Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-29, 20:14
Medlem
ojdos avatar
Berätta gärna hur det gick! Är även nyfiken på dessa "Trance" piller!
Citera
2013-09-29, 20:24
Medlem
Okej skriver hur det va som på tisdag Har läst att dom är jäkligt bra iaf, finns i den stora ecstasy tråden.
Citera
2013-09-29, 20:35
Medlem
Hoppas inte att du ska köra på det själv. Fan vad trist om så vore fallet.
Citera
2013-09-29, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
Hoppas inte att du ska köra på det själv. Fan vad trist om så vore fallet.

Ja, se till att ha sällskap åtminstone.
Citera
2013-09-29, 21:21
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Jobba dagen efter ecstasy? infogad.

/Mod
Citera
2013-09-30, 16:26
Medlem
Har en fråga av bara ren nyfikenhet.
Jag själv har prövat alla "lättare droger" som alkohol, cannabis och tobak. Högt blodtryck går i familjen och jag kommer troligtvis få det när jag närmar mig 30-35 (21 nu), och undrar ifall E skulle vara farligt för mig?
Citera
2013-09-30, 18:36
Medlem
weedpoppass avatar
Tjooo.

Har lyckats få tag på 3 st gröna svampformade (supermario) piller. Jag har bara prövat på olika svamp och cannabis förut och nu undrar jag om det finns någon som vet något om dessa piller? är det något att ha? Det här är som sagt första gången jag skall testa E så vad skulle ni rekommendera för dos? tror ni att ett piller räcker?
Citera
2013-09-30, 20:55
Medlem
Vrocker32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernauten
Tog MDMA i hoppet om att det skulle hjälpa min depression då jag har hört att det kan stimulera reproduktionen av serotonin. Kan ju vara grässvammel också. Vet inte om det är det som har hänt. Men så här ca en månad efter intaget mår jag bättre än jag någonsin gjort. Jag har fått en helt annan djupare syn på livet och människorna runt omkring mig. Från att vara lättretad och otrevlig är jag nu, upplever jag i alla fall, mer kärleksfull, självsäker och harmonisk. Gräsrökningen har förvandlats till något jag verkligen njuter av till skillnad från de små "ångestattacker" jag fick var och varannan gång tidigare. Det verkar som att människorna runt mig lagt märke till det också då folk ofta påpekar hur ovanligt glad och trevlig jag varit.

Om det sedan är den kemiska strukturen i min hjärna eller placebo skiter jag i. Jag mår underbart.

Peace!

Fan va gött och höra! Tror mycket väl att det kan vara så att mdmat hjälpt din hjärna att bättra på serotoninförråden för jag blev bara lycklig allmänt efteråt och är det fortfarande!

Ha det bäst!
Citera
2013-09-30, 21:03
Medlem
ojdos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedpoppas
Tjooo.

Har lyckats få tag på 3 st gröna svampformade (supermario) piller. Jag har bara prövat på olika svamp och cannabis förut och nu undrar jag om det finns någon som vet något om dessa piller? är det något att ha? Det här är som sagt första gången jag skall testa E så vad skulle ni rekommendera för dos? tror ni att ett piller räcker?

http://www.pillreports.com/index.php?page=search_reports&sent=1&name=&logo=mu shroom&colour=green&region=all&percent_rating=0&pp =10&submit.x=63&submit.y=30&submit=Search+Reports

Enligt denna sökning så kan jag bedöma att en rimlig dos skulle vara 1 tablett och sedan en påfyllning ca 40-45 min senare med ½-1 tablett.
Senast redigerad av ojdo 2013-09-30 kl. 21:05.
Citera
2013-09-30, 21:09
Medlem
ojdos avatar
Citat:
Tog MDMA i hoppet om att det skulle hjälpa min depression då jag har hört att det kan stimulera reproduktionen av serotonin. Kan ju vara grässvammel också. Vet inte om det är det som har hänt. Men så här ca en månad efter intaget mår jag bättre än jag någonsin gjort. Jag har fått en helt annan djupare syn på livet och människorna runt omkring mig. Från att vara lättretad och otrevlig är jag nu, upplever jag i alla fall, mer kärleksfull, självsäker och harmonisk. Gräsrökningen har förvandlats till något jag verkligen njuter av till skillnad från de små "ångestattacker" jag fick var och varannan gång tidigare. Det verkar som att människorna runt mig lagt märke till det också då folk ofta påpekar hur ovanligt glad och trevlig jag varit.

Om det sedan är den kemiska strukturen i min hjärna eller placebo skiter jag i. Jag mår underbart.

Peace!

Underbart att höra! Jag har genomgått något liknande och även jag drar gärna parareller till ecstasyt!

Ecstasy for the people!
Citera
2013-09-30, 21:09
Medlem
elmerengues avatar
Citat:

Peace!
Jag känner igen mig skrämmande mycket faktiskt. Vill notera att jag också röker gräs på regelbunden basis. Förut gick jag jämnt runt och var smådeppig men MDMA har ändrat mig på ett positivt sätt. Trots att det gått över tre månader sen sist så är jag fortfarande i ett sjukt harmoniskt stadium och även om jag röker gräs så var det inte så här förut.

För det första är jag som nykter mer harmonisk och jag är även mer självsäker och har inga problem att bryta barriärer i nya sällskap vilket jag inte alls var lika bra på förut. Jag har även blivit bättre på att analysera olika situationer och olika människor och varför de beter sig/reagerar på ett visst sätt när man/nån säger/gör något.

Sen, gräsrökningen, jag tror jag aldrig njutit så mycket av det som jag gör nu och då har jag ändå alltid älskat det. Ruset får en ny harmonisk dimension och efter en kopp kan jag lätt sätta på världens rave-musik och ställa mig upp och dansa för mig själv i lägenheten och bara känna hur armhåren reser sig av kroppens rysningar. Då ska jag nämna att jag avskydde den här sortens musik förut men nu lyssnar jag på den jämnt, onykter som nykter och den gör mig väldigt väldigt mycket gladare.

Den mänskliga hjärnan är då bra intressant alltså och vi vet ungefär 30% om den, vad finns där bortom?
Citera
2013-09-30, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Jag känner igen mig skrämmande mycket faktiskt. Vill notera att jag också röker gräs på regelbunden basis. Förut gick jag jämnt runt och var smådeppig men MDMA har ändrat mig på ett positivt sätt. Trots att det gått över tre månader sen sist så är jag fortfarande i ett sjukt harmoniskt stadium och även om jag röker gräs så var det inte så här förut.

För det första är jag som nykter mer harmonisk och jag är även mer självsäker och har inga problem att bryta barriärer i nya sällskap vilket jag inte alls var lika bra på förut. Jag har även blivit bättre på att analysera olika situationer och olika människor och varför de beter sig/reagerar på ett visst sätt när man/nån säger/gör något.

Sen, gräsrökningen, jag tror jag aldrig njutit så mycket av det som jag gör nu och då har jag ändå alltid älskat det. Ruset får en ny harmonisk dimension och efter en kopp kan jag lätt sätta på världens rave-musik och ställa mig upp och dansa för mig själv i lägenheten och bara känna hur armhåren reser sig av kroppens rysningar. Då ska jag nämna att jag avskydde den här sortens musik förut men nu lyssnar jag på den jämnt, onykter som nykter och den gör mig väldigt väldigt mycket gladare.

Den mänskliga hjärnan är då bra intressant alltså och vi vet ungefär 30% om den, vad finns där bortom?

Känner igen mig i mycket.
Speciellt biten där cannabis helt plötsligt tar en ny vändning än vad det tidigare har, om jag lyssnar på samma musik som under mina ecstasytillfällen så kan jag märka att håren reser sig och jag på något vis blir mer hög än vad jag i vanliga fall hade blivit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in