Citat:
Ursprungligen postat av
svartmarknad
Har fortfarande inte kommit förbi racet då de står waiting for other players? hur länge ska man vänta egentligen, har inte spelat en enda minut än...
Sen tänkte jag fråga vad dealen med det här molnet o hur man sparar? fattar nada

Du fattar nada fastän det har förklarats 100 gånger i denna tråden?
För att jag känner mig snäll idag så skall jag förklara för dig ytterligare en gång och då så lättförståeligt som möjligt.
I flera spel (mest i online-spel) så har företag servrar som tar hand om och sparar spelares karaktärer, allt som denne har gjort, hur den ser ut osv.
Enda gången då du kan bestämma när den skall spara din karaktärs framsteg (när molnet är uppe och ej överbelastat) är genom att antingen byta från din online karaktär till någon utav singleplayer karaktärerna, då blir du tillfrågad om du vill spara dina framsteg, då trycker man givetvis ja.
Eller när man går in i pausmenyn och går in på online tabben och väljer att avsluta därifrån.
Annars så sparas det automatiskt med jämna mellanrum, när du gjort ett uppdrag, tdm, race osv.
Du kan se att den håller på att spara om det nere till höger är en orange symbol som snurrar (medsols tror jag det är).
Hoppas att du nu fattar så att vi slipper denna fråga igen.