2013-10-01, 17:24
Medlem
Santryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dequelo
Har jag bara tur eller? Har spelat online i 2 timmar nu. "Level" 6, tror jag. Starta FB-crew?

Har du provat logga ut och in. Sparas de ?
Citera
2013-10-01, 17:28
Medlem
Lucens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santrys
Har du provat logga ut och in. Sparas de ?

Jag lirade innan idag och sen satte jag igång det igen. Det var sparat, dock så sparades det inte efter min andra omgång av spelande.
Citera
2013-10-01, 17:33
Medlem
Mikessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucen
Jag lirade innan idag och sen satte jag igång det igen. Det var sparat, dock så sparades det inte efter min andra omgång av spelande.

Jag har snott bilar och sålt dom på los santos customs och fått ihop pengar och köpt mig en lägenhet. Och ställt bilen i garaget. Det finns kvar i af
Citera
2013-10-01, 17:34
Medlem
ludwiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dequelo
Har jag bara tur eller? Har spelat online i 2 timmar nu. "Level" 6, tror jag. Starta FB-crew?

Hur går det för dig? Har spelet potens?
Citera
2013-10-01, 17:35
Medlem
Nu känns det dock som SC börjar rulla som vanligt.. ett steg i rätt riktning, tar en öl till så kanske det blir bättre...
Citera
Avslutad
Nu har jag lirat i 2-3 timmar. Körde Survival, rånade butiker osv, riktigt kul faktiskt! Men det la av nyss och jag kommer inte in igen...
Citera
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Hur går det för dig? Har spelet potens?
Det är ju fortfarande samma gta v landskap och allt runt om kring. Men det finns miljoner mer kläder att välja på, verkar finnas lite andra bilar också. Fler lägenheter att köpa, går även att sminka sig osv.

Sen finns ju som sagt alla uppdrag också. Men jag antar att man låser upp ännu fler roliga grejer senare.
Citera
2013-10-01, 17:36
Medlem
swe.traderss avatar
Har hört liknade från vänner som försöker på ps.

Är level 4 nu och har spelat totalt 2 timmar. Ibland bryts det, speciellt när man försöker göra uppdrag.
Citera
2013-10-01, 17:38
Medlem
Kaejkos avatar
Frågan är om man snor en bil ifrån gatan och sedan försäkrar den, om det ens går.
Då sparar man ju in pengar på att inte köpa en bil
Citera
2013-10-01, 17:38
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swe.traders
Har hört liknade från vänner som försöker på ps.

Är level 4 nu och har spelat totalt 2 timmar. Ibland bryts det, speciellt när man försöker göra uppdrag.

Precis. Orka att man ska behöva oroa sig för att spelet ska fucka ur varje gång man ska göra ett uppdrag. Fick igång online-läget efter typ tre timmar av försök, men tog en halvtimme sedan låste sig allt när jag försökte starta ett jobb, och nu är jag tillbaka på ruta ett. Cloud-servrarna går inte att ansluta till.
Citera
2013-10-01, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Frågan är om man snor en bil ifrån gatan och sedan försäkrar den, om det ens går.

Borde ju inte gå teoretiskt då man inte äger det. Men vem vet i spelets värld. Kanske kunde man hota ägaren att skriva över ägarbytet?
Citera
2013-10-01, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Går inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in