Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-10-02, 20:25
Medlem
-silent-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullskridsko
Första säsongen finns på Netflix.

Ja, fast det har jag inte. Men jag hittade på tankafetast, och så visar det sig att jag redan sett skiten

Jag säger inte att det här är bra, men Kim Bodnia är en av nordens absolut bästa skådespelare och en del roliga situationer blir det med Saga så jag ska slötitta på andra säsongen i brist på annat.
Citera
2013-10-05, 05:37
Medlem
Jag stör mig på Saga, Känslokall kvinna med en hög tjänst inom polisen? så löjligt. det är lite Pippi Långstrump stuk över henne...hon ska vara lite rebellisk och visa att "kvinnor kan". nej byt ut henne mot någon annan..Kim Bodnia briljerar dock som vanligt.
Citera
2013-10-05, 22:49
Medlem
Kan någon göra så de går att se på nätet, funkar ej på svtplay. Det vore snällt, du får en fribiljett tilol rinkeby om du ordnar det, tack på förhand.

Mvh

Kriscenter 2
Citera
2013-10-05, 23:51
Medlem
Går icke och lägger mig förrän ni ordnar detta.
Citera
2013-10-06, 02:02
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
- Har alla scener i hela serien varit i gråmulen miljö?
Rätt många, i alla fall. Fast på fotot i förra omgången hade de ett mer brungult filter på kameran. Jag tycker att de använder för kraftiga filter, men så ska det tydligen se ut 2013.
Citat:
- Varför talar nästan ingen karaktär skånska, trots att man oftast befinner sig i Skåne?
Stockholmssyndromet...
Jo, det känns lite märkligt faktiskt. Och var är alla invandrare? Jag hade hört ryktas att Malmö skulle vara väldigt mångkulturellt.
Citat:
Jag gillade dock karaktären Saga. Inte bara för att hon är snygg, utan tycker även det var spännande med hennes Aspergers. Rolig idé av skaparna och ännu roligare att se alla personer här inne på forumet som beklagar sig över att hon är "retarded".
Jo, det tar lite tid att vänja sig vid henne, men sen känns hon rätt intressant.
Citera
2013-10-06, 07:10
Medlem
Mollgans avatar
Diskussioner pågår om en säsong 3, verkar lovande!
Citera
2013-10-06, 09:09
Medlem
Trumpeters avatar
I kvällens avsnitt.

Det sista kan bli underhållande.
Citera
2013-10-06, 19:37
Medlem
Mollgans avatar
Utmaningarna inför säsong 2 måste ju ha varit att utveckla karaktärerna och detta tror jag att man har satsat på. Måste vara svårt att utveckla Sagas karaktär eftersom den har vissa ramar pga hennes asberger. Men hennes tafatta försök att skratta osv. är ju en källa till humor, samma sak när hon nu har flyttat in med en kille. Martin kommer nog att visa en allt mer destruktiv sida efter förra säsongens slut.
Citera
2013-10-06, 21:17
Medlem
janssonkarls avatar
Förlåt om jag är tjatig men Laura är så jävla snygg! Nånting med hennes läppar sen har så sjukt vackra ögon, så blåa som havet!
Citera
2013-10-06, 22:51
Medlem
pimmetjes avatar
Hörrni, vem är det som spelar kvinnan som är chef på fruktkorgs-stället?
Citera
2013-10-06, 23:30
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janssonkarl
Förlåt om jag är tjatig men Laura är så jävla snygg! Nånting med hennes läppar sen har så sjukt vackra ögon, så blåa som havet!
Är det den danska läraren? Ja hon är snygg som fan.
Citera
2013-10-07, 02:02
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimmetje
Hörrni, vem är det som spelar kvinnan som är chef på fruktkorgs-stället?
Karin - Eva Westerling

Citat:
Ursprungligen postat av Mollgan
Är det den danska läraren? Ja hon är snygg som fan.

Beate spelas av Danica Curcic.
Senast redigerad av BlackBooks 2013-10-07 kl. 02:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in