2013-10-07, 11:53
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikesson
Någon som vet hur man får tillbaka sin bil från vehicle impound? har lyckats hoppa över, skjutit ner 10 tal vakter. Men när jag väl sätter mig i bilen och skall åka, så öppnas inte grindarna. Hur gör man?
Skjut inte någon vakt. Sätt dig i bilen och åk fram nära grinden. Ställ dig stilla så öppnas den automatiskt.
Citera
2013-10-07, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuC0
Har de verkligen bekräftat att spelet kommer till nextgen? Inte för att vara "that guy" men jag tror faktiskt inte att det kommer komma som ps4/xb-one version, utan jag tror det kommer släppas senare som en nedladdningsbar "ps3-classic" som san andreas, vice city och gta 3 släpptes på ps3...

Med tanke på mängden online content som Rockstar har sagt kommer att komma och som planeras så vore det ganska dumt om dom väljer att stanna kvar på denna generation.
GTA V i sig kanske inte kommer, men att GTA Online kommer till next gen konsolerna vågar jag nästan sätta min högra arm på att det gör.
Citera
2013-10-07, 11:57
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuC0
Har de verkligen bekräftat att spelet kommer till nextgen? Inte för att vara "that guy" men jag tror faktiskt inte att det kommer komma som ps4/xb-one version, utan jag tror det kommer släppas senare som en nedladdningsbar "ps3-classic" som san andreas, vice city och gta 3 släpptes på ps3...

Ja det är bekräftat men dom sa också att du kommer få bäst "upplevelse" i ps3.
Citera
2013-10-07, 11:59
Medlem
Mikessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Skjut inte någon vakt. Sätt dig i bilen och åk fram nära grinden. Ställ dig stilla så öppnas den automatiskt.

Men dom dödar ju mig annars? - Ok men jag skall testa. är det meningen man skall ställa sig på en bil och hoppa över för att komma in? eller finns det ett mer "riktigt" sätt att ta sig in på?
Citera
2013-10-07, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikesson
Men dom dödar ju mig annars? - Ok men jag skall testa. är det meningen man skall ställa sig på en bil och hoppa över för att komma in? eller finns det ett mer "riktigt" sätt att ta sig in på?

Du borde även kunna ta dig över stänglset/muren genom att gå via parkeringshuset som är bredvid. Så har jag gjort iaf när jag tröttnade på att klättra på bilar.
Citera
2013-10-07, 12:01
Medlem
Ratis avatar
Satans jävla helvete...
Hur går man upp i rank utan att köra race eller göra uppdrag? Racen verkar ju bara gå ut på att preja varandra av vägen verkar det som. Och uppdragen är enformiga och tråkiga.
Senast redigerad av Rati 2013-10-07 kl. 12:06.
Citera
2013-10-07, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarHaftEnOpel
Ja det är bekräftat men dom sa också att du kommer få bäst "upplevelse" i ps3.

Jaså? Jag hittar ingen bra källa till det påståendet, har du länk?

Däremot hittade jag det här: http://www.psu.com/a021029/

Citat:
Rockstar’s Dan Houser has said that while the company is definitely interested in the prospect of new hardware, it doesn’t have plans to take the Grand Theft Auto franchise to PlayStation 4 just yet.
Citera
2013-10-07, 12:07
Medlem
Wertyms avatar
Någon sa att det var enklare att komma in på militätbasen online, men det var det ju inte. Det finns stora grindar som inte fanns på singeplayer. Jag dog efter att blivit jagad av polisen på 4 stars, försökte komma in på basen men dundrade rätt in i grinden och fick fly,

Flög in med heli en gång, men min idiot till vän som hade hoppat in i min heli snodde planet och jag fick ensam stå kvar och slåss mot 10 vakter... Han kraschade (tror inte han vet hur man svänger planet på marken) och jag dog.

Ska försöka sno ett jetplan igen nån dag
Citera
2013-10-07, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Satans jävla helvete...
Hur går man upp i rank utan att köra race eller göra uppdrag? Racen verkar ju bara gå ut på att preja varandra av vägen verkar det som. Och uppdragen är enformiga och tråkiga.

Råna butiker och fly från polisen?
Citera
2013-10-07, 12:14
Medlem
PUSClFERs avatar
Äntligen fick Social Club tummen ur röven och laddade upp mitt Crews Emblem för användning i spelet!

http://i.imgur.com/uyL5VM8.png
Någon som känner igen den?
Citera
2013-10-07, 12:28
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Någon sa att det var enklare att komma in på militätbasen online, men det var det ju inte. Det finns stora grindar som inte fanns på singeplayer. Jag dog efter att blivit jagad av polisen på 4 stars, försökte komma in på basen men dundrade rätt in i grinden och fick fly,

Flög in med heli en gång, men min idiot till vän som hade hoppat in i min heli snodde planet och jag fick ensam stå kvar och slåss mot 10 vakter... Han kraschade (tror inte han vet hur man svänger planet på marken) och jag dog.

Jag minns inte från vilken sida men det finns en typ av kulle som man kan flyga upp och från.
När jag gjorde det så landade jag bara ett par meter ifrån ett plan.
Citera
2013-10-07, 12:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym

Något att styra upp med FB Crew i en closed session. Är vi 16 man i en samlad attack mot basen ska vi nog kunna ta över den!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in