2013-10-08, 00:47
Medlem
Nu har jag äntligen samlat på mig en del pengar. Tips på knarkarhus? Ska inte vara nån fet villa med pool, det ska vara ett ghetto crackhouse gärna med prostituerade utanför. Min gubbe är neger han ska inte få ha det fint.

Antar att man ska satsa på det billigaste då eller?
Citera
2013-10-08, 00:55
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siv-Heil
Nu har jag äntligen samlat på mig en del pengar. Tips på knarkarhus? Ska inte vara nån fet villa med pool, det ska vara ett ghetto crackhouse gärna med prostituerade utanför. Min gubbe är neger han ska inte få ha det fint.

Antar att man ska satsa på det billigaste då eller?

Det finns rätt många alternativ faktiskt. Satsa på en lägenhet för 140 lax. Du får en hyfsad lägenhet (inte helt lyxiga och heller inte en Trevor-liknande boplats) med 6-bilarsgarage. Annars har du även en lägenhet för $80.000 har jag för mig, tror det är det sämsta/billigaste man kan få.

Jag sitter på dryga 150.000 just nu. Satsar på den bästa lägenheten man kan komma över och sedan är det fordon som jag ska handla in.
Citera
2013-10-08, 00:55
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Va? så få? Hoppas att det kommer bli mer i framtiden.
Det må låta lite, men det är faktiskt helt lagom enligt mig. Fler spelare skulle bara resultera i konstant kaos. Som det är nu kan man faktiskt cruisa runt och göra det man själv vill utan att riskera att bli överkörd av en lastbil och sedan sprängd i småbitar av en RPG.
Citera
2013-10-08, 00:57
Medlem
Albozs avatar
Någon som vet vilken den snabbaste bilen Online är som är gratis att "äga"? Kör själv en smått stylad Chrysler Crossfire och den går faktiskt hyfsat snabbt, men finns det snabbare?
Citera
2013-10-08, 00:59
Medlem
Viches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Någon som vet vilken den snabbaste bilen Online är som är gratis att "äga"? Kör själv en smått stylad Chrysler Crossfire och den går faktiskt hyfsat snabbt, men finns det snabbare?

Tror att det är Schyster Fusilade, Sports. Läste på någon sida förut att det var den bilen som hade mest acceleration (8,2) och mest i top speed (8,2) av de bilar man kunde sno och sen göra till sin egen.

Har den, och den är riktigt nice! =)
Citera
2013-10-08, 01:02
Medlem
Tycker man bjuder in folk som tusan men fan aldrig nån som hakar på, va är detta för crew som inte ställer upp....
Citera
2013-10-08, 01:04
Medlem
Citat:
Det finns rätt många alternativ faktiskt. Satsa på en lägenhet för 140 lax. Du får en hyfsad lägenhet (inte helt lyxiga och heller inte en Trevor-liknande boplats) med 6-bilarsgarage. Annars har du även en lägenhet för $80.000 har jag för mig, tror det är det sämsta/billigaste man kan få.

Jag sitter på dryga 150.000 just nu. Satsar på den bästa lägenheten man kan komma över och sedan är det fordon som jag ska handla in.

Vet du hur den för 80 ser ut? Jag vill ju ha en trevor-liknande boplats fast inte långt ut åt helvete.
Citera
2013-10-08, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus31
Tycker man bjuder in folk som tusan men fan aldrig nån som hakar på, va är detta för crew som inte ställer upp....

Håller tyvärr helt med :/
Citera
2013-10-08, 01:05
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viche
Tror att det är Schyster Fusilade, Sports. Läste på någon sida förut att det var den bilen som hade mest acceleration (8,2) och mest i top speed (8,2) av de bilar man kunde sno och sen göra till sin egen.

Har den, och den är riktigt nice! =)

Det är den jag också har hehe. I verkligheten är dens riktiga namn Chrysler Crossfire. Tack för snabbt svar!
Citera
2013-10-08, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jteez
Håller tyvärr helt med :/

Ja känns ju rätt meningslöst att vara med i ett när man aldrig spelar ihop
lirar på PS3 by the way...
Citera
2013-10-08, 01:08
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siv-Heil
Vet du hur den för 80 ser ut? Jag vill ju ha en trevor-liknande boplats fast inte långt ut åt helvete.

Nej, har faktiskt ingen aning men jag har för mig att man kan kolla in lägenheterna innan man köper dem. Är dock absolut inte säker på detta men ta upp webbläsaren på telefonen, gå in på Money & Services sen på andra raden hittar du Dynasti8 och så letar du upp vad du nu vill köpa. Tror sedan man kan kolla in hur de ser ut, är dock mycket osäker på detta..
Citera
2013-10-08, 01:09
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Nej, har faktiskt ingen aning men jag har för mig att man kan kolla in lägenheterna innan man köper dem. Är dock absolut inte säker på detta men ta upp webbläsaren på telefonen, gå in på Money & Services sen på andra raden hittar du Dynasti8 och så letar du upp vad du nu vill köpa. Tror sedan man kan kolla in hur de ser ut, är dock mycket osäker på detta..
Det går endast att spana in fasaden. Om du vill se hur insidan ser ut får du bege dig till närmsta sökmotor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in