2013-10-02, 19:41
Medlem
grillbesticks avatar
Just nu är det problem med Cloudet. Ni kan alltså inte spara. Ni som är inne i spelet gör bäst i att vara kvar tills uppkoppling mot cloudet har återställts för en stund så att ni kan spara era framsteg. Den senaste halvtimmens framsteg kommer att försvinna annars.

Nu är det primetime för alla europeer och amerikanarna har börjat sluta skolan och vakna. Klart det blir överbelastning. Tippar på att det kommer upp under kvällen för att folk slutar försöka samt att rockstar kopplar på fler servrar.
Citera
2013-10-02, 19:45
Medlem
MadMonkeeys avatar
Nån som kan hjälpa mig här?

Loggade in på online, skulle köra nåt race, allt crashade innan racet började, startade om spelet, kommer in direkt utan introduktionen, sen får jag ett SMS av Simeon, vet inte vad jag ska göra.

Finns det något sätt att köra om allt på?
Citera
2013-10-02, 19:46
Medlem
Swe1227s avatar
Hehe, vad ni försöker Själv har jag inte ens försökt spela online även fast jag är sjukt sugen på det=)

Edit: Jag undrar också om det finns fler olika bilar i GTAO? Någon som sett/ hört något?
Senast redigerad av Swe1227 2013-10-02 kl. 19:48.
Citera
2013-10-02, 19:48
Medlem
Livsituations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
kommer verkligen tycka synd om dig när du loggar in imorgon och inser att din gubbe inte finns kvar utan du måste skapa en ny.

Jag har loggat in ett ex antal gånger, har inte spelat sedan 1 nonstop, verkar inte vara någon problem för mig hitintills. Ska logga in sen efter cl igen och kolla om allt är kvar, men känns ganska så lugnt.
Citera
2013-10-02, 19:49
Medlem
Livsituations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadMonkeey
Nån som kan hjälpa mig här?

Loggade in på online, skulle köra nåt race, allt crashade innan racet började, startade om spelet, kommer in direkt utan introduktionen, sen får jag ett SMS av Simeon, vet inte vad jag ska göra.

Finns det något sätt att köra om allt på?

Har du testat att göra en ny karaktär? Det kanske fungerar.
Citera
2013-10-02, 19:49
Medlem
Fooulzs avatar
Ni som sitter och spelar på Playstation 3, fungerar det felfritt för er?

Jag gjorde precis en ny gubbe efter att ha fastnat i "molnet" i cirkus en timme så kan jag nu inte ens starta racet (första online uppdraget)
Citera
2013-10-02, 19:51
Medlem
MadMonkeeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsituation
Har du testat att göra en ny karaktär? Det kanske fungerar.

Den första försvann endå, så var tvungen att göra en ny.
Men någon som kan säga ad man hittar bilarna man ska leverera till simeon?
Citera
2013-10-02, 19:51
Medlem
LasPenguinoss avatar
Som sagt, försök inte spela just nu, ja har spelat felfritt en timme och startade om konsolen för att inte slösa allt för mycket tid om den skulle försvinna, och mycket riktigt, karaktär borta.

Menmen, det funkar bättre än igår.
Citera
2013-10-02, 20:00
Medlem
2 Karaktärer försvunna ena pga av "frooze" som det gjort typ 2 gånger nu. Kommer inte ens försöka nu.
Citera
2013-10-02, 20:01
Medlem
Fooulzs avatar
Vet någon om det går att låsa kameran en viss vinkel istället för att behöva höja den varannan sekund när man kör i bilen?
Citera
2013-10-02, 20:02
Medlem
HestDrickaColas avatar
Verkar som att man kan spela men inte spara så nu är det bara temporärt. Skitsamma, ska ändå bara åka runt och skoja för tillfället.
Citera
2013-10-02, 20:07
Medlem
grillbesticks avatar
Ni får tillbaka era karaktärer när cloudet kommer upp igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in