2013-10-01, 20:50
Medlem
Myvrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Tror att dem jobbar sina jävla 9-5 jobb och sen taggar hem, skiter i om vi får spela eller inte.

jo tjena fan de gör nog vad de kan ska du se.. kolla deras twitter, där skrev de att de jobbade tillsammans med ps3 för att lösa problemet.. Nu slutar jag skriva här då detta gentligen hör till support tråden som mod skrev.
Citera
2013-10-01, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Det räcker enligt min åsikt. Men för mig går det bara skapa 2. Resten är låsta.

Det räcker väl med en? Antalet karaktärer är inget man låser upp, beror på hur många saves du har på ditt GTA. Dock tror jag att 6 karaktärer är maxantalet för GTA:O.

Du kan ändå bara spela på en samtidigt, då finns det ingen mening med att ha fler än 1, då du inte kommer kunna tjäna pengar på en och spendera dom på en annan.

EDIT: Alla ni, hur svårt kan det vara? Mod postade en sida bak, och har dessutom lagt till ett moderatormeddelande. Nu kommer ni att åka på varning/avstängning tack vare era "Kommer inte in, spelar på Xbox"neliners.
Citera
2013-10-01, 21:01
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Det räcker väl med en? Antalet karaktärer är inget man låser upp, beror på hur många saves du har på ditt GTA. Dock tror jag att 6 karaktärer är maxantalet för GTA:O.

Du kan ändå bara spela på en samtidigt, då finns det ingen mening med att ha fler än 1, då du inte kommer kunna tjäna pengar på en och spendera dom på en annan.

EDIT: Alla ni, hur svårt kan det vara? Mod postade en sida bak, och har dessutom lagt till ett moderatormeddelande. Nu kommer ni att åka på varning/avstängning tack vare era "Kommer inte in, spelar på Xbox"neliners.
Gör det då och skit i hur andra spelar.
Citera
2013-10-01, 21:02
Medlem
cybergrodans avatar
Jag kommer in på onlinemode, och jag har gjort min gubbe och kommit till los santos, men där tar det stopp.. Jag tror att jag ska göra ett race, först står det ''waiting for other players'' och sedan står det ''Launching Session'' hur länge som helst, det försvinner inte och det står bara och laddar.

Samma för någon annan?
Citera
2013-10-01, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver

Detta är en tråd om GTA Online. Det är meningen att vi skall disskutera GTA Online. Inte huruvida olles kompis brorsa kom in på GTA Online i förmiddags eller inte. Jag berättade bara min uppfattning om karaktärernas upplägg i GTA:O, eftersom jag inte tror att han hade förstått riktigt hur det går till.
Om vi alla ska "skita i hur andra spelar" kan vi lika gärna stänga tråden. För det är ungefär vad denna tråden handlar om.

Fan vad sabbad denna tråden blivit på 2 dagar.
Citera
2013-10-01, 21:05
Medlem
Kickexs avatar
Citat:

Variation helt enkelt.
Citera
2013-10-01, 21:05
Medlem
Gergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Fan vad du ska hålla på då! Det räcker med dina idiotiska kommentarer
Citera
2013-10-01, 21:08
Medlem
SilentVictorys avatar
Det känns lite som folk springer och leker sitt eget liv. Verkar ju inte vara någon "crew-känsla" alls.
Nu inviterar man ju bara helt random folk till uppdrag.

Man borde ju kunna samla crewet på något vis, sätta upp riktiga "heists" osv.

Någon som förstår sig på exakt hur det fungerar?
Citera
2013-10-01, 21:09
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Detta är en tråd om GTA Online. Det är meningen att vi skall disskutera GTA Online. Inte huruvida olles kompis brorsa kom in på GTA Online i förmiddags eller inte. Jag berättade bara min uppfattning om karaktärernas upplägg i GTA:O, eftersom jag inte tror att han hade förstått riktigt hur det går till.
Om vi alla ska "skita i hur andra spelar" kan vi lika gärna stänga tråden. För det är ungefär vad denna tråden handlar om.

Fan vad sabbad denna tråden blivit på 2 dagar.
Det du skrev tidigare är som att säga att det är onödigt att ha fler än en bil, då man endast kan köra en åt gången.
Om man nu vill ha en karaktär som är mer åt biker hållet som endast kör MC iklädd bandana, skinpaj och jeansbyxor med solglasögon över näsan och en annan karaktär som är mer åt gangster hållet vad är fel och onödigt med det?
Citera
2013-10-01, 21:09
Medlem
Fooulzs avatar
alla uppdrag har försvunnit på story mode... har det med online att göra?
Citera
2013-10-01, 21:11
Medlem
Kickexs avatar
Körde äntligen klart det racet och vann med "världsrekord"() tydligen.
Men det bästa var väl när motståndaren körde ut från banan och sprängdes
Citera
2013-10-01, 21:12
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Det känns lite som folk springer och leker sitt eget liv. Verkar ju inte vara någon "crew-känsla" alls.
Nu inviterar man ju bara helt random folk till uppdrag.

Man borde ju kunna samla crewet på något vis, sätta upp riktiga "heists" osv.

Någon som förstår sig på exakt hur det fungerar?
Så som jag har uppfattat det så finns inte heists i spelet just nu, utan de kommer läggas till inom den närmaste tiden.
Samt att man låser upp heists genom att levla sin karaktär.

Det närmaste heists är att springa runt i free-roam och råna butiker med kompisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in