2013-10-05, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranel
Gött att det fungerar nu, mindre kul att jag har ett pris på mitt huvud på 9k, så jag måste campa i min lägenhet tills den är över

Tror 9k bounty är satt av någon du varit motståndare till på ett uppdrag. Ett sätt för andra spelare att tjäna pengar på med andra ord.
Citera
2013-10-05, 22:50
Medlem
.The.Dude.s avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Start -> Online -> GTA Online -> Start Solo Session

Citat:
Ursprungligen postat av Anonymiteten
Gå in i Storymode, därefter pausar du spelet, går till "ONLINE"-fliken, längst ner står det "Play GTA Online". Tryck där, sedan längst ner står det Launch Solo Session eller något liknande.

Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
Det ska ligga längst ner i onlinemenyn.
Tackar!
Citera
2013-10-05, 22:56
Medlem
Funkar för mig med, men miste min gubbe.. Från ingenstans fick jag 60k när jag racade mot Lamar (hade 60k på förra gubben)
Citera
2013-10-05, 23:03
Medlem
Brurs avatar
Sjukt att folk har så jävla svårt att förstå att när servrarna är nere och inte funkar helt så sitter era karaktärer fast där i tills dom rätat ut problemet.
Karaktärerna sparas i "molnet" och funkar inte molnet så spottar den inte ut några gubbar.
Simple as that!!
Citera
2013-10-05, 23:04
Medlem
Albozs avatar
Jag är i level 10 och har inte upplevt några som helst problem med Online sedan igår när det startades. Allting har gått sjukt smidigt, inget lagg och inga konstigheter.

Dock är jag riktigt desperat efter cash. Hade 50 lax och köpte ett sunkigt garage för 28k. Nu ska jag samla ihop lite para och sedan fixa ett fett fyrhjulsdrivet åk.

Hörde att Heists kommer till GTA: Online nästa vecka. Någon som sitter på mer info om detta?
Citera
2013-10-05, 23:07
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Laddningstiderna är ju fan mastodonta. Tar minst 4-5 min efter ett mission innan det händer något

Ja, det är verkligen än så länge väldigt brutala laddningstider men har vi tur ordnar Rockstar det i samband med de andra grejerna de skulle fixa men än så länge är det fan bedrövligt, hinner ju nästan med förmiddagsfikat under tiden!
Citera
2013-10-05, 23:12
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brur
Sjukt att folk har så jävla svårt att förstå att när servrarna är nere och inte funkar helt så sitter era karaktärer fast där i tills dom rätat ut problemet.
Karaktärerna sparas i "molnet" och funkar inte molnet så spottar den inte ut några gubbar.
Simple as that!!

Väldigt vettiga ord, +1!

Har en fråga också och den lyder:
Är det möjligt att byta frisyrer om man går till frisören utöver de som finns när man skapar gubben eller är det ett sånt fattigt urval?

Sen är det väldigt bedrövligt att man inte får välja längd, vikt och kroppsbyggnad på sin gubbe.
Det ska ju vara lite känsla när man spelar med sin gubbe!

Men nåväl, vi ska väl inte bli värsta klagomuren utan nu gör vi som cykeldäcket, nu pyser vi och hoppas att det funkar felfritt imörrn!
Citera
2013-10-05, 23:14
Medlem
herrmuss avatar
Tråkigt med dessa FB Crewmedlemmar som mosar sönder en i Freemode.. :-/

Är ju också med i crew så klart.
Citera
2013-10-05, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmus

Skriv upp namn och låt admin sparka dom!
Citera
2013-10-05, 23:18
Medlem
.The.Dude.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Jag är i level 10 och har inte upplevt några som helst problem med Online sedan igår när det startades. Allting har gått sjukt smidigt, inget lagg och inga konstigheter.

Dock är jag riktigt desperat efter cash. Hade 50 lax och köpte ett sunkigt garage för 28k. Nu ska jag samla ihop lite para och sedan fixa ett fett fyrhjulsdrivet åk.

Hörde att Heists kommer till GTA: Online nästa vecka. Någon som sitter på mer info om detta?

Denna snubben snackar lite om heists i online. http://www.youtube.com/watch?v=Wdqi2AF0V1c
Fan, riktigt kul om dom gör det bra. Drar ihop ett gäng från FB, sess i min lägenhet, skickar ut alla på olika håll för att fixa equipment. Om det går väl så firar vi hos mig.
Citera
2013-10-05, 23:19
Medlem
Aritzos avatar
Kan man se att "cloud" funkar förutom ingame??

Vilket uppdrag ska man köra för att tjäna snabba cash?
Citera
2013-10-05, 23:32
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmus

Haha jag lirade med 2 stycken innan, Cr4Zy Twin och Nocolus. Vi hade det ganska soft, snodde Lazer planet och lite sånt sen blev jag av med dom när jag dog. När jag kom fram till dom igen så började Nocolus skjuta mig så att jag nästan dog medans jag klättrade på en kulle/klippa. Hann upp och smacka honom med min batong. Han dog såklart på ett slag.

Inga hard feelings från min sida dock, satt bara och skrattade medans han sköt på mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in