2013-10-05, 22:13
Medlem
Nu när man fixat lya känns de meningslöst att lira ensam, vad gör ni som redan har lya?
Citera
2013-10-05, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naterious
Blev så för mig igår, men när jag gjorde en mindre korrigering på min karaktär så kom jag in på den magiskt och allt var sparat.
Hoppas du inte lurar mig nu grabben. Ska testa, återkommer om 5 min ifall det inte funkar, återkommer om 14 timmar ifall det funkar.
Citera
2013-10-05, 22:22
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameljockey
Gör ett par uppdrag, ta sen en liten paus och åk upp till vinewood/snobbområden och sno en sån där bil utan tak som går som en raket.. Dom går på 9.6k hos LS Customs.. När du väl är där kan du råna en butik också. Bli av med snuten och sälj skiten, så gör du uppdrag igen. Går rätt snabbt att tjäna pengar så...

Till övriga i tråden; Vad för bilar får man mest pengar för?
https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0AvMnvlv4JzeKdGRVQlVHVUlRY2VoZGQtaFBGYW1HVl E&toomany=true
Citera
2013-10-05, 22:24
Medlem
epiks avatar
Kom nyss in i Online.. är dock själv, inget solo session!
Citera
2013-10-05, 22:24
Medlem
.The.Dude.s avatar
Jag kanske missar något obvious i menyerna men kan vekrligen inte hitta.
"Solo session" som ni alla snackar om som det vore en självklarhet, jag hittar inte det. Om jag har förstått rätt är det online men utan andra medspelare? Börjar få abstinens här och story mode duger fan inte längre.
Citera
2013-10-05, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0AvMnvlv4JzeKdGRVQlVHVUlRY2VoZGQtaFBGYW1HVl E&toomany=true
Tackar och bockar, bra skit.
Citera
2013-10-05, 22:27
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .The.Dude.
"Solo session" som ni alla snackar om som det vore en självklarhet, jag hittar inte det. Om jag har förstått rätt är det online men utan andra medspelare? Börjar få abstinens här och story mode duger fan inte längre.
Start -> Online -> GTA Online -> Start Solo Session
Citera
2013-10-05, 22:28
Medlem
Citat:
Gå in i Storymode, därefter pausar du spelet, går till "ONLINE"-fliken, längst ner står det "Play GTA Online". Tryck där, sedan längst ner står det Launch Solo Session eller något liknande.
Citera
Medlem
Citat:

Det ska ligga längst ner i onlinemenyn.
Citera
Medlem
epiks avatar
Nu kom även folk in Fungerar för mig nu
Citera
2013-10-05, 22:38
Medlem
Gött att det fungerar nu, mindre kul att jag har ett pris på mitt huvud på 9k, så jag måste campa i min lägenhet tills den är över
Citera
2013-10-05, 22:46
Medlem
Laddningstiderna är ju fan mastodonta. Tar minst 4-5 min efter ett mission innan det händer något
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in