2013-10-01, 19:57
Medlem
Rivals avatar
Grand Theft Auto Online: We are aware that some users are experiencing issues and we are working with @RockstarGames to resolve

Skrivet på Playstations Twitter alldeles nyss!
Källa: https://twitter.com/RockstarGames
Citera
2013-10-01, 20:00
Medlem
Detta är den officiella Rockstar kanalen på Twitter.

Här har ni en länk där de skriver att det kommer ta cirkus 2 dagar att fixa detta.
LÄNK: https://twitter.com/RockstarGames/status/385056492803485696

Förövrigt så tweetade Playstation Network precis att "Grand Theft Auto Online: We are aware that some users are experiencing issues and we are working with @RockstarGames to resolve"

"SOME USERS" Ja, typ 95% av alla GTA spelare på PS3.
Citera
mogs avatar

Moderatormeddelande

Postat av mog 2013-10-01, 20:05
Medlem
Onlineläget släpptes loss idag och ja, det funkar inte speciellt bra. Det är sällan något fungerar som det ska den första dagen / dagarna.

Vi vill INTE se inlägg av typen "Nu funkar det!!", "Jag lirar på X konsol och här funkar det", "Jag är inne" och liknande.

Fortsätt med ert off-topic tramsande och ni drar på er varningar.

Om du har problem med GTA V finns det en SUPPORTTRÅD och för snack om singleplayer är det GTA V-tråden som gäller och inte i den här tråden.

//Mod
2013-10-01, 20:06
Medlem
xiderlemon94s avatar
Kan man spara spel nu
Citera
2013-10-01, 20:07
Medlem
tycker det är trist att dom gör såhär, vi ska inte förvänta oss att det ska strula då dom ger oss datum och dessutom släpper det.. "Men jaa de e ju 15miljoner som loggar in vafan tror du?" Ja ne men det borde väl rockstar förutsatt så varför fungerar det ej och varför släpper dom en grej som inte är färdig? Går det klaga hos rockstar ? Detta vill man nästan ha tillbaka pengarna för. / Ps3-spelarn
Citera
2013-10-01, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megagraphitti
tycker det är trist att dom gör såhär, vi ska inte förvänta oss att det ska strula då dom ger oss datum och dessutom släpper det.. "Men jaa de e ju 15miljoner som loggar in vafan tror du?" Ja ne men det borde väl rockstar förutsatt så varför fungerar det ej och varför släpper dom en grej som inte är färdig? Går det klaga hos rockstar ? Detta vill man nästan ha tillbaka pengarna för. / Ps3-spelarn
Är du seriös? Ersättning för att inte online-läget funkar felfritt i uppsatt tid? Gå och gör något annat i en timme väl bara, inget mer än det.
Citera
2013-10-01, 20:09
Medlem
Gergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megagraphitti
Det blir ofta såhär, sluta klaga och ha lite tålamod.
Citera
2013-10-01, 20:11
Medlem
xiderlemon94s avatar
kan man spara sina framsteg nu ?
Citera
2013-10-01, 20:12
Medlem
Santryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mog
Onlineläget släpptes loss idag och ja, det funkar inte speciellt bra. Det är sällan något fungerar som det ska den första dagen / dagarna.

Vi vill INTE se inlägg av typen "Nu funkar det!!", "Jag lirar på X konsol och här funkar det", "Jag är inne" och liknande.

Fortsätt med ert off-topic tramsande och ni drar på er varningar.

Om du har problem med GTA V finns det en SUPPORTTRÅD och för snack om singleplayer är det GTA V-tråden som gäller och inte i den här tråden.

//Mod

Okej ... vad får vi skriva dåå ?. Tråden heter ju GTA V Multiplayer-tråden (Officiell start 1:a Oktober 2013). Det är ju en multiplayertråd så då kan vi väl snacka om multiplayer o inte singel.

Killar respektera detta nu tack så vi inte får fler varningar. Tjata inte utan det kommer när det kommer.
Citera
2013-10-01, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santrys
Okej ... vad får vi skriva dåå ?. Tråden heter ju GTA V Multiplayer-tråden (Officiell start 1:a Oktober 2013). Det är ju en multiplayertråd så då kan vi väl snacka om multiplayer o inte singel.
Ni får diskutera multiplayer-läget? Spammande av inlägg som "varför funkar inte online" eller "jag är inne nu" bidrar inte ett dyft till diskussionen.
Citera
2013-10-01, 20:13
Avslutad
Citat:

Ja men det inget chat här inne.
Citera
2013-10-01, 20:14
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:

Det moderatorn menar är att ni inte ska skriva "Varför fungera det att spela Online? , Nu funkar online för mig" eller " Jag spelar på PS3/Xbox360 och det funkar/funkar inte"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in