2013-10-01, 20:14
Medlem
Santryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santrys
Okej ... vad får vi skriva dåå ?. Tråden heter ju GTA V Multiplayer-tråden (Officiell start 1:a Oktober 2013). Det är ju en multiplayertråd så då kan vi väl snacka om multiplayer o inte singel.

Killar respektera detta nu tack så vi inte får fler varningar. Tjata inte utan det kommer när det kommer.

Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Det moderatorn menar är att ni inte ska skriva "Varför fungera det att spela Online? , Nu funkar online för mig" eller " Jag spelar på PS3/Xbox360 och det funkar/funkar inte"
Okej då vet alla det nu.
Citera
2013-10-01, 20:18
Medlem
MortalDiseases avatar
Tycker mer att det är en GTA V Support fråga att inte Multiplayer funktionen fungerar
https://www.flashback.org/t2221312

Men eftersom dom flesta egentligen redan borde förstå varför det inte fungerar så är det väl inte så mycket att snacka om. Bara vänta och se.
Citera
2013-10-01, 20:22
Medlem
Hej_tjos avatar
Såg när GoldGlove snodde ett Jet på Online, satan så lätt det var att få tag i ett! Bara att hoppa över stängslet med en bil, så klart fick man 3-4 stars... Men men tur att det inte är allt för lätt att flyga.
Citera
2013-10-01, 20:23
Medlem
dequelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Hur går det för dig? Har spelet potens?

Det går fortfarande skitbra! Loggade in igen och allt var kvar. Till och med bilen som jag moddade och sparade. Det är helt OK. Kör som Co-driver i MC-race, dvs jag sitter bak och skjuter ned andra medan någon tjomme kör hojen. Kul sandlåda.
Citera
2013-10-01, 20:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Såg när GoldGlove snodde ett Jet på Online, satan så lätt det var att få tag i ett! Bara att hoppa över stängslet med en bil, så klart fick man 3-4 stars... Men men tur att det inte är allt för lätt att flyga.

Ja verkar löjligt lätt. På SA var det inte lätt att komma in på militärbasen inte.
Citera
2013-10-01, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo

Är väll lika lätt att sno ett offline? :P
Citera
2013-10-01, 20:38
Medlem
Kickexs avatar
Vad gör man för att få 6 av 6 karaktärer? Känner att jag vill ha två "spelbara" karaktärer och i alla fall en typ av joker som man kan spela med lite mer sarkastiskt?
Citera
2013-10-01, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Vad gör man för att få 6 av 6 karaktärer? Känner att jag vill ha två "spelbara" karaktärer och i alla fall en typ av joker som man kan spela med lite mer sarkastiskt?

Du skapar 6 karaktärer. Varför ska du ha 2 "spelbara"?
Citera
2013-10-01, 20:42
Medlem
therifs avatar
Vet någon hur man köper safe house i online-läget? Har sprungit runt en stund nu men hittar inget som man kan köpa...
Citera
2013-10-01, 20:43
Medlem
Fooulzs avatar
Helt seriöst, sånt här skit blir jag så jävla förbannad på. Kunde dem inte tänkt på det innan, alternativt släppt det lite pö om pö beroende på vilket land man bodde i, istället för att släppa det DIREKT 13:00 så allihopa kan hoppa in samtidigt och fucka ur. jävla idioter säger jag.
Citera
2013-10-01, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Helt seriöst, sånt här skit blir jag så jävla förbannad på. Kunde dem inte tänkt på det innan, alternativt släppt det lite pö om pö beroende på vilket land man bodde i, istället för att släppa det DIREKT 13:00 så allihopa kan hoppa in samtidigt och fucka ur. jävla idioter säger jag.

Du tror inte vissa länder skulle bli galet less om ett annat land fick de före sitt land då? Har du aldrig spelat ett onlinespel på release dagen är min andra fråga?

Låter ju snarare som att du är en jävla idiot som inte ser de uppenbara.
Citera
2013-10-01, 20:49
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Du skapar 6 karaktärer. Varför ska du ha 2 "spelbara"?
Det räcker enligt min åsikt. Men för mig går det bara skapa 2. Resten är låsta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in