Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-12, 16:13
  #1201
Medlem
Fick höra att han hade flertalet knivhugg i bröstet. Om detta är spekulationer eller inte vet jag inte men min källa verkar säker på sin sak. När får vi reda på hur det gått till? Offret har tydligen ryckt mediciner ur handen på en gamling som lämnat apoteket för nåt år sen.. så jag antar att han gillade medicin?
Citera
2013-10-12, 16:21
  #1202
Medlem
Det har öppnats en grupp vid namn " Vi som finns för Henrik " på Facebook....??????
Verkar inte bättre än att det vore farsgubben som öppnat den.....
Citera
2013-10-12, 16:24
  #1203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monsterbarbie
Fick höra att han hade flertalet knivhugg i bröstet. Om detta är spekulationer eller inte vet jag inte men min källa verkar säker på sin sak. När får vi reda på hur det gått till? Offret har tydligen ryckt mediciner ur handen på en gamling som lämnat apoteket för nåt år sen.. så jag antar att han gillade medicin?

Det här har inte diskuterats tidigare i tråden ????? Media ? Källa ?
__________________
Senast redigerad av Sikkentomte 2013-10-12 kl. 16:56.
Citera
2013-10-12, 17:00
  #1204
Medlem
Jag kan inte röja källan.. men nån i myndigheten har läckt tror jag. jag spekulerar inte utan delger bara det jag fått reda på.
__________________
Senast redigerad av monsterbarbie 2013-10-12 kl. 17:18.
Citera
2013-10-12, 17:15
  #1205
Medlem
Artiklarna om apotekhändelsen verkar borttagna . googlar du rån loyds apotek lidköping får du upp smått i rubriken.
Citera
2013-10-12, 17:18
  #1206
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkentomte
Det har öppnats en grupp vid namn " Vi som finns för Henrik " på Facebook....??????
Verkar inte bättre än att det vore farsgubben som öppnat den.....
ja ja alla älskar säkert sina barn vad som än händer ,,men jäkla dålig tidpunkt att öppna en sådan grupp ,,bevis på att admins och övriga medlemmar i gruppen inte har så mycket innan för pannbenet !!
Citera
2013-10-12, 17:37
  #1207
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monsterbarbie
Artiklarna om apotekhändelsen verkar borttagna . googlar du rån loyds apotek lidköping får du upp smått i rubriken.

Det fallet som kommer upp när man googlar loyds apotek i Lidköping handlar INTE om G*briel. Det vet jg pga att jag vet vem det var, en vän till mig var på plats och såg hela händelsen som står om där i artikeln. Det var INTE G.

Men jo, han var benzo missbrukare. Vet inte om det var på "hel tid" men han hade sin flödder perioder, bl.a det sista.
Citera
2013-10-12, 17:42
  #1208
Medlem
Menar du påsryckningen eller rånet? Var inte påsryckningen G?
Citera
2013-10-12, 17:50
  #1209
Medlem
Länk till GP angående rånet i Lidköping för ett år sedan:

http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.1...des-av-vittnen
Citera
2013-10-12, 18:20
  #1210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallas
Länk till GP angående rånet i Lidköping för ett år sedan:

http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.1...des-av-vittnen

Ja! Detta menar jag. Enligt mina uppgifter är detta G .. rätta om det är fel
Citera
2013-10-12, 18:33
  #1211
Medlem
Hittar inte namnet på den killen/släkten i Götene som Henke och Fransson har kontakt med som nämnts tidigare att de inte ska bråka med? Har lite info om de isf om jag får reda på det.
Citera
2013-10-12, 18:42
  #1212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slobban33
Hittar inte namnet på den killen/släkten i Götene som Henke och Fransson har kontakt med som nämnts tidigare att de inte ska bråka med? Har lite info om de isf om jag får reda på det.

Är det den Dani*el som nämnts tidigare i tråden du syftar på????? Eller är det personen som skall ha någon vänskap till GM's mamma i hällekis på något sätt ????
__________________
Senast redigerad av Sikkentomte 2013-10-12 kl. 18:44.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback