2013-10-06, 23:34
Medlem
MrCreedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rAppmeister
Låter gött, håller tummarna att min kommer tillbaka.

Min data på socialclub buggar ur totalt nu.. Gubben är fortfarande borta där men viss information finns kvar, t.ex. hur många race jag kört, samt cash. Och det som buggar är mina cash
Total earned: 349k
Total spent: 462k

Så förhoppningsvis lyckas min karaktär resa sig ur askan och visa sig ännu en gång.

Är precis samma för mig. Väntar tills i morgon och hoppas att det är ordnat.
Citera
2013-10-06, 23:35
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Kan man inte gå in i andras hus?

Ring på deras ringklocka. Tror att de får välja ifall du är välkommen eller ej.
Citera
2013-10-06, 23:37
Medlem
Förstår inte riktigt vad ni menar med att era gubbar är borta. Min försvinner titt som tätt, men jag gör ingen ny och ett tag senare är han tillbaka.
Försvinner era för gott oavsett ni gör nya eller inte?
Citera
2013-10-06, 23:38
Medlem
Demandos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Hur går det för er i Online?

Jag är level 9 och har väl runt $40000~

Vad är ni för level och hur mycket cash sitter ni inne på? känner ni att det är värt att köpa en lägenhet och så?

Jag är också lvl 9 fast sitter på runt $55 000.

Rånade massa småbutiker i början. När jag var inne för att köpa hus så trodde jag att garaget för 25k?... (osäker på pris) var en lägenhet
Så farmade upp till de tills jag insåg min miss och sen gjorde uppdrag osv.
Citera
2013-10-06, 23:40
Medlem
Verkar som att jag har hoppats ut ur crewet, när jag spelar så står det iaf att jag inte är med i något crew
Citera
2013-10-06, 23:43
Medlem
Nateriouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Tar det dig 30min-1timma att göra missions för fordon/droger så gör du ju garanterat något fel, tror längsta tiden jag spenderat på ett fordon mission är runt 25-30min men det var för att det var 2 bilar jag skulle ta, varav båda körde runt, jagade ena runt hela jävla mapen på motorvägen innan jag lyckades döda honom /;

Aa jag rör inte de uppdragen längre p.g.a det. Droger? Har bara gjort ett enda drog mission och det var på lvl 1.

Det jag försörjer mig mest på nu är rån och sälja bilar. Deathmatchs, races osv är inte värt tiden om man jämför med cash/h.

PS: Verkar som om jag fått någon bugg i spelet då det säger att jag inte är med i något crew fast jag ska vara med i Flashback PS3.. Är med på hemsidan men icke i spelet, någon annan som har detta?

Citat:
Ursprungligen postat av jteez
Verkar som att jag har hoppats ut ur crewet, när jag spelar så står det iaf att jag inte är med i något crew

Kolla om du är med på hemsidan.
Citera
2013-10-06, 23:44
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jteez

Det har nog med cloudet att göra. Oroa dig inte det lär stå rätt om ett tag eller imorgon.
Citera
2013-10-06, 23:45
Medlem
Fooulzs avatar
Tycker verkligen att R* borde ta bort alla gubbar när de fått ordning på servrarna istället för att vissa får behålla gubben, samtidigt som de med otur är tvungen att skapa en ny..
Citera
2013-10-06, 23:48
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Tycker verkligen att R* borde ta bort alla gubbar när de fått ordning på servrarna istället för att vissa får behålla gubben, samtidigt som de med otur är tvungen att skapa en ny..

Jag önskar inte någon få sin gubbe borttagen, det svider...
Citera
2013-10-06, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glensven1
Vem tvingar dig att läsa din dumma fitta!

Moget svar. Det är sunt förnuft att använda spoilers när man skriver om diverse uppdrag. Men du verkar sakna det så jag förlåter dig
Citera
2013-10-06, 23:49
Medlem
Awbetts avatar
Ställde samma frågor förut men vet någon hur man gör för att låsa fast en markering på ett fordon som är i rörelse på kartan? Vet någon om man kan göra så att den stora kartan när man trycker på nedåtknappen stannar kvar hela tiden och inte försvinner efter ca 5 sekunder?

Tacksam för svar om någon vet!
Citera
2013-10-06, 23:54
Medlem
.The.Dude.s avatar
Asså jävla Simeon. Cheap ass mf. Jagade nyss en bil i en 20 minuter och fick $1000
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in