Citat:
Jag tror inte vi får ut så mycket mer av detta, vi spekulrerar mest i vad som "ev kan hända". Det har redan klargjorts 1000tals gånger om i tråden att det finns mycket som pekar på att socialkonservativa rörelser inte har fått mycket utrtättat i Europa, eller i Sverige heller för den delen(KD är uttalat socialkonservativa.)
Om du vill rösta på ett sådant alternativ så gör det, om du vill se integration, en stor icke-europeisk befolkning och går med på att "svenskar inte existerar", då är det ett bra alternativ för dig. Om du inte håller med om det röstar du på SvP. Så simpelt är det.
Om du vill rösta på ett sådant alternativ så gör det, om du vill se integration, en stor icke-europeisk befolkning och går med på att "svenskar inte existerar", då är det ett bra alternativ för dig. Om du inte håller med om det röstar du på SvP. Så simpelt är det.
Tyvärr så är det inte så simpelt... Då SvP inte kommer kunna göra någonting åt invandringen eller de invandrare som redan finns här innan de får "vettigt" inflytande i riksdagen så är det egentligen ingen idé att rösta på dem även om man inte delar åsikt med SD till 100%. Däremot så kan jag hålla med om att de kan vara bra om SvP kommer in som "stödparti" åt SD i framtiden men JAG hoppas verkligen inte att de får något större inflytande än så ^^ (nej jag är inte anti-vit eller liknande jag anser bara att SvP inte är det bästa för Sverige) Det enda bra i SvP, enligt mig, är att de vill stoppa invandringen helt. Men det tror jag att SD vill också egentligen :P
I övrigt så kan det ju vara bra att skicka hem en del av de som är här men inte bara för att de är "mörka" eller "judar" eller så utan för att de inte har rätt att vara här. Då menar jag förstås kriminella invandrare, invandrare som kommer hit utan anledning och folk som inte gör något vettigt här (SOC-Invandrare) :P