2013-10-08, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus31
Ja känns ju rätt meningslöst att vara med i ett när man aldrig spelar ihop
lirar på PS3 by the way...

Har bara lirat med crewet ett fåtal gånger, kör också på ps3!
Citera
2013-10-08, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jteez
Har bara lirat med crewet ett fåtal gånger, kör också på ps3!

Adda mig... Marcus_29_Ryet

Citera
2013-10-08, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus31
Adda mig... Marcus_29_Ryet

har absolut ingen aning om hur jag gör det, adda mig istället. HerrApskalle
Citera
2013-10-08, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jteez
har absolut ingen aning om hur jag gör det, adda mig istället. HerrApskalle

Skickad....
Citera
2013-10-08, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Nej, har faktiskt ingen aning men jag har för mig att man kan kolla in lägenheterna innan man köper dem. Är dock absolut inte säker på detta men ta upp webbläsaren på telefonen, gå in på Money & Services sen på andra raden hittar du Dynasti8 och så letar du upp vad du nu vill köpa. Tror sedan man kan kolla in hur de ser ut, är dock mycket osäker på detta..

Ser bara utsidan... förresten går det ens att gå in i lägenheterna när man köpt dom?
Citera
2013-10-08, 01:21
Medlem
Min karaktär är borta men pengarna ligger kvar på Banken står det. Även stått att cloudservern har varit nere nångång när jag försökt logga in. Men det har varit så i 24 timmar nu? Vill spela!

Om jag har pengarna kvar, visst kommer min karaktär tillbaka när det väl fungerar? För har ingen större lust att börja om på en ny gubbe. Folk sitter ju och spelar på sina gubbar just nu, varför försvinner bara vissa? Blir sjukt frustrerad.
Citera
2013-10-08, 01:24
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siv-Heil
Ser bara utsidan... förresten går det ens att gå in i lägenheterna när man köpt dom?
Det går att gå in i lägenheten samt garaget. Det går även att bjuda in andra spelare att komma in i lägenheten för att ta en dusch tillsammans eller titta på TV.
Citera
2013-10-08, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Det går att gå in i lägenheten samt garaget. Det går även att bjuda in andra spelare att komma in i lägenheten för att ta en dusch tillsammans eller titta på TV.

Schysst, då ska jag definitivt ha nån pundig liten etta där min neger o hans polare kan sitta o röka gräs och kolla på tecknade serier. Snälla säg att det går att röka gräs online?
Citera
2013-10-08, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siv-Heil
Schysst, då ska jag definitivt ha nån pundig liten etta där min neger o hans polare kan sitta o röka gräs och kolla på tecknade serier. Snälla säg att det går att röka gräs online?
Ja fick inte ens tag på gräs i singelplayer
Citera
2013-10-08, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Ja fick inte ens tag på gräs i singelplayer

Citera
2013-10-08, 02:22
Medlem
S3ONs avatar
Hur trist som helst att röka gräs i GTA, effekterna varar bara ett få sekunder..
Citera
2013-10-08, 02:49
Medlem
Håller med om att effekten är för kort men det hade nog blivit lite drygt om den varade för länge. Är väl ändå bara tanken som räknas... Typ bara dra hem till någon i sitt crew och mecka en fet samtidigt som man planerar hur man ska göra nästa bankrån eller knäppa nån i rivalcrewet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in