2013-10-11, 11:12
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
Har du fixat de på ärlig väg, bra jobbat.
Har du glitchat är det bara sorgligt att man måste utnyttja alla brister och på så sätt döda spelets charm och skapa inflation.
Måste hålla med faktist, även fast man vet om buggen så känns det fel att använda den, tycker helt seriöst att Rockstar bör radera alla characters som använt sig av den glitchen & liknande.
Citera
2013-10-11, 11:12
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riskvist
text

Jag har fattat det så att när man tar auto-invite, så invitar man vänner och crew-members, samt deras vänner osv. Som en kedja och inte randomppl. Rätta mig om jag har fel!
Citera
2013-10-11, 11:17
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isirvera
Alla som kan få uppdrag av martin, farma uppdraget när man ska döda advokaten! Tar 2-3 minuter och man får 9k

Varför ska jag göra det?
Citera
2013-10-11, 11:19
Medlem
apskaftet12s avatar
Är level 18 nu och har fortfarande inga jätte roliga uppdrag o uppdragen ger inte mycket cash alls...
några tips ?
Citera
2013-10-11, 11:23
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskaftet12
Är level 18 nu och har fortfarande inga jätte roliga uppdrag o uppdragen ger inte mycket cash alls...
några tips ?

Jag tycker de roligare uppdragen har kommit sen jag drog rank 30. Angående pengar, ett snabbt sätt som jag tycker är effektivt är att mata survival med ett gäng som kan kartan. Fixa wave 10 och 20k är på kontot direkt. Bara spela om och pengarna rullar in
Citera
2013-10-11, 11:25
Medlem
apskaftet12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Jag tycker de roligare uppdragen har kommit sen jag drog rank 30. Angående pengar, ett snabbt sätt som jag tycker är effektivt är att mata survival med ett gäng som kan kartan. Fixa wave 10 och 20k är på kontot direkt. Bara spela om och pengarna rullar in

Okej tack för tipset, körde survival ensam en gång o lyckades bara klara mig upp till wave 5 men ska köra den med crewet då!
Citera
2013-10-11, 11:31
Medlem
WizKhalifass avatar
Vad ska man uppgraderade på motorcykeln för att sälja den för så mycket som möjligt? Uppgraderade bara till bulletproof tires och dyraste tutan och får 26K.
Citera
2013-10-11, 12:13
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Hur menar du nu? Man får ju ingen xp av det, folk som grindade fick mycket pengar och ännu mer xp, dessutom är xp viktigare då det är vad man får uppgradera bilar och köpa nya vapen med.
Hoppas seriöst rockstar kommer hem till dig och kastar ut din konsol genom fönstret
Citera
2013-10-11, 12:15
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riskvist
Nu har jag spelat runt 30h online sedan det släpptes på 360 och kul är det

Men har några oklarheter som jag hoppas någon kan svara på.

Jag får invites till diverse uppdrag när jag glider runt i freeroam, en del inbjudningar kommer från simeon och de andra AI-gubbarna i spelet och en del kommer från andra spelare i sessionen.

Om jag väljer att acceptera en av dessa inbjudningar och väljer JOIN så kommer jag in i lobbyn men 90% av gångerna så står jag helt ensam i lobbyn och som host istället. Även fast jag trycker Join på uppdraget så blir jag host.
Är det så att när jag får en invite av de AI-kontrollerade spelarna så är det bara en inbjudan till att jag själv kan bjuda in folk och spela?

I alla fall när jag sedan trycker "Auto-invite and start the game" så bjuder jag ju in alla spelare på servern till mitt uppdrag, men jag får fan aldrig med mig någon att spela med.
Detta resulterar i att alla race, missions osv får slutföras ensam av mig, vilket ibland kan vara lite trist.
Är det bara så att alla skiter i att gå med i uppdragen som det bjuds in till eller vad sker?
Har testat att byta session och har ju spelat med alla möjliga olika folk, men tycker generellt att det är förjävla svårt att få med sig team mates på missions

Vissa uppdrag måste man väl vara flera spelare på för att ö.h.t klara dem?
Quick Job>Join mission/race så joinar du nån annans lobby. Acceptar du en NPCs invite så blir du host.
Citera
2013-10-11, 12:19
Medlem
När får man survival uppdraget?
Citera
2013-10-11, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BinoBuse

Kommer inte ihåg exakt men ca level 14-17 kanske.
Citera
2013-10-11, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BinoBuse

15
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto