2013-09-22, 22:59
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa
Hmm. Det känns ganska suspekt hur man kan posta fel i en sådan här tråd ?
Är det någon information du sitter på men ej vill utgå med här ? Isåfall vänd dig till polisen direkt.

Jag har massa olika trådar/fönster uppe om allt möjligt och inte bara FB så ber om ursäkt
Citera
2013-09-23, 02:26
Medlem
han har väll en bror som heter D*avid med?
Citera
2013-09-23, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3poeng
han har väll en bror som heter D*avid med?

Ja. Risig grabb lik e*anuel vad jag hört
Citera
2013-09-23, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusenbladspaj
Ja. Risig grabb lik e*anuel vad jag hört

hur menar du nu?
Citera
2013-09-23, 11:25
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vet-ikke
Jag kan inte sluta lägga märke till någon på denna tråd, som är lite väl pågående när det gäller vad för upplysningar folk har ang denna saken.. först trodde jag det var en anhörig, även om hen skrev att hen inte kände BO,Henke osv.. men nu börjar jag fan undra om inte det kan vara GM som luskar i vad för rykten som cirkulerar runt hen...

Hmmmm....

Vem menar du?? PMa om du inte vill skriva här.
Citera
2013-09-23, 11:30
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haggans
Inbillar du dig att han gjorde det när han var ute ock knarkade och gjorde kriminella prylar? Tror inte det.

Säger absolut inte att jag tycker det är rätt att han gick detta tragiska öde till mötes, men det är ju bara ren o skär nonsens att ens påstå att han var en bra far och pojkvän. Ren o skär nonsens.

Jag inbillar mig inte någonting. Jag FRÅGAR. Jag har inte en aning om hur hans missbruk eller vardag såg ut. Jag försöker skilja på elaka nedlåtande kommentarer ang BO och ren fakta.
Citera
2013-09-23, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Jag inbillar mig inte någonting. Jag FRÅGAR. Jag har inte en aning om hur hans missbruk eller vardag såg ut. Jag försöker skilja på elaka nedlåtande kommentarer ang BO och ren fakta.

Han var en riktigt bra far
Citera
2013-09-23, 12:41
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
Han var en riktigt bra far
Eller hur. Lika bra som alla missbrukare och kriminella är.
Citera
2013-09-23, 13:11
Medlem
Citat:
Eller hur. Lika bra som alla missbrukare och kriminella är.

jag visste vem han var, och han var otroligt glad att han blivit far, allt han brydde sig om var hans son, sen kanske han hade ett beroende som kom emmelan men han var fortfarande en bra pappa.
Citera
2013-09-23, 13:18
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
jag visste vem han var, och han var otroligt glad att han blivit far, allt han brydde sig om var hans son, sen kanske han hade ett beroende som kom emmelan men han var fortfarande en bra pappa.
Sluta nu. Det finns ingen knarkare och kriminell person som är en bra pappa. Oavsett hur glada dom är för att dom har lyckats befrukta en tjej/kvinna. "Ett beroende som kom emellan"? Han valde ju själv att han ville knarka och satte därmed sin son och sambo i andra hand hela tiden. Det liv han själv valde att leva fick ju tragiskt nog med all säkerhet han mördad dessutom, och inbillar du dig att hans barn valde det? Vilken bra och ansvarsfull pappa väljer det? Ingen.
Citera
2013-09-23, 13:38
Medlem
Citat:
Sluta nu. Det finns ingen knarkare och kriminell person som är en bra pappa. Oavsett hur glada dom är för att dom har lyckats befrukta en tjej/kvinna. "Ett beroende som kom emellan"? Han valde ju själv att han ville knarka och satte därmed sin son och sambo i andra hand hela tiden. Det liv han själv valde att leva fick ju tragiskt nog med all säkerhet han mördad dessutom, och inbillar du dig att hans barn valde det? Vilken bra och ansvarsfull pappa väljer det? Ingen.

men han var ju inte våldsam mot sin familj, han var ju inte aggresiv mot sin son, han tillbringade mycket tid med honom och var under em tid på väg tillbaka från drogerna
Citera
2013-09-23, 17:22
Medlem
Citat:
Tycker synd om dig som har så snäv syn på livet . Är uppvuxen med en pappa med missbruk, men mer kärleksfull pappa får man leta efter, när han hade sina dåliga perioder höll han sig borta för vår skull, under de bra perioderna ( som var fler och mkt längre än de dåliga) var han till 100 % närvarande, och gjorde allt för oss barn.! Det finns pappor utan missbruk som inte bryr sig ett skit om sina barn och som ständigt är frånvarande. Där med inte sagt att alla missbrukare är bra föräldrar. Men såpass vet jag om G att hans son var hans ALLT, och hans skulle aldrig gjort något för att skada honom. Tycker att allt ovidkommande skitsnack kan läggas ner!! Koncentrera er på att ta reda på vem den skyldiga är, istället för att prata skit om någon som aldrig kan komma till tals och försvara sig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in