2013-10-08, 22:01
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jsson98
Ja http://www.rockstargames.com/newswire/article/50061/announcing-the-grand-theft-auto-v-special-edition-and-collectors.html
aa sweet, har ju den där äre bara o aktivera koden på PSS så kmr vapnena till ammu-nation automatiskt?
Citera
2013-10-08, 22:03
Medlem
jsson98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bezze
Har inte ens någon bil. Har bara pistol, hagel och den lilla sprutaren.

Var spenderar du dina pengar på då
Citera
2013-10-08, 22:04
Medlem
bezzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jsson98
Var spenderar du dina pengar på då
Ingenting. Jag blir dödad ibland då förlorar jag massa pengar.
Citera
2013-10-08, 22:04
Medlem
jsson98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
aa sweet, har ju den där äre bara o aktivera koden på PSS så kmr vapnena till ammu-nation automatiskt?

Ja först aktiverar du koden sen laddar du ned materialet
Citera
2013-10-08, 22:05
Medlem
jsson98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bezze
Ingenting. Jag blir dödad ibland då förlorar jag massa pengar.

Spela mycket missions och sätt in allt på banken så ska du se att pengarna stiger snabbt
Senast redigerad av jsson98 2013-10-08 kl. 22:07.
Citera
2013-10-08, 22:07
Medlem
jsson98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jd96
Nån som vet om de finns mc-jackor man kan köpa.

Du kan väll köpa en läderjacka och sätta crew emblemet på den (tror jag)
Citera
2013-10-08, 22:10
Medlem
Pinto1s avatar
Finns det nånstans man kan kolla status på servrarna förutom in game? Är det mitt internet som jävlas eller? Har inte kunnat gå online sen kl 19, får bara upp felmedelandet om cloudservers men folk verkar ju sitta och lira? Sitter på PS3
Citera
2013-10-08, 22:11
Medlem
Hummlers avatar
Ni som grindar Violent Duct hur gör ni med ammo? Jag har kört några rundor nu men ammon är i princip slut för oss alla.
Citera
2013-10-08, 22:14
Medlem
t00ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Ni som grindar Violent Duct hur gör ni med ammo? Jag har kört några rundor nu men ammon är i princip slut för oss alla.

Någon jag tänker på så här spontant är väl att ringa Merryweather och be dom droppa lite ammo eller så.. Borde fungera
Citera
2013-10-08, 22:14
Medlem
majj1katts avatar
Citat:

Åk till Ammunation innan ni åker och stjäler knarket. Det ligger typ 2 kvarter bort.
Citera
2013-10-08, 22:18
Medlem
ilchino-ilsovranos avatar
Citat:

Det finns möjlighet att uppsöka ammu-nations även under uppdrag. Jag lyckades dock gott och väl hålla till godo med de vapen som gängmedlemmarna droppade.
Citera
2013-10-08, 22:18
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epik
Du är inte ensam.. Kanske tråkigt, finns inte mycket att göra som är varierande... Tråkiga uppdrag, samma skit hela tiden
Känns bara så meningslöst, spelar vidare för jag vill ha alla Achievements men har svårt att få ihop folk till olika Missions/Deathmatches eller Race, får max 4 pers och alla uppdrag är typ "Jaga den här killen och ta hans bil", eller "Åk till X, skjut alla där, ta Y och åk tillbaka till A". Förväntade mig så sjukt mycket mer, ni som spelar just nu, varför spelar ni vidare? Vill ni bli rank 100, eller tycker ni bara det är roligt?

Kanske blir bättre om någon vecka, men förstår verkligen ingenting just nu, är rank 10 och ska precis börja få uppdrag av Lester, kanske blir bättre nu.

Edit: Försöker inte vara dryg, är ärligt nyfiken på vad som får er att spela vidare, för jag roas inte speciellt mycket av Online just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in