Citat:
Ursprungligen postat av
Ped-Ober
Vad fan gaggar du om din efterblivna kossa? Det var du som lekte så jävla smart och påstod att uppdragen blir så pass svåra att "smg och skottsäker väst" inte duger, och bara en viss typ av skickliga spelare klarar av att göra dom. Har även sett dina andra inlägg i den här tråden där du tjatar om medspelare som inte lever upp till din perfektion. Du verkar ha ett starkt behov av att hävda dig online, genom att använda härskartekniker och "ni förstår er inte på det här, jag är bättre än er" mentalitet.
Mina argument är tämligen relevanta, till skillnad från dina ofördelaktiga försök till att verka smart. Hoppas du blir bannad från crewet p.g.a. översittarfasoner med starka inslag av besserwisserhet.
Du får kritik på ett inlägg eftersom ingen i nuläget kan dra någon nytta av det och du får spader? Väx, lille du.
Och jag uppmanar dig att citera mig där jag säger att jag är bättre än andra. Sluta förvräng mina ord för att du inte kan komma på argument eftersom du uppenbarligen vill ha uppmärksamhet och börja bråka.
Och det är ingen mening att kalla folk för elaka saker. Det visar bara hur omogen du är så det gynnar ingen i huvudtaget såvida inte du blir bannad för att ha trotsat åldersgränsen här på Flashback.
Men när du börjar gymnasiet så kanske du lär dig att hantera din barnsliga illska och inte ta ut det över folk som kommer med åsikter.
Jag tänker inte ödlsa mer tid på någon som inte kan föra något vettigt på tal och som inte ens är myndig.