2013-10-07, 05:15
Medlem
basssees avatar
Vilken summa går den dyraste lägenheten/huset på? Finns det någon med balkong?
Citera
2013-10-07, 05:39
Medlem
messiasibids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Vilken summa går den dyraste lägenheten/huset på? Finns det någon med balkong?

400 000:- går den dyraste på. Men som med allt annat det dyraste behöver inte vara det bästa.
Och nej skulle inte tro det finns balkong
Citera
2013-10-07, 06:09
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Var finns de båtar ?
Vet att det brukar spawna en nere vid bryggorna man kan köpa i single play. Kolla runt på alla bryggorna i området. Annars har du jet-ski längs Vespucci Beach.
Citera
2013-10-07, 06:35
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
En liten uppdatering från R*:

"Note: Please do NOT use the “Retry” button after receiving the message “Rockstar Cloud Servers are unavailable” as this may result in loss of character data. If you are trying to access GTA Online and Rockstar Cloud Servers are unavailable, please exit to GTAV Story Mode and try entering GTA Online again through the Pause menu in Story Mode. We will be issuing a title update that will fix this issue as soon as possible."

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267-Loss-of-characters-rank-items-apartments-and-or-in-game-money-in-GTA-Online

Trevligt litet easter egg - en retry-knapp som egentligen är en radera din profil-knapp...

Är det bara jag som tycker att R* framstår väldigt förvirrade och svarslösa?
Jag har bara en känsla av att spelbolagen brukar vara betydligt mer "on top of shit", veta var problemen ligger och fixa dem rätt snabbt, men i det här fallet så lägger t.o.m. R* ut små tips på vad som KAN funka för att saker ska flyta smidigare - som om de vore en privat spelblogg utan insikt i processen. Varför lägga upp små tips gällande hur man ska undvika problem med deras spel när de fan egentligen borde stänga ner skiten tills allt är fixat? Eller åtminstone, i det här fallet, stänga av/omdirigera "Retry"-funktionen så att den inte kan göra mer potentiell skada.

Jamen va fan. Kunde dom inte sagt det tidigare? Rockstar verkar ju inte ha någon aning om vad dom håller på med. Mitt tålamod är slut nu...
Citera
2013-10-07, 07:03
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naterious
Aa jag rör inte de uppdragen längre p.g.a det. Droger? Har bara gjort ett enda drog mission och det var på lvl 1.

Det jag försörjer mig mest på nu är rån och sälja bilar. Deathmatchs, races osv är inte värt tiden om man jämför med cash/h.

PS: Verkar som om jag fått någon bugg i spelet då det säger att jag inte är med i något crew fast jag ska vara med i Flashback PS3.. Är med på hemsidan men icke i spelet, någon annan som har detta?

Kolla om du är med på hemsidan.
Gerald(?) ger ut missions för droger, dom går jävligt fort att göra, tror jag fått göra två olika flera gånger & jag är lvl 18. Antingen ska du till stranden och hämta meth (tar 5min typ) eller så ska du till ett Scrapyard & hämta Kokain eller liknande, det missionet är lite svårare men bör inte vara några problem.

Sen det där med att man helt plötsligt inte är med i något crew in-game tror jag har att göra med cloudet, fått så flera gånger själv, bara logga ut & in några gånger så bör det fixa sig

EDIT: Hämta AKA Sno av ett gäng xd
Citera
2013-10-07, 08:02
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
En liten uppdatering från R*:

"Note: Please do NOT use the “Retry” button after receiving the message “Rockstar Cloud Servers are unavailable” as this may result in loss of character data. If you are trying to access GTA Online and Rockstar Cloud Servers are unavailable, please exit to GTAV Story Mode and try entering GTA Online again through the Pause menu in Story Mode. We will be issuing a title update that will fix this issue as soon as possible."

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267-Loss-of-characters-rank-items-apartments-and-or-in-game-money-in-GTA-Online

Trevligt litet easter egg - en retry-knapp som egentligen är en radera din profil-knapp...

Är det bara jag som tycker att R* framstår väldigt förvirrade och svarslösa?
Jag har bara en känsla av att spelbolagen brukar vara betydligt mer "on top of shit", veta var problemen ligger och fixa dem rätt snabbt, men i det här fallet så lägger t.o.m. R* ut små tips på vad som KAN funka för att saker ska flyta smidigare - som om de vore en privat spelblogg utan insikt i processen. Varför lägga upp små tips gällande hur man ska undvika problem med deras spel när de fan egentligen borde stänga ner skiten tills allt är fixat? Eller åtminstone, i det här fallet, stänga av/omdirigera "Retry"-funktionen så att den inte kan göra mer potentiell skada.
Rockstar kanske inte är lika vana som t.ex. Blizzard som har några fler år på nacken när det kommer till onlinespel
Citera
2013-10-07, 08:38
Medlem
HestDrickaColas avatar
Varför har Rockstar tagit bort så många funktioner? Vill jag flyga en jumbojet utan att få fyrtiofem missiler skjutna mot mig så ska jag kunna det. Står några framme på Los Santos Airport men bara för att se lite fina ut för inte kan man åka dem i alla fall.

Dessutom är det sjukt jobbigt att man inte kan åka en snodd bil. Visst, om polisen ser att jag snott den men vill jag bara cruisa runt med några kompisar ska jag inte behöva oroa mig för polisen och även om det bara kostar 300 dollar att färga om den så polisen inte märker något är det jobbigt för ibland har man inte tid eller helt ärligt inte ens pengar till det.

OCH - jag vill kunna göra som i GTA IV - åka runt, döda döda döda utan att få hundra poliser efter mig och kunna dö utan att förlora två lax varje gång. Hur fan?
Citera
2013-10-07, 08:40
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Varför har Rockstar tagit bort så många funktioner? Vill jag flyga en jumbojet utan att få fyrtiofem missiler skjutna mot mig så ska jag kunna det. Står några framme på Los Santos Airport men bara för att se lite fina ut för inte kan man åka dem i alla fall.

Dessutom är det sjukt jobbigt att man inte kan åka en snodd bil. Visst, om polisen ser att jag snott den men vill jag bara cruisa runt med några kompisar ska jag inte behöva oroa mig för polisen och även om det bara kostar 300 dollar att färga om den så polisen inte märker något är det jobbigt för ibland har man inte tid eller helt ärligt inte ens pengar till det.

OCH - jag vill kunna göra som i GTA IV - åka runt, döda döda döda utan att få hundra poliser efter mig och kunna dö utan att förlora två lax varje gång. Hur fan?
Förlorar man även bankade pengar när man dör?
Citera
2013-10-07, 08:41
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
Förlorar man även bankade pengar när man dör?
Japp. En kompis till mig hade 150k och efter timmar av lek i bergen hade han några tusen kvar.

För helvete.
Citera
2013-10-07, 08:54
Medlem
apskaftet12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Vart hittade du ett flygplan??? de e konstigt att man inte kan få tag på ett på flygplatsen ..

Finns annars helikopter på flygplatsen som du kan sno o flyga in på militärbasen med, du får inga militärer innan du nuddat marken på militärbasen. Så landa precis brevid ett stridsflygplan o spring ut o be till gud att inte pansarvagnarna får tag i dig.
Citera
2013-10-07, 09:15
Medlem
Gergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Okej tack för svaret men lite besviken att det inte går
Det går visst, ändra i settings nånstans
Citera
2013-10-07, 09:27
Medlem
Shejkens avatar
Hur är det med aim när man spelar online?

Följer inställningarna från single player med när man går online, eller är det alltid auto-aim eller alltid free-aim?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in