2013-10-08, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Varför funkar inte los santos costoms?

Fungerar för mig iallafall, kör du på xbox eller ps3?
Citera
2013-10-08, 00:21
Medlem
majj1katts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Yes om man först väljer like och sen trycker på RT!
Okej! När kör vi?
Citera
2013-10-08, 00:22
Medlem
rockstarkillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockstarkilla
Funkar det inte att käka/dricka under uppdrager som är på "hard"?
Bump
Citera
2013-10-08, 00:29
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majj1katt
Okej! När kör vi?

Har redan börjat tyvärr
Citera
2013-10-08, 00:29
Medlem
Är det någon som vet hur många man kan vara på en server?
Citera
2013-10-08, 00:30
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Är det någon som vet hur många man kan vara på en server?
16.
Citera
2013-10-08, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
16.

Va? så få? Hoppas att det kommer bli mer i framtiden.
Citera
2013-10-08, 00:33
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amarke
Är det fler som bara kommer in på servrar där det inte är några andra spelare på utan bara en själv?

Hänt mig att alla lämnat sessionen samtidigt där sedan bara jag själv blir kva i servern. Hände igår för första gången har jag för mig.
Citera
2013-10-08, 00:35
Medlem
Citat:
Det händer mig nästan varje gång ja ska spela ..
Citera
2013-10-08, 00:36
Medlem
Fouxarn, jag är ledsen men jag fattade inte ett skit om hur man skulle köra uppdraget igen
Citera
2013-10-08, 00:43
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Vad fan gaggar du om din efterblivna kossa? Det var du som lekte så jävla smart och påstod att uppdragen blir så pass svåra att "smg och skottsäker väst" inte duger, och bara en viss typ av skickliga spelare klarar av att göra dom. Har även sett dina andra inlägg i den här tråden där du tjatar om medspelare som inte lever upp till din perfektion. Du verkar ha ett starkt behov av att hävda dig online, genom att använda härskartekniker och "ni förstår er inte på det här, jag är bättre än er" mentalitet.

Mina argument är tämligen relevanta, till skillnad från dina ofördelaktiga försök till att verka smart. Hoppas du blir bannad från crewet p.g.a. översittarfasoner med starka inslag av besserwisserhet.
Du får kritik på ett inlägg eftersom ingen i nuläget kan dra någon nytta av det och du får spader? Väx, lille du.
Och jag uppmanar dig att citera mig där jag säger att jag är bättre än andra. Sluta förvräng mina ord för att du inte kan komma på argument eftersom du uppenbarligen vill ha uppmärksamhet och börja bråka.
Och det är ingen mening att kalla folk för elaka saker. Det visar bara hur omogen du är så det gynnar ingen i huvudtaget såvida inte du blir bannad för att ha trotsat åldersgränsen här på Flashback.
Men när du börjar gymnasiet så kanske du lär dig att hantera din barnsliga illska och inte ta ut det över folk som kommer med åsikter.
Jag tänker inte ödlsa mer tid på någon som inte kan föra något vettigt på tal och som inte ens är myndig.
Citera
2013-10-08, 00:44
Medlem
odditys avatar
Citat:

Nja. Det är nog inte sannolikt. Inte på XBOX360 och PS3 iaf. 16 spelare verkar vara bristningsgränsen för vad de befintliga spelkonsolerna klarar av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in