2013-10-06, 23:56
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .The.Dude.
Asså jävla Simeon. Cheap ass mf. Jagade nyss en bil i en 20 minuter och fick $1000
Han är en riktig snålfitta.
Citera
2013-10-06, 23:56
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Ställde samma frågor förut men vet någon hur man gör för att låsa fast en markering på ett fordon som är i rörelse på kartan? Vet någon om man kan göra så att den stora kartan när man trycker på nedåtknappen stannar kvar hela tiden och inte försvinner efter ca 5 sekunder?

Tacksam för svar om någon vet!
Går inte.
Citera
2013-10-06, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Det har nog med cloudet att göra. Oroa dig inte det lär stå rätt om ett tag eller imorgon.

Ja jag gick in på socialclub och där står det att jag fortfarande är med så lär vara fixat snart
Citera
2013-10-07, 00:00
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Går inte.

Okej tack för svaret men lite besviken att det inte går
Citera
2013-10-07, 00:05
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAGED
Han är en riktig snålfitta.

Nja.. den fittan ger i allafall 5 lax för ett uppdrag i början någonstans där man ska leverera 2 bilar till honom. Annars så ja, en riktig snålfitta.
Citera
2013-10-07, 00:05
Medlem
Citat:
Ställde samma frågor förut men vet någon hur man gör för att låsa fast en markering på ett fordon som är i rörelse på kartan? Vet någon om man kan göra så att den stora kartan när man trycker på nedåtknappen stannar kvar hela tiden och inte försvinner efter ca 5 sekunder?

Tacksam för svar om någon vet!

Ja du kan ha den stora kartan permanent, det finns någonstans i inställningarna, du får leta runt där ..

kan ge ett mer detaljerat svar imon när ja spelar
Citera
2013-10-07, 00:07
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman
Ja du kan ha den stora kartan permanent, det finns någonstans i inställningarna, du får leta runt där ..

Tack Hiitman! Då får jag kika där när jag lirar imorgon
Citera
2013-10-07, 00:07
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jteez
Verkar som att jag har hoppats ut ur crewet, när jag spelar så står det iaf att jag inte är med i något crew

Har hänt exakt mig också, och lirar på xbox, mitt crew emblem och förkortningen [GTAV] finns inte med atm :/ Förmodligen med cloudet hoppas dock inte det existerar fortfarande när man loggar in igen imorgon.
Går jag in i social club så är jag fortfarande med i crewet. Serverna fuckar
Citera
2013-10-07, 00:13
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Okej tack för svaret men lite besviken att det inte går

Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman

Jag ber om ursäkt. Jag hade själv letat efter den inställningen tidigare utan att hitta den. Jag startade upp mitt Playstation 3 för att försöka hitta inställningen igen, och mycket riktigt:
Menu -> Online -> Options -> Expanded Radar (On).
Citera
2013-10-07, 00:13
Medlem
Kickexs avatar
Satt nyss och spelade då jag var på väg att stänga av men så fick jag en notis om att en "special crate" kommer om 24 spel timmar. (Kan där i finnas minigun + en massa RP/pengar)
Så jag väntade och bara körde runt under den långa och tråkiga väntan. Jag ville inte starta ett uppdrag då jag var osäker på om det skulle försvinna om jag hamnade i en ny server.
När klockan till slut gick ned till sista sekund så kom den aldrig... FML, må jag säga.

Men spelet är i övrigt väldigt kul. Förutom spelarna såklart. Jag börjar nå upp till nivå 30 och uppdragen blir nu för svåra att ta sig an själv. Så när man öppnar en lobby för sitt crew och slumpmässiga människor så fylls det snabbt men nivå 3 karaktärer som ivrigt vill spränga sig själva och köra över sina lagkamrater så fort uppdraget har börjat. Så jag är nu väldigt nyfiken... Är folk på allvar helt hjärndöda?
Jag kan verkligen inte finna något annat svar.
Och när man där efter ger sig in här och ser alla förbannade inlägg som man skulle kunna misstänka att de kommer från samma person som saknar både uppfattning och uppmärksamhet.

Jag ber till mod att stänga denna tråd tills alla små barn här kan ta sig i nackskinnet och förstå hur mycket skit dom fyller tråden.

Nu är jag en sådan person som vanligtvis gillar att läsa varje nytt inlägg i en prenumererad tråd men det är ta mig fan en mardröm varje gång man går in här.
Jag ska inte förespråka till er spammande ungar om supporttråden som fokuserar sig på felen i GTA V eftersom jag är mycket medveten efter dessa senaste 90 sidorna att det inte skulle göra någon nytta.
Men är det så mycket begärt att be er ungar tolka ett ord efter ord som till slut blir en mening i ett inlägg här i tråden? För vartannat s.k "inlägg" kommer konstigt nog bestå av just det ni precis kommer vara så angelägna att klaga över.

Och anledningen varför man inte alltid vill svara på varje "vartannat inlägg" är för att man inser att det inte gör någon nytta då, som tidigare sagt, ni tror att spelet är skapat just för att göra ert liv miserabelt eftersom ni inte klarar av att läsa ett få par inlägg.
För om ni har tur finns det en vänlig människa som faktiskt har svarat (upprepat) på problemet som ni drabbats av bland alla andra 100 liknande frågor här, trots att ni inte tar någon hänsyn åt det!!

Så, med min rant åt sidan... Är det någon som vet om man kan sätta sitt crews emblem på fallskärmen?
Citera
2013-10-07, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fhital
Ring på deras ringklocka. Tror att de får välja ifall du är välkommen eller ej.
Ja såg ingen ringklocka. Går det verkligen?
Citera
2013-10-07, 00:15
Medlem
Ja råkade köra ner min bil i vattnet. Jag har försäkrat den. Hamnar den i nåt garage då eller vart tar den vägen? Var är garaget isåfall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in