2013-10-04, 02:00
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Du får ju typ bara 50$ av en kill ändå så fett ovärt

Men chansen finns väl ändå att människan, dum som den möjligtvis är, travar runt med en hel del fickpengar..
Citera
2013-10-04, 02:01
Medlem
Foliekepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
En sak jag satt och funderade på förut är att om man spelar lite fulspel så att säga, att man skjuter ner en random spelare i någon session, tar dennes cash, sätter in dem på banken för att direkt efter lämna spelet..

Kan denna spelare som blev av med sina cash tracka ner mig då på nåt vis fast h*n inte finns i min friendlist? Hade ju varit enormt störande om denne beslutar sig för att hänga efter mig i varenda session jag ansluter till bara för att vara jobbig och hämnas osv..

Kör på PS3 om ni undrar, men det bör la inte göra någon skillnad..

Tror jag läste att man efter ev viss level kan ringa Lester och beställa en hit på en viss person.
Citera
2013-10-04, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekeps
Tror jag läste att man efter ev viss level kan ringa Lester och beställa en hit på en viss person.
Verkar rimligt då Lester har hand om sådana uppdrag på sp
Citera
2013-10-04, 02:25
Medlem
Fan, jag blir snart idiot! Det låter ju som att det är jätte kul att spela online?! Vad menar ni med sessions?
Citera
2013-10-04, 03:26
Medlem
Vem är mackemack88?
Citera
2013-10-04, 03:35
Medlem
Tänkte kolla om jag är ensam om detta, sen jag köpte ett garage så får jag gratis bilar via mobilen.
Bara en modell dock Enhety eh8 eller ngt i den stilen. Kan spawna hur många som helst men tyvärr inte sälja den efteråt.
Citera
2013-10-04, 03:56
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gamern
När den bruna sync ikonen visas i hörnan.
Min fråga var dock HUR OFTA spelet sparas? Inte hur det ser ut när det sparas för det vet dom flesta vid det här laget.
Citera
2013-10-04, 04:58
Medlem
Hur sätter man in kontanter på banken?

Edit, hittade! Internet-appen i mobilen och sen nån sida där. (för er som inte listat ut det)
Senast redigerad av thisisnotme 2013-10-04 kl. 05:19.
Citera
2013-10-04, 05:17
Medlem
kennedy8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme
Hur sätter man in kontanter på banken?

Telefonen, internet, Money/Services tror jag det står, Maze Bank

Sen väljer du deposit och det du vill sätta in
Citera
2013-10-04, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kennedy8
Telefonen, internet, Money/Services tror jag det står, Maze Bank

Sen väljer du deposit och det du vill sätta in

Tack! Hoppas bara det funkar nu så jag slipper börja om imorgon.
Citera
2013-10-04, 05:40
Medlem
messiasibids avatar
Har fått lira nu i cirka 2 dygn och nått rank 18.
Efter jag kom förbi den där förbannade parkering turtorialen så har det funkat felfritt.
Blev nästan religiös när tutorialen drog igång helt plötsligt, så mycket jobb men tillslut så.

Online så Fantastiskt!! Mkt fler items, hela staden lever, aktiviteterna ja allt är bättre, race är läckert. Flashback-katten är riktigt frän allt på t-shirten ser riktigt maffigt ut. Har kammat hem endel race med den bärandes nu, känns bra. Har lirat med några få flashback kumpaner men blir kul när det är full-styrka.

En Favorit syssla är att gå in i 24/7 Stores när ett rån sker, dra fram sin shotgun och skjuta ner online spelaren som är helt upptagen i sitt och siktar på kassörskan. Så plockar man upp pengarna som den fd levande spelaren hade rånat av butiken. Rånaren hade inte räknat med att bli rånad själv.
Håll kärt om dina stålar, för det regnar inte ner slantar på en.
Citera
2013-10-04, 06:51
Medlem
skulle man kunna få en invite till flashback crew eller annan stor svensk tack? :P
Social Club: Hihado
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in