Ett tips för er som tycker att polisen är jobbig att skaka av sig är att köra upp på kullar och berg, ja alla ställen där det inte finns väg som t.ex. järnvägsspår. Läste i guiden att upp till och med 3 stjärnor kommer inte polisen att köra off-road i sin jakt. Helikoptern är i och för sig jobbig som fan men hitta en rak sträcka och se till att ha en hyfsat snabb bil så löser det sig.
Parkeringsgarage är också bra som fan. Ett tips där är att sätta ut en point of interest på kartan så fort ni hittar ett parkeringsgarage så vet ni var det är.
Vilken bil skaffade ni som första-bil? Själv stal man en Ubermacht Zion Cab eller BMW 6-serie Cab som den heter egentligen, riktigt fint att ta ner taket och glida ner till Chumash en klar natt.
Edit: Ber om ursäkt också till de det berör för det tidigare inlägget där jag skrev en del dumma och onödiga saker. Blev lite väl upprörd när det inte fungerade så jag tog ut det på er i det inlägget. Barnsligt, jag vet. Jag vet att ni bara ville hjälpa till. Sorry, hoppas att läget är lugnt