Citat:
Ursprungligen postat av
KickAss-1337
Jaha, då var det alltså webbsläpp imorgon då, är det något särskilt ni i panelen ska satsa på? Själv blir det nog en Victory at Sea, annars har jag inte tänkt så långt
Fyll gärna på

Det är småpartisläpp imorgon, inte webbsläpp eftersom allting även går att få tag på via butik till skillnad mot när det är webblansering och det ENBART går att komma åt via nätet. Nu tror jag du menade rätt, men med den benämningen så blir det lätt missförstånd. Webben är ju liksom inte det minsta unikt för småpartisläppen eftersom standardsortiment, beställningssortiment, lokalsortiment också är tillgängligt via webben.
Victory at Sea var dock förra månadens släpp, men den finns numera i beställningssortimentet. Ska du satsa på "nytt" mörkt så släpps bl.a. Sea Monster (som också är från Ballast Point).