Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-10-07, 02:13
Medlem
Mollgans avatar
Det verkar som om Martin är på gång att bli otrogen igen, denna gång med Pernille.

Sen stör jag mig lite på att Saga och Martin hela tiden knallar in i hus samtidigt som insatsstyrkan. Inte så jävla trovärdigt. I verkligheten hade insatsstyrkan gjort sitt jobb klart innan de andra får gå in i byggnaden.

Vad tror ni om den där idiotpolisen då som åkte iväg själv och blev nedslagen? Tror ni att han kommer att bli utnyttjad och ev. tvingas infiltrera polisen? Nåt skit kommer han att göra iaf.
Citera
2013-10-07, 02:14
Medlem
jag vill också se serien lägg ut, lägg ut läggut
Citera
2013-10-07, 02:21
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kriscenter2
jag vill också se serien lägg ut, lägg ut läggut
Det ligger ju på SVT play. Säsong 1 finns på Piratebay.
Citera
2013-10-07, 05:25
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollgan
Det verkar som om Martin är på gång att bli otrogen igen, denna gång med Pernille.

Sen stör jag mig lite på att Saga och Martin hela tiden knallar in i hus samtidigt som insatsstyrkan. Inte så jävla trovärdigt. I verkligheten hade insatsstyrkan gjort sitt jobb klart innan de andra får gå in i byggnaden.

Vad tror ni om den där idiotpolisen då som åkte iväg själv och blev nedslagen? Tror ni att han kommer att bli utnyttjad och ev. tvingas infiltrera polisen? Nåt skit kommer han att göra iaf.

Varför skulle han bli utnyttjad? Den han skulle snacka med är ju död? De fick knappast reda på hans identitet.
Citera
2013-10-07, 11:50
Bannlyst
Jag tror inte vi har sett det sista av mördaren från första säsongen... jag tror att han kommer rymma från fängelset i episod 7, kanske 8... Jag fick även en vibb igår när vi såg 3 episoden att det skulle kunna vara han som samordnar detta, och ligger bakom... men det är nog för långsökt.

Jag tycker att denna säsongen av bron blev VÄLDIGT mycket mer intressant nu när de fyra blev mördade, nu fick hela serien en ny dimension. Jag vill sitta och UNDRA, vem, vad? varför? när? hur?

Ett avsnitt till av de fyra hade låst serien litegrann.

Längtar till söndag nu igen. Men den måste väl läcka ut så man kan se resten av serien nu? Någon som vet?
Citera
2013-10-07, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hektorjoa
Jag tror inte vi har sett det sista av mördaren från första säsongen... jag tror att han kommer rymma från fängelset i episod 7, kanske 8... Jag fick även en vibb igår när vi såg 3 episoden att det skulle kunna vara han som samordnar detta, och ligger bakom... men det är nog för långsökt.

Jag tycker att denna säsongen av bron blev VÄLDIGT mycket mer intressant nu när de fyra blev mördade, nu fick hela serien en ny dimension. Jag vill sitta och UNDRA, vem, vad? varför? när? hur?

Ett avsnitt till av de fyra hade låst serien litegrann.

Längtar till söndag nu igen. Men den måste väl läcka ut så man kan se resten av serien nu? Någon som vet?

Jag tycker att det vore lite väl enkelt om det var exakt samma mördare som i första säsongen som ligger bakom allt även i andra. Då har man gjort lite väl lätt för sig tycker jag. Tror med att han är med för att Martin ska bearbeta det som hände hans son och på något vis gå vidare nu när han träffat mördaren. Den har väl aldrig läckt ut i förväg vad jag vet.
Citera
2013-10-07, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Jag tycker att det vore lite väl enkelt om det var exakt samma mördare som i första säsongen som ligger bakom allt även i andra. Då har man gjort lite väl lätt för sig tycker jag. Tror med att han är med för att Martin ska bearbeta det som hände hans son och på något vis gå vidare nu när han träffat mördaren. Den har väl aldrig läckt ut i förväg vad jag vet.

men håll med om att han kommer rymma
Citera
2013-10-07, 13:19
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hektorjoa
men håll med om att han kommer rymma
Han har väl mördat typ 10+ människor så det är inte så jävla troligt att han lyckas rymma från den anstalten.
Citera
2013-10-07, 13:20
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Varför skulle han bli utnyttjad? Den han skulle snacka med är ju död? De fick knappast reda på hans identitet.
Hur vet du att de i containern var döda? De kan ju ha varit avsvimmade. Men visst, om de är döda så är det väl ingen risk. Men jag tror ändå att han kommer att ställa till med nån skit i de kommande avsnitten. Han verkar ju vara en riktig idiot.
Citera
2013-10-07, 13:38
Medlem
Det här avsnittet var mycket bättre än förra helgens avsnitt, skön stämning och mycket som jag gillade. Var lite orolig men nu tror jag det kan bli en bra säsong. Kanske följer det samma mönster som första säsongen, som ju också började lite halvdant?

Jag fick bekräftat att "eko-terroristerna" jobbar för någon annan, men jag blev lite förvånad att dom dödade den danska tjejen. Hon verkade ju stå nära han mellanhanden och dessutom hade hon till skillnad från de andra tre inte fått sin identitet röjd. Men jag antar att vem det nu är som bestämmer inte ville ta några chanser. De fyra hade fyllt sin funktion tydligen och polisen var dom på spåren.

Martin steg i graderna när han var beskyddande om Saga och markerade mot klantpolisen att sluta ironisera. Däremot skulle jag bli mycket besviken om han har ihop det med hon Pernille när Mette troget och tålmodigt väntat på honom i över ett år. Kom igen, Martin, visa att du lärde dig åt av det som hände med Charlotte Söringer.

Sex-konversationen i bilen var ett klassiskt Martin och Saga ögonblick

Smart drag av mannen att ge bröstförstoring i födelsedagspresent

Uppenbarligen kommer den lesbiska dottern snart bli indragen eftersom hon nu jobbar åt han som är med i terrorgruppen.
Citera
2013-10-07, 13:44
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollgan
Hur vet du att de i containern var döda? De kan ju ha varit avsvimmade. Men visst, om de är döda så är det väl ingen risk. Men jag tror ändå att han kommer att ställa till med nån skit i de kommande avsnitten. Han verkar ju vara en riktig idiot.
Tror följande bild talar för det.
http://www.dr.dk/dr1/broen/mistaenkte
Citera
2013-10-07, 14:16
Medlem
Den skamlöses avatar
Det börjar bli rörigt och jag har svårt att hålla rätt på personerna. Den där Caroline som fick en bröstförstoring i födelsedagspresent av sin man, vad har hon för samband med resten av handlingen? Eller har det inte framgått än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in