2013-10-09, 22:47
Medlem
Fooulzs avatar
Tänkte väl ta och köpa en lägenhet, men vilken ska man ta?

Har förstått att man ska köpa en som kostar minst $205,000 eftersom att det är de enda man kan planera heist i, men någon skillnad på 205k och 225k lägenheten?
Citera
2013-10-09, 22:50
Medlem
Legolennarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz

Har förstått att man ska köpa en som kostar minst $205,000 eftersom att det är de enda man kan planera heist i, men någon skillnad på 205k och 225k lägenheten?
Här har du en lista med info om alla lägenheter. http://gtaforums.com/topic/617422-list-of-apartments/
Citera
2013-10-09, 22:52
Medlem
Slicklasss avatar
Ska dela en video till mina kära flashbackare, är riktad mot de som vill tjäna mycket stålar ingame. Gjorde det här cirkus 30 minuter idag och fick 2 mille.
OBS: Är en glitch så ni gör det på egen risk!

http://www.youtube.com/watch?v=oEAfGGUBtoQ
Citera
2013-10-09, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jsson98
Ett tips när man har tråkigt är att reta upp nån lite dampunge, detta hände mig under kvällen:
Kommer i i en random session där nån arabisk unge dampar, hela tiden skriker han "you fucking"
Ber honom först snällt på engelska att sluta skrika. Något knäpper då i hans skalle och han och hans kompis börjar förfölja mig, efter en 50 sekunder eldstrid så står jag som vinnare och han fortsätter att skrika "you fucking". Jag frågar honon vilken lvl han är i och han svarar 7 jag säger då att jag är lvl 17 (vilket jag faktiskt är). Plötsligt påstår han att det är han som är lvl 17 och heter jsson1988. Jag blir då lite småsur och spam dödar honom ca tio gånger. Då börjar han skrika "i fuck your mom, i kill her then fuck her"
Plötsligt hörs en mörkare röst, det visar sig att hans "baboe" (pappa) stått bakom honom hela tiden.
Plötsligt hör man en våldsam diskusion på arabiska. Sammtidigt som jag fortsätter att spawn killa honom

Fick han känna av handflatan?

Vad var det för spam money glitch man kunde göra för att få pengar innan patchen? vad var det hur mycket pengar fick man ens FAN.
Citera
2013-10-09, 23:05
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz

Kan rekommendera lägenheten för 391 000$. Mycket fint läge och fantastisk utsikt högst upp på 40:e våningen!
Citera
2013-10-09, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Kan rekommendera lägenheten för 391 000$. Mycket fint läge och fantastisk utsikt högst upp på 40:e våningen!

Svenssen här kan också rekommendera denna lägenhet. Utsikten på natten är otrolig! Riktigt kul att sitta och titta på TV när andra blir jagade.

Dock en relativt relaterad fråga; Kommer man någonsin kunna köpa sig en husvagn ute i blaine county? Eller en skogshydda av något slag? Vill köra lite lone wolf stilen!
Citera
2013-10-09, 23:14
Medlem
ErPupones avatar
jag blir så jäkla trött på Simeon. Han skickar mess med namn på bilar han vill ha men när jag hittar dem är han intresserad. vad fasen ska man göra?
Citera
2013-10-09, 23:14
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rovern
Svenssen här kan också rekommendera denna lägenhet. Utsikten på natten är otrolig! Riktigt kul att sitta och titta på TV när andra blir jagade.

Dock en relativt relaterad fråga; Kommer man någonsin kunna köpa sig en husvagn ute i blaine county? Eller en skogshydda av något slag? Vill köra lite lone wolf stilen!
Jag hade sett fram emot att få se lite hus ute på landet också. Någon liten stuga eller ett riktigt sunkigt och fallfärdigt hus ā la Trevor. Det är lite tråkigt att alla bor i samma område.
Citera
2013-10-09, 23:21
Medlem
Alltså det här jävla kicksystemet... jag stod still med min bil när det kommer upp en kille bredvid mig med bil och försöker döda mig, jag hoppar ut ur min bil och lyckas lägga några snabba skott i hans huvud så att han dör. De efterföljande 15 minuter som går blir jag jagad av honom runt hela kartan, jag i bil och han på motorcykel. Tillslut stannar han och jag tänker "yes äntligen" för att sedan 5 sekunder senare blir jag kickad............
Citera
2013-10-09, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
jag blir så jäkla trött på Simeon. Han skickar mess med namn på bilar han vill ha men när jag hittar dem är han intresserad. vad fasen ska man göra?
Måla om dom:-)
Citera
2013-10-09, 23:24
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedaych
http://imgur.com/jbwHwoy

Ska man vara stolt? Haha.

Adda puppetz11 på XBL om ni har lust, snackar gärna via skype.
http://i.imgur.com/EJxCepA.png
BAM!
4:e plats på den globala topplistan! Kan säkert komma in på 2:a plats om jag lyckas få in turbostarten i början också.

Topplistan:
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/job/jFGkoD-pykOakOFgibsaCA
Citera
2013-10-09, 23:28
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingenhej
Måla om dom:-)
jo men han säger inte ens till mig att åka till LSC. Och när jag resprayar händer ingenting. balle!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in