Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-09-21, 21:48
Medlem
Tror också att hon ska vara lite udda. aspbergare eller dyl .De har redan berört att hon är "annorlunda".

Ganska vågat, det är rätt udda med en ung attraktiv kvinna som ska försöka spela socialt handikappad på det sättet.
Citera
2011-09-21, 21:49
Medlem
yellowboxfishs avatar
Riktigt uselt faktiskt. Och skiten ska pågå i 10 avsnitt?
Citera
2011-09-21, 21:49
Medlem
Fjodorovs avatar
Den stora frågan är varför många av dem svenska skådespelarna inte snackar med skånsk dialekt.
Citera
2011-09-21, 21:52
Medlem
Frågan är om inte detta är bland det sämsta skit som visats på SVT på flera år, såna här gånger ångrar man att man betalar tv-licens. Man har varit med och sponsrat skiten.
Citera
2011-09-21, 21:56
Medlem
Jag sitter fan och skäms ögonen ur mig pga karaktären Saga.
Citera
2011-09-21, 21:58
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Man kan ju inte låta bli att undra hur en person helt utan social skills först klarat av att komma in på polisutbildningen och sedan avancera upp till mordutredare men det förklarar ju i och för sig Malmöpolisens dåliga uppklaringsstatistik.

Rätt roligt när han refererade till Bergman och Norén. Frågade om hon var släkt med Norén.
Citera
2011-09-21, 21:59
Medlem
Fjodorovs avatar
Fantastisk humorserie, scenen i bilen är nog det roligaste denna vecka.
Citera
2011-09-21, 21:59
Medlem
Falcãos avatar
Andrahandsskammen man upplever när man tittar på det här tangerar den man kan känna när man ser människor som gör bort sig i ordentligt i riktigt hemska reality-program. Vilket haveri SVT släppt igenom!
Citera
2011-09-21, 22:01
Medlem
"Är den stor, bomben?"
Citera
2011-09-21, 22:04
Medlem
Coolcittes avatar
Varför i helvete låter dom huvudrollen vara asperger? Det blir ju jävligt underhållande att höra på den empatistörda människan i 10 avsnitt...
Kim Bodnia håller hög klass som vanligt, men vet inte om jag kommer orka med karaktären "Saga" i några fler avsnitt. Helt uppenbart att manusförfattarna tittat för mycket på Millenium-filmerna och försökt göra en Lisbeth Salander-figur. Så jävla kasst, när de nu har ett samarbete med danskarna som är mästare på att göra kriminalfilm så blir det bara skit.
Citera
2011-09-21, 22:04
Medlem
bautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
"Är den stor, bomben?"
"Jag vill veta allt om det där strecket." Avd. konstiga kommentarer.
Citera
2011-09-21, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
"Är den stor, bomben?"

"Du kan ju inte utgå ifrån min bil att jag tjänar bra. Den kan vara ärvd, sparat till eller tagit lån. Jag hoppas verkligen inte att du tar sånna slutsatser i fallet"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in