2013-10-03, 23:47
Medlem
odditys avatar
Alldeles färsk info:

Update -- 5:30 PM ET 10/3/13: We're currently working on a title update for both PlayStation 3 and Xbox 360 to address commonly reported issues with GTA Online. We hope to have it out for download as soon as tomorrow.

Edit: Alltid är man tvåa på bollen :P.
Citera
2013-10-03, 23:49
Medlem
rockstarkillas avatar
Förlorar 2000$ varje gång jag dör :@, även om jag inte har pengar på mig
Citera
2013-10-03, 23:50
Medlem
kaffelattes avatar
Varför får man 4 i wantedlevel man jag rånar en sketen liquorstore eller snabbköp?? Störigt som fan.
Är ju skitjobbigt att skaffa fram pengar när man får massor jävla snutar på halsen som tar en kvart att skaka av.
Nån annan som upplever samma?
Citera
2013-10-03, 23:54
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffelatte
Varför får man 4 i wantedlevel man jag rånar en sketen liquorstore eller snabbköp?? Störigt som fan.
Är ju skitjobbigt att skaffa fram pengar när man får massor jävla snutar på halsen som tar en kvart att skaka av.

Poliserna är helt galna. Har man två stjärnor så spawnas dom runt en HELA TIDEN!!
Citera
2013-10-03, 23:55
Bannlyst
Citat:
Störigt? Det är ju hur lätt som helst att skaka av sig polisen på onlinespelet. Det borde inte ta mer än ett par minuter...du är nog bara värdelös på att köra ifrån dem
Citera
2013-10-04, 00:00
Medlem
Dimaks avatar
Hur köper man ett safehouse? varit inne på internet på GTA och kollat med det är väl bara garage o sånt?
Citera
2013-10-04, 00:02
Medlem
Credzs avatar
Citat:

Det är för att du gör flera rån åt gången.
Citera
2013-10-04, 00:03
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Hur köper man ett safehouse? varit inne på internet på GTA och kollat med det är väl bara garage o sånt?

Finns både garage och hus/lägenheter med garage att köpa
Citera
2013-10-04, 00:03
Medlem
Fan, skiten funkar inte för mig! Hatar mitt liv
Citera
2013-10-04, 00:10
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agor
Störigt? Det är ju hur lätt som helst att skaka av sig polisen på onlinespelet. Det borde inte ta mer än ett par minuter...du är nog bara värdelös på att köra ifrån dem

Köra ifrån dem? Räcker med att hitta en gränd eller dylikt och åka in och ställa sig.
Citera
2013-10-04, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Köra ifrån dem? Räcker med att hitta en gränd eller dylikt och åka in och ställa sig.
Jo, men det är lätt nog att bara köra ifrån dem, de tappar alltid bort en nästan direkt. Sen parkerar man bara nånstans och väntar lite.
Citera
2013-10-04, 00:17
Medlem
För mig funkar det inte
Får olika felmeddelanden och mina gubbar som jag gör försvinner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in