Jag hamnade ensam i en session med en level 5snubbe häromdan. Då spawnade ett fordon som Simeon ville ha, det var western baggern alltså en mc. Den andra killen fick tag på cykeln tar hojen samtidigt som jag åker mot the docks där han ska lämna av den. Efter att han resprayat hojen och närmar sig hamnen så ser jag honom på långt håll. Jag står på den långa rakan innan man svänger vänster för att lämna fordonen.
När han nästan är framme vid mig måttar jag ett slag mot honom med golfklubban. Träffade jag? Nope, men jag distraherade honom såpass att han krashade in i en lyktstolpe och dog.
Dock så fick han tillbaka hojen ändå efteråt. Jag ville inte förstöra för honom utan ansåg att han behövde pengarna mer. Fick ett tack-meddelande av honom så han blev nog glad. Det var jäkligt roligt när han ramlade och dog efter allt sitt jobb, det och hans tack var värt mer än cash
Hoppas han investerade sina pengar väl bara
Citat:
Ursprungligen postat av
Seventy
Tänkte dela med mig av några bilder från de senaste dagarna. Har varit jävligt roligt med många från crewet som har snackat med varandra.
Wertym och jag hade en Breaking Bad semester.
HÄR
Lite senare snodde vi några jetplan och lekte.
HÄR
// Loaded
Riktigt bra bilder blev det!