2013-10-04, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messiasibid
Text
Är det du som är LumiLicious?
Citera
2013-10-04, 07:06
Medlem
Vet ni om det fungerar och att min rank och det kommer sparas eller kommer jag behöva göra om allt? Jag har startat om xboxet, gubben och pengarna är kvar men kommer det vara kvar senare?
Senast redigerad av Obscen 2013-10-04 kl. 07:08.
Citera
2013-10-04, 07:12
Medlem
N!xxos avatar
Har försökt komma åt online nu flera gånger om dagen sedan det kom 1:a men nej jag kommer ej förbi Loading screen på parkeringen.
Första dagen fick jag göra om min karaktär 4 gånger och se online introt 4 gånger men det slipper jag nu iaf.

Min vän hade typ 2-3 problem första dagen under dagen sen på kvällen funka det och nu funkat felfritt sen dess för han, får fan spunk på detta varför funkar det för vissa och andra inte?
Provade även nu innan kl 07 då det känns som inte SÅ många sitter och spelar men nop kommer fortfarande ej förbi denna förbannade jävla loading screen.

Hur är det om man spelar solo får man lika mkt pengar/rep som om man skulle gjort det ihop med ett crew?
Finns det mera att göra som ett crew än solo eller är uppdragen de samma ?
Citera
2013-10-04, 07:16
Medlem
Heads up.
GTA Online patch kommer snart rullas ut
http://www.engadget.com/2013/10/03/grand-theft-auto-5-online-patch-tomorrow/
Citera
2013-10-04, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
text

Det jag gjorde när ajg kom till parkeringen där man alltid fastnade var att bara låta den stå där i 2 timmar, till slut hörde jag från vardagsrummet ett "wroooooooMMM!" så var racet igång. Det tar tid!

Sen dess har det fungerat felfritt.
Citera
2013-10-04, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obscen
Det jag gjorde när ajg kom till parkeringen där man alltid fastnade var att bara låta den stå där i 2 timmar, till slut hörde jag från vardagsrummet ett "wroooooooMMM!" så var racet igång. Det tar tid!

Tror det är just det första racet som orskar att så många inte kan ansluta.
Efter att jag kom genom det har online läget fungerat helt ok.
Dock är det ännu lite svårigheter att connecta till diverse online jobs man ska göra och till olika gamemodes, men free-roam fungerar i alla fall.
Citera
2013-10-04, 07:31
Medlem
Autoziones avatar
Ett tips för er som tycker att polisen är jobbig att skaka av sig är att köra upp på kullar och berg, ja alla ställen där det inte finns väg som t.ex. järnvägsspår. Läste i guiden att upp till och med 3 stjärnor kommer inte polisen att köra off-road i sin jakt. Helikoptern är i och för sig jobbig som fan men hitta en rak sträcka och se till att ha en hyfsat snabb bil så löser det sig.

Parkeringsgarage är också bra som fan. Ett tips där är att sätta ut en point of interest på kartan så fort ni hittar ett parkeringsgarage så vet ni var det är.

Vilken bil skaffade ni som första-bil? Själv stal man en Ubermacht Zion Cab eller BMW 6-serie Cab som den heter egentligen, riktigt fint att ta ner taket och glida ner till Chumash en klar natt.

Edit: Ber om ursäkt också till de det berör för det tidigare inlägget där jag skrev en del dumma och onödiga saker. Blev lite väl upprörd när det inte fungerade så jag tog ut det på er i det inlägget. Barnsligt, jag vet. Jag vet att ni bara ville hjälpa till. Sorry, hoppas att läget är lugnt
Senast redigerad av Autozione 2013-10-04 kl. 07:36.
Citera
2013-10-04, 07:32
Medlem
ünders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscen

Man blit ju kickad efter ett tag om man lämnar ifrån sig kontrollen. Det skulle iaf komma en uppdatering idag, så hoppas att det löser sig.
Citera
2013-10-04, 07:47
Medlem
Mooseman2007s avatar
Onlineläget är ju som det är just nu. Får hoppas att patchen löser en del idag eller i morgon.

Är det nån som lyckats joina era polare i crewet? För mig och min kompis står det bara att det den funktionen är disabled pga att vi inte gjort klart tutorials. Ingen av oss har gjort Cypress flats-uppdraget, tror det är en last team standing. Men för att göra det behöver man ju vara fler spelare än en... Kan det vara att jag inte gjort det racet som finns i telefonen M.... race nånting...

Tack
Citera
2013-10-04, 07:54
Medlem
Aggkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooseman2007
Onlineläget är ju som det är just nu. Får hoppas att patchen löser en del idag eller i morgon.

Är det nån som lyckats joina era polare i crewet? För mig och min kompis står det bara att det den funktionen är disabled pga att vi inte gjort klart tutorials. Ingen av oss har gjort Cypress flats-uppdraget, tror det är en last team standing. Men för att göra det behöver man ju vara fler spelare än en... Kan det vara att jag inte gjort det racet som finns i telefonen M.... race nånting...

Tack

Får faktiskt säga att det fungerat i stort sett helt smärtfritt sedan igår morse för mig! (360)
Citera
2013-10-04, 08:07
Medlem
rasmusens avatar
Hur gör man en bil till sin egen? Gjorde en bit till min egna iom uppdragen men nu hittade jag en riktigt trevlig kärra som jag vill ha kvar..

Snabbt svar uppskattas Lär ju bli knäppt när som helst
Citera
2013-10-04, 08:09
Medlem
VMO-Js avatar
Jag har haft grymma problem att komma in i online läget i flera dgr, har upplevt alla de saker som andra nämner.
Dels fastnade jag på parkeringen inför första racet, i hopp om att inte missa om spelet hoppade igång så fick jag lyssna på den sk "knarklåten".....
Det som hjälpte för min del var att radera min gamla online profil helt och starta på nytt, tog max 10min att komma in på första race och sedan vidare.

Jag längtar tills vi blir fler som kommer in så vi får uppleva GTA på riktigt.
Ni ur FB-Crew som har som sport att döda andra Crew-medlemmar, kör solo!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in