2013-10-02, 20:47
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RashanBashan
hur hittar jag gta online? eller måste jag köpa/ladda ner det seperat?
Kommer väl fram att du ska ladda ner en fil när du startar spelet? Sedan är det iaf bara trycka på A/X när spelet laddar. Du kan se informationen längst ner till höger.
Citera
2013-10-02, 20:50
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Hur kan gubbarna sparas i molnet om molnet är nere?!
Molnet var uppe tidigare idag så om man spelade tidigare idag så sparades det.
Citera
2013-10-02, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masochisten
Glad att min G35 funkar till PS3 iaf, hör inte ljudet från spelet, men hör chat och kan chatta/skrika på rånoffer.

Bara till att koppla in i USB eller krävdes det någon inställning med?
Citera
2013-10-02, 20:56
Medlem
Snapslabans avatar
Har nu requestat invite till flashback crew. Redo för att krossa existenz crew m.m
Citera
2013-10-02, 21:01
Medlem
Albozs avatar
Kom in idag men då stod det Loading Session med en sån symbol som snurrar (symbolen för att de laddar), jag orkade inte vänta så jag stängde av mitt Xbox medans de stod Loading Session. Vad kan jag förvänta mig nu? E lite orolig men hade inget annat val än att stänga av.
Citera
2013-10-02, 21:05
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Hittar inte flashback-crewet på social club. Lirar på PS3 och min socialclub är shaddyz, mitt psn är h0gmod (en nolla där) om det spelar någon roll. Vill hemskt gärna joina er då jag känner att GTA V online är rätt trist själv.
Citera
2013-10-02, 21:06
Medlem
Det funkar fortfarande inte på ps3 för mig, inget gnäll för det. Överlever väl. Men undrar bara om det är nått man måste göra innan man kan komma in på online eller om det bara är att gå in och välja online?
Citera
2013-10-02, 21:16
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Har du spelat med samma karaktär hela tiden? även när du stängt av och sätt på konsolen?
Ja, samma karaktär, samma rank och allting. Stängt av 4-5 gånger, jag brukar alltid stänga av efter jag har gjort en aktivitet, får inget error att det inte har sparats eller något
Citera
2013-10-02, 21:18
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante9423
Det funkar fortfarande inte på ps3 för mig, inget gnäll för det. Överlever väl. Men undrar bara om det är nått man måste göra innan man kan komma in på online eller om det bara är att gå in och välja online?

När du startar spelet ska du få en patch, då installerar du den, sedan startar spelet om och medan den laddar så kan du trycka X för att ladda Online istället för Story Mode (som det brukar stå när den laddar). Sedan får du göra din karaktär med stats och utseende, där efter hoppa in i en tutorial typ sedan kommer du igång med lite olika deathmatches, races och missions. Problemet för mig är inte att jag inte kan lira online, funkar rätt bra. Men hittar knappt några att spela med. Får vänta 20 min på varje mission för att få ihop 2-4 personer så man kan starta det.

Även därför jag är så desperat efter att få haka på flashback-crewet så man kan invita/joina folk i sitt crew.
Citera
2013-10-02, 21:19
Medlem
Masochistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrwong
Bara till att koppla in i USB eller krävdes det någon inställning med?

Koppla sen in på inställningar så står det typ applications settins eller nåt sånt. Det är inte på audio settins iaf. Sen står det typ audio input eller nåt sånt, och där väljer du G35.
Citera
2013-10-02, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masochisten
Koppla sen in på inställningar så står det typ applications settins eller nåt sånt. Det är inte på audio settins iaf. Sen står det typ audio input eller nåt sånt, och där väljer du G35.

Grymt, tack! Ska testa detta
Citera
2013-10-02, 21:21
Medlem
Kan inte ens ladda ner patchen..skärmen blir svårt efter jag trycker acceptera då den frågar om den ska ladda ner 1.01
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in