Citat:
Ursprungligen postat av
Lost-Highway
En mycket möjlig utveckling men den känns alldeles för osannolik. Jag har uppfattat det som så att de (eller Rosenfeldt) vill behålla denna tudelning som finns mellan Martin och Saga vad gäller karaktär och personlighet. Att förena de båda tror jag skulle rubba den traditionen och energin som i princip bygger upp hela serien.
Att de förenas på något sätt tror jag, men inte så att de blir ihop eller knullar. Tror att de har ett mer platoniskt förhållande än fysiskt/köttsligt sådant.
Det vore dock intressant om Saga "öppnade" upp sig, jag inbillar mig att Sofia Helin som skådespelare är rätt bra på att vara känslosam. Har dock inte sett några av hennes andra rollprestationer så det är mest spekulationer från min sida.
Jag hoppas egentligen du har rätt, för en sak jag verkligen gillade i säsong 1 var att deras relation var så fullständigt platonisk. Men jag fick som sagt en vibb, får hoppas det är felaktigt.
Angående Sofia Helin och känslor så fick hon visa lite när Martin försökte konfrontera henne.
Det blir till att titta på några av hennes andra verk kanske? Jag vet att hon har varit med i Arn och Masjävlar men har inte sett dom, förutom enskilda bitar.
Men det är lite bisarrt att se klipp från Masjävlar på youtube; snacka om annorlunda jämfört med Saga