2013-10-05, 02:47
Medlem
Hej_tjos avatar
Så där nu är det ännu mer updates släppta, tror nog man kan spela utan oro att tappa något nu!

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51522/gta-online-new-title-update-available-today-and-more.html
Citera
2013-10-05, 03:06
Medlem
Kimpoos avatar
tjena, nån annan som har problem med att få igång Online?
När jag går in på GTA står det att jag blivit lvl 1 igen, och måste göra om gubben, men det står att jag har kvar mina gamla stats.
När jag sen startar online på PS3et står det icloud servsen inte går just nu?

Nån som vet?
Citera
2013-10-05, 03:10
Medlem
Kimpoos avatar
det funkar tydligen för mina polare, men för mig står de att icloud serverna inte är tillgängliga.
har provat med annat nät (mobilnät) och starta om modemet även startat om ps3 och raderat senaste pachen o laddat ner igen
Citera
2013-10-05, 03:18
Medlem
Skullmunchers avatar
Försökte ännu en 'session' att komma in, men misslyckades. Börjar bli ruskigt less nu, med tanke på att alla vänner har kommit in. *Suck*
Citera
2013-10-05, 03:23
Medlem
Kimpoos avatar
vart bor du? kanske är problem i ett visst område eller bara slumpvisst...
Citera
2013-10-05, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyft
Det är inte pay2win. Men att ett sjukhusbesök kan kosta 2000:- och vissa uppdrag ger 3000:- är då fan inte genomtänkt.

Samt det här med att man bara kan köpa sportbilar, det är så jävla vidrigt.

De har gjort så att man måste göra äckliga jävla uppdrag om och om och om igen för att kunna spara ihop till en lägenhet som duger till heist uppdragen.
Sen vet man aldrig om de ens kommer ge bra med pengar, jag tvivlar då fan på det.
Allt är utarbetat för att man ska köpa deras vidriga jävla cashpacks...
Dö inte då. Inte så svårt om man inte kör på nån publicserver. Får ju bättre missions ju längre du kommer, får ju tänka dig att i början är du bara en liten ghettounge. Du kan inte förvänta dig att råna guldreserven bara sådär. Får ju fan kämpa lite.

Vadå bara köpa sportbilar? På deluxehemsidan är det självklart bara finare bilar och inte sketna volvos. På den billigare sidan finns ju ett ganska stort utbud annars är det ju bara gå och hämta skiten på gatan och sätta en tracker i den.
Citera
2013-10-05, 03:28
Medlem
Skullmunchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimpoo
vart bor du? kanske är problem i ett visst område eller bara slumpvisst...

Det är inte lokalt. Har en enstaka vän som inte heller kommer in. Fastnar fortfarande på 'launching session'. Får väl stå ut lite till.
Citera
2013-10-05, 03:28
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
tjena, nån annan som har problem med att få igång Online?
När jag går in på GTA står det att jag blivit lvl 1 igen, och måste göra om gubben, men det står att jag har kvar mina gamla stats.
När jag sen startar online på PS3et står det icloud servsen inte går just nu?

Nån som vet?
Om du hade läst tråden hade du förmodligen insett att det är fler som har samma problem som du.

Problemet ligger hos Rockstars servrar. Det enda du kan göra är att vänta eller försöka igen. Om din karaktär har försvunnit har Rockstar gått ut med att de kommer att återställas så snart de har fått bukt med problemen.
Citera
2013-10-05, 03:30
Medlem
Kimpoos avatar
jaja
Men det konstiga är att vi är fyra polare som sitter hemma här på ett lan, ingen av oss kommer in..
Kompisar som inte är här kommer in..
Citera
2013-10-05, 04:00
Bannlyst
Uppdaterades igår: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200426246-GTA-Online-Launch-Status-Latest-Updates-

Finns instruktioner om hur man kan komma förbi det första uppdraget.
Citera
2013-10-05, 04:00
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
jaja
Men det konstiga är att vi är fyra polare som sitter hemma här på ett lan, ingen av oss kommer in..
Kompisar som inte är här kommer in..
Ren och skär slump.

Jag brukar kunna komma in om jag startar via Solo Session först. (Förutsatt att jag redan har skapat en karaktär som kommit förbi introduktionsuppdragen)
Citera
2013-10-05, 04:07
Medlem
Fabolouseds avatar
Är det bara för mig som det buggar och jag kan springa på havsbotten utan att ta luft? Kan alltså inte simma alls, bara springer som om det vore vanlig mark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in