Citat:
Ursprungligen postat av
hashish-boy
det händer att man får andra diagnoser än de man initialt utreds för, bipolär och schizofreni är två diagnoser som kan ha överlappande symptom med ADHD.
jag tyckte de flesta testerna var roliga med undantag simulerade arbetsgivaruppgifts testen..
egentligen är det väl för att man bla vill se glykos och protein nivåerna men så testar man droger samtidigt då ADHD-diagnos per automatik skapar misstanke om missbruk.
reservation för att alla ev inte gör likadant i vårt avlånga land.
Okey!
Ooo läskigt! Haha skulle dö om jag hade nån annan diagnos. Men de e väl bra att få veta allafall så man får rätt hjälp.
Känns svårt att göra tester eftersom jag tänker på diagnoser jag knte vill ha så då försöker jag tänka på hur jag svarar, men de är väl bara släppa det och göra testerna gennuint och ärligt.
Men de är inga sådär jobbiga test där dom ska kolla hur man reagerar i vissa situationer osv?
Jag skulle dö om dom typ vill testa min stressnivå och sätter mig i ett rum med flera andra personer som ttp stirrar ut mig eller matar på jobbiga frågor osv.
Jaha ok. Ja då känns de inte lika hemkst att göra urinprov. Förutom att dom ska glo på ens f****. Äckliga människor!