2014-01-20, 04:10
Medlem
Har för mig att man bara kunde ha 90 vänner innan. Har det ändrats? Nu verkar det nämligen gå att få fler.

?
Citera
2014-01-20, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iuvenesco
Har för mig att man bara kunde ha 90 vänner innan. Har det ändrats? Nu verkar det nämligen gå att få fler.

?
Eller inte, något buggigt. Som vanligt med GTA 5.
Citera
2014-01-20, 09:15
Medlem
Wertyms avatar
Vi var ett gäng som skulle sno jetplan på militärbasen igår, men det spawnade så många tanks att det var helt omöjligt Kanske det spawnar fler tanks ju fler man är, har ingen aning.

Citat:
Ursprungligen postat av Iuvenesco

?
100 st kan man ha.
Citera
2014-01-20, 14:18
Medlem
wannbees avatar
Kommer folk bli bannade pga av Money Glitchen när man sålde fordon?

Gjorde det några få gånger bara. Kanske 40k.
Senast redigerad av wannbee 2014-01-20 kl. 15:04.
Citera
2014-01-20, 15:09
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desmondcane
Jag har just startat en MC klubb i GTO.

Jag var en prospect i Reaper Lords förut men gillar inte upplägget med att endast 2 hojjar är tillåtna och endast val av två läderjackor.

Så jag startade min egna MC Crew.
Vi är bara 2 medlemmar nu så jag söker mig hit för förstärkning! Det vore grymt att bli lika stora eller större än dom där mesarna i Reaper lords så man kan bomba sönder asen

Så alla som är sugen att ha en hoj mellan benen och känna vinden i håret kom och gå med!

Som sagt så är alla hojjar tillåtna. Vill du åka Vespa så är det upp till dig! Kläder är också helt valfritt.
Det enda kravet är att ha Patchen på ryggen på dina kläder samt på din hojj.
MC klubben heter Desert Scorpions och är en Blaine County Charter. Så det är önskvärt att ni bor i Blaine county. Inget krav dock.

Så ge upp eran mesiga lyx-lägenhet i stan och kasta vinflaskan. Dra på er skinnstället, köp ett sexpack Pisswasser och cruisa över till Blaine County och köp ett sunkigt garage!

Sök på Desert Scorpions MC på socialclub och joina! Ni får en Patch direkt utan att behöva gå med i Prospects.

OBS: Xbox 360 endast just nu. Vill någon fixa en charter till Ps3 så kan vi ordna det så fixar jag över Crewemblemet dit.

Seeya on the flipsiiiidee!
Du kanske ska vara aktiv för att det ska funka?
Citera
2014-01-20, 16:22
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wannbee
Kommer folk bli bannade pga av Money Glitchen när man sålde fordon?

Gjorde det några få gånger bara. Kanske 40k.

Jag skulle inte tro att de bryr sig om att banna för det, det var ju bara växelpengar i jämförelse med vad som moddats in och handlats prylar för.
Citera
2014-01-20, 23:54
Medlem
Seventys avatar
Tänkte dela med mig av några bilder från de senaste dagarna. Har varit jävligt roligt med många från crewet som har snackat med varandra.

Wertym och jag hade en Breaking Bad semester.
HÄR

Lite senare snodde vi några jetplan och lekte.
HÄR

// Loaded
Citera
2014-01-21, 01:01
Medlem
Wertyms avatar
Jag hamnade ensam i en session med en level 5snubbe häromdan. Då spawnade ett fordon som Simeon ville ha, det var western baggern alltså en mc. Den andra killen fick tag på cykeln tar hojen samtidigt som jag åker mot the docks där han ska lämna av den. Efter att han resprayat hojen och närmar sig hamnen så ser jag honom på långt håll. Jag står på den långa rakan innan man svänger vänster för att lämna fordonen.

När han nästan är framme vid mig måttar jag ett slag mot honom med golfklubban. Träffade jag? Nope, men jag distraherade honom såpass att han krashade in i en lyktstolpe och dog.

Dock så fick han tillbaka hojen ändå efteråt. Jag ville inte förstöra för honom utan ansåg att han behövde pengarna mer. Fick ett tack-meddelande av honom så han blev nog glad. Det var jäkligt roligt när han ramlade och dog efter allt sitt jobb, det och hans tack var värt mer än cash

Hoppas han investerade sina pengar väl bara

Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Tänkte dela med mig av några bilder från de senaste dagarna. Har varit jävligt roligt med många från crewet som har snackat med varandra.

Wertym och jag hade en Breaking Bad semester.
HÄR

Lite senare snodde vi några jetplan och lekte.
HÄR

// Loaded

Riktigt bra bilder blev det!
Citera
2014-01-21, 14:06
Medlem
activitys avatar
Är de fortfarande folk som spelar detta mycket? eller blev en en lika flopp likt gta IV online ? de kändes aldrig så stort
Citera
2014-01-21, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av activity
Är de fortfarande folk som spelar detta mycket? eller blev en en lika flopp likt gta IV online ? de kändes aldrig så stort

Floppat något så fruktansvärt pga allt fuskande och att det inte ens är halvfärdigt.
Citera
2014-01-21, 15:29
Medlem
activitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyFifaPacks
Floppat något så fruktansvärt pga allt fuskande och att det inte ens är halvfärdigt.

Mm hört talas om det också =)
Citera
2014-01-21, 15:56
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av activity
Mm hört talas om det också =)

Det är inte så illa som det låter på snubben du citerar. Det är ett roligt spel och det finns mycket att göra. Nu är alla glitchade pengar borta så folk gör uppdrag och jagar bountys igen.

Riktigt roligt tycker jag att det är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in