2013-10-04, 09:35
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Hur gör man en bil till sin egen? Gjorde en bit till min egna iom uppdragen men nu hittade jag en riktigt trevlig kärra som jag vill ha kvar..

Snabbt svar uppskattas Lär ju bli knäppt när som helst
Du gjorde alltså en bil till din egna. Men du vet inte hur du gjorde? Hänger du inte med i spelet?
De förklarade precis hur du gör för att göra en bil till din egna. Varför lyssnar du inte?

Kör in i LS customs och gör om samma sak som du gjorde då.
Citera
2013-10-04, 09:42
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartmarknad
Har fortfarande inte kommit förbi racet då de står waiting for other players? hur länge ska man vänta egentligen, har inte spelat en enda minut än...

Sen tänkte jag fråga vad dealen med det här molnet o hur man sparar? fattar nada
Du fattar nada fastän det har förklarats 100 gånger i denna tråden?

För att jag känner mig snäll idag så skall jag förklara för dig ytterligare en gång och då så lättförståeligt som möjligt.

I flera spel (mest i online-spel) så har företag servrar som tar hand om och sparar spelares karaktärer, allt som denne har gjort, hur den ser ut osv.
Enda gången då du kan bestämma när den skall spara din karaktärs framsteg (när molnet är uppe och ej överbelastat) är genom att antingen byta från din online karaktär till någon utav singleplayer karaktärerna, då blir du tillfrågad om du vill spara dina framsteg, då trycker man givetvis ja.
Eller när man går in i pausmenyn och går in på online tabben och väljer att avsluta därifrån.

Annars så sparas det automatiskt med jämna mellanrum, när du gjort ett uppdrag, tdm, race osv.
Du kan se att den håller på att spara om det nere till höger är en orange symbol som snurrar (medsols tror jag det är).

Hoppas att du nu fattar så att vi slipper denna fråga igen.
Citera
2013-10-04, 09:45
Medlem
Nån annan än jag som skulle vilja ha en second screen companion app till multiplayern som visar egen position på kartan och med möjlighet att sätta ut gps markörer (destinationer, point of interests, waypoints och dylikt) bara genom att trycka på skärmen på en tablet eller telefon?

För att göra en bil till sin egen måste man väl sätta en "tracker" på den i en mod shop. Den första bilen man får garanterar ju att man får detta. För att kunna göra det på fler bilar måste man väl levla till en viss level före man låser upp trackern
Citera
2013-10-04, 09:46
Medlem
Jag är inne och spelar online, men det finns inte en käft där utöver mig.

Jag kan se att det finns uppdrag att göra och allt sånt. Jag såg att det var en annan online när jag anslöt men han försvann, så nu går jag runt helt jävla ensam.

Vad kan jag göra för att slippa det här?
Någon som är med om samma?
Citera
2013-10-04, 09:50
Medlem
Rekarkungens avatar
Har nu lirat med mitt crew på 4 pers helt utan problem sedan onsdag. Konstigt att ni inte ens kan komma in. Igår stod det dock en kort stund "Cloud servers are down" men annars har det funkat klockrent i ett par dagar nu. Vi har gjort flera uppdrag och allt sånt. Kommer ju komma en uppdatering i dagarna har dom sagt.
Citera
2013-10-04, 09:50
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Nån annan än jag som skulle vilja ha en second screen companion app till multiplayern som visar egen position på kartan och med möjlighet att sätta ut gps markörer (destinationer, point of interests, waypoints och dylikt) bara genom att trycka på skärmen på en tablet eller telefon?

För att göra en bil till sin egen måste man väl sätta en "tracker" på den i en mod shop. Den första bilen man får garanterar ju att man får detta. För att kunna göra det på fler bilar måste man väl levla till en viss level före man låser upp trackern
Jag är rätt säker på att man kan köpa en tracker direkt efteråt om man stöter på en finare bil nära inpå.
Jag snodde bara första bästa bil vilket blev en pedofilvan, bytte någon stund senare till en muskelbil, snygg som satan.
Citera
2013-10-04, 09:51
Medlem
VMO-Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luftballong
Jag är inne och spelar online, men det finns inte en käft där utöver mig.

Jag kan se att det finns uppdrag att göra och allt sånt. Jag såg att det var en annan online när jag anslöt men han försvann, så nu går jag runt helt jävla ensam.

Vad kan jag göra för att slippa det här?
Någon som är med om samma?

De ggr jag lirat så är det alltid andra spelare med, jag använder dock alltid alternativet "Join crew members".
Detta valet har gjort att kartan blandas med andra i sitt crew samt olika andra spelare.
Citera
2013-10-04, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Jag är rätt säker på att man kan köpa en tracker direkt efteråt om man stöter på en finare bil nära inpå.
Jag snodde bara första bästa bil vilket blev en pedofilvan, bytte någon stund senare till en muskelbil, snygg som satan.

Själv rockar jag också en muskelbil.
Vapid Dominator (Ford mustang look-a-like)
Nattsvart lack med gråa stripes. Min absoluta favorit bil i spelet, och som troligtvis kommer hänga med väldigt väldigt lång tid.
Citera
2013-10-04, 10:00
Medlem
VMO-Js avatar
Är det någon som råkat ut för följande?
Gjorde en bil till min egen i det uppdraget där syftet var just detta. Efter jag gjort detta så stötte jag på en lirare som skulle hoppa in i min bil, när denne sedan satt sig i bilen så gick han automatisk ur flera gånger (kunde alltså inte sitta i min bil).
Jag provade då att lämna bilen, efter detta så var bilen låst och jag kunde ej komma in i den igen .
Citera
2013-10-04, 10:01
Medlem
techno_the_kings avatar
You was kicked from Gta online by others players, är detta ett skämt eller en bugg? Har ännu inte gått med något crew visserligen men det spelar väl ingen roll, skulle fixa nya kläder te gubben.
Citera
2013-10-04, 10:14
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
You was kicked from Gta online by others players, är detta ett skämt eller en bugg? Har ännu inte gått med något crew visserligen men det spelar väl ingen roll, skulle fixa nya kläder te gubben.
Vilken spelare som helst kan närsomhelst kicka dig från servern. Det krävs inga röster eller liknande. Det är ett helt idiotiskt system som Rockstar måste åtgärda snarast.
Citera
2013-10-04, 10:21
Medlem
BBQFMLs avatar
Hallå!
Jag har ingenaning om detta har diskuterats tidigare, hittade dock inget när jag sökte igenom forumet.

Jag har ett problem, jag kommer inte ur första tutorialen "Mall or Nothing".
Tre dagar har gått åt att försöka få det att funka, men det funkar fan ALDRIG! Jag blir sjukt sne när det funkar för polarna och de säger att de bara har gått in utan problem. Sedan dag ett har jag haft problem. Har någon något tips på vad jag kan göra? Jag har delete:at mina karaktärer och återskapat dem om och om igen samt försökt logga in med samma gubbe oräkneligt många gånger.

Har något lyckats lösa detta på något smidigt sätt?

Mvh
Besviken GTA spelare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in