Någon mera som upplever att youtube har blivit bättre?. Videos stannar inte upp eller laggar.
Dock kopplade jag bort Google+ från mitt youtube konto, sen dess har jag upplevt att Youtube har blivit bättre.
(Rätt nyvaken, Headbangin on the keybord.) Så srry för alla felstavningar. xD
Går det att ta bort? råkade nämligen klicka på google + och nu ser ju allt konstigt ut.
Någon som har problem med att höra något ljud på Youtube nu? Har en gammal version av Mozilla och vill inte ha den senaste. Är tacksam för hjälp, vill veta vilken version av Mozilla som ljudet fungerar på, de står under (Help) about mozilla... Fick ett meddelande om att dom inte snart stödjer vissa äldre versioner, ibland så kan youtube uppdateras, så jag ville se om de är versionen eller sidan...
Jag har en youtube-kanal, men jag har ingen aning om vad mailadressen är som jag använt till den, så jag hittar alltså kanalen, men jag kan inte logga in då jag inte ha mailadressen, kan jag göra något? Eller är jag helt körd??
Senast redigerad av lillamaja 2013-10-04 kl. 16:17.
Vet någon hur man ändrar tillbaka till sitt användarnamn som man använde på YouTube innan de ändrade om? Nu när jag postar kommentarer via YouTubes mobilapplikation så är det mitt för- och efternamn istället för mitt användarnamn. Inte någonstans kommer jag åt mina videoklipp heller. Någon som vet hur man kommer tillbaka till hur det var innan? Känns som om man har blivit berövad på sitt YouTube-konto.