 2013-10-10 kl. 23:57.
Citera
2013-10-10, 23:47
  #5183
Medlem
Alla kör ju med catch-up. Det spelar ingen roll hur bra du kör. Din hastighet blir limiterad när du ligger längst fram. Så jävla tråkigt
Citera
2013-10-10, 23:54
  #5184
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Alla kör ju med catch-up. Det spelar ingen roll hur bra du kör. Din hastighet blir limiterad när du ligger längst fram. Så jävla tråkigt
Hosta själv då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in