Citat:
Ursprungligen postat av
Juggernauten
Tog MDMA i hoppet om att det skulle hjälpa min depression då jag har hört att det kan stimulera reproduktionen av serotonin. Kan ju vara grässvammel också

. Vet inte om det är det som har hänt. Men så här ca en månad efter intaget mår jag bättre än jag någonsin gjort. Jag har fått en helt annan djupare syn på livet och människorna runt omkring mig. Från att vara lättretad och otrevlig är jag nu, upplever jag i alla fall, mer kärleksfull, självsäker och harmonisk. Gräsrökningen har förvandlats till något jag verkligen njuter av till skillnad från de små "ångestattacker" jag fick var och varannan gång tidigare. Det verkar som att människorna runt mig lagt märke till det också då folk ofta påpekar hur ovanligt glad och trevlig jag varit

.
Om det sedan är den kemiska strukturen i min hjärna eller placebo skiter jag i. Jag mår underbart.
Peace!
Jag känner igen mig skrämmande mycket faktiskt. Vill notera att jag också röker gräs på regelbunden basis. Förut gick jag jämnt runt och var smådeppig men MDMA har ändrat mig på ett positivt sätt. Trots att det gått över tre månader sen sist så är jag fortfarande i ett sjukt harmoniskt stadium och även om jag röker gräs så var det inte så här förut.
För det första är jag som nykter mer harmonisk och jag är även mer självsäker och har inga problem att bryta barriärer i nya sällskap vilket jag inte alls var lika bra på förut. Jag har även blivit bättre på att analysera olika situationer och olika människor och varför de beter sig/reagerar på ett visst sätt när man/nån säger/gör något.
Sen, gräsrökningen, jag tror jag aldrig njutit så mycket av det som jag gör nu och då har jag ändå alltid älskat det. Ruset får en ny harmonisk dimension och efter en kopp kan jag lätt sätta på världens rave-musik och ställa mig upp och dansa för mig själv i lägenheten och bara känna hur armhåren reser sig av kroppens rysningar. Då ska jag nämna att jag avskydde den här sortens musik förut men nu lyssnar jag på den jämnt, onykter som nykter och den gör mig väldigt väldigt mycket gladare.
Den mänskliga hjärnan är då bra intressant alltså och vi vet ungefär 30% om den, vad finns där bortom?