Citat:
Ursprungligen postat av
Romano-Emanuel
Tyvärr var ja på rättegången, det var inte kul.
H.H visar sig helt oberörd och ånger finns inte i honom enligt min åsikt. De var leenden och blickar ut i åskådarna till o från.
Ja du gällande straffet vet jag ej. Har magkänslan att det hamnar på 16 kanske? Men allt under livstid är ju en överklagan enligt min åsikt.
Nej, det förstår jag verkligen, och för vad det nu är värt så skall du/ni veta att jag verkligen lider med er.
Det var faktiskt som jag trodde. Jag vet inte ens om han har det i sig att ångra något han har gjort. Jag menar, är man inte ens ledsen när man har mördat sin släkting, ja, då finns det nog ingen ånger i en. Det är imo en av anledningarna till att han aldrig skall släppas ut på våra gator igen. Han är ju helt enkelt en hemsk människa.
Ja, 16 år är däromkring jag tippar på jag med. Det är ju ett oerhört lågt straff för någon som har tagit livet av någon. Han är ju ute igen ung. samtidigt som G's barn blir tonåring. Hemsk tanke. Givetvis så skall allt lägre än livstid överklagas, allt annat är ju bara fånigt av åklagaren.
Vi får alla hålla tummarna för att det skipas någon form av rättvisa i denna tragiska händelse.