Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2013-10-10, 07:42
Medlem
Askydras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Jag tycker det är uppenbart vilka skillnader de två partierna har när det gäller sexualmoral.

I SvP kastas hebefiler ut direkt.
https://www.flashback.org/t2232602

I Sd anses det helt normalt att man kan välja en tio år yngre kvinna (Åkesson), i vissa fall till och med en tio år yngre invandrarkvinna (Erik Almqvist).

Sd har också valt att inte kasta ut såna medlemmar som ägnat sig åt sexuella trakasserier.
http://www.friatider.se/stenkvist-expressen-utlamnade-bemotande

Istället ägnar sig höga partitoppar åt uppsökande verksamhet i den sextrakasserade kvinnans hem, trots att hon klart och tydligt visat att hon vill vara ifred.
Ja när någon inte vill svara i telefonen efter en traumatisk upplevelse så går man och börjar ringa på deras dörr. Helst flera gånger, för ett nej verkar ju inte duga som svar.

Sd:s lokala ledning i Stockholm verkar inte alltför begåvad varken socialt eller juridiskt. Dels så borde ju vem som helst inse att den som inte vill svara i telefonen rimligen vill vara ifred. Inte få två grobianer hemskickade som hetsringer på dörren.

Sen det här med att lämna blommor i en petflaska. Känns som en blandning mellan maffian och tvättäkta white trash.

Postlagen stipulerar tydligt att den som har problem med postgången får vända sig till berörd posthanterare.
https://lagen.nu/2010:1045

I fråga om redan utdelad post som Sd behöver ha tag på gäller lagen om betalningsförläggande och handräckning. De skulle vänt sig till Kronofogden istället för att ägna sig åt att börja förfölja en sextrakasserad partikamrat.
http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19900746.HTM
Lagtexten finns där att läsa innantill för den som har en intellektuell förmåga överstigandes ett halvkriminellt jävla hjon!

Robert Stenkvist lägger själv ut en litania om sitt primataktiga beteende på egen blogg.
http://stenkvist.wordpress.com/2013/07/21/sanningen-bakom-en-expressen-artikel/
Då gör man den ännu knepigare genom att ringa på dörren? Smart tänkt.

Här tror jag faktiskt att han är ärlig. Kompetensnivån är verkligen så här låg inom Sd. Inte undra på att de tar avstånd från ledar- och ansvarsprincipen, de här jävla lågliven kan ju knappt ens sköta sin egen posthantering!

Om någon varken vill svara i telefon eller öppna dörren så kanske det kan vara en (inte så subtil) signal om att den personen faktiskt önskar lite privat integritet?

Trovärdigheten i en annan källa kan ifrågasättas, men lite intressant ändå hur stor fabläss den sextrakasserade mannen visar för betydligt yngre flickor. Den gamla (o)hederliga hebefilin är tillbaka:
http://slutpixlat.blogspot.se/2013/07/sds-morklaggning-av-sexskandalen.html#.UlW4yhAaOnE

Läs och bedöm gärna själva.

Om en arbetskollega till mig skulle vara sjukskriven och inte svarar när jag ringer så skulle även jag åka och hälsa på för att se om allt är bra med henne/honom. Detta är bara överdrifter i ett försök att smutskasta SD (som vanligt) men som vanligt nappar SvP:are på det och skriker högt...

Hade en SvP:are åkt för att hälsa på någon så hade de nog inte lämnat en bukett i en flaska utan mer troligt en gatsten genom rutan...

Jag kan inte förstå hur du ens kan ta upp en sån hög med lögner i denna tråd, det är ju bara ett rop på hjälp från SvP's sida. Att döma någon för vad han/hon gillar för sidor på facebook eller för att han/hon flörtat på jobbet är inte ens realistiskt... Det jag tycker är mest underhållande är att det verkar som att de flesta anmälningarna om "sexuella trakasserier" kom nära inpå varann som om de helt plötsligt byggt upp modet att anmäla precis samtidigt Men visst "bedöm själva" fast det han egentligen menar är "tro på min propaganda".
Citera
2013-11-04, 22:03
Medlem
vet att SvP vill utvisa invandrare men hur är deras syn på nordbor/européer?

Ligger de/jag ochså risigt till? (Är själv finsk medborgare)
Citera
2013-11-04, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hecules
vet att SvP vill utvisa invandrare men hur är deras syn på nordbor/européer?

Ligger de/jag ochså risigt till? (Är själv finsk medborgare)
SvP:s repatrieringspolitik handlar om utomeuropéer eller icke-vita om man vill. Europeiska, närstående invandrare får stanna i landet, förutsatt att de sköter sig naturligtvis. Det kommer inte heller vara omöjligt för andra vita européer att invandra till Sverige i framtiden om de har goda skäl.

Vad gäller finnar, så har vi flera sådana i partiet.
Citera
2013-11-04, 22:42
Medlem
Powergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
SvP:s repatrieringspolitik handlar om utomeuropéer eller icke-vita om man vill. Europeiska, närstående invandrare får stanna i landet, förutsatt att de sköter sig naturligtvis. Det kommer inte heller vara omöjligt för andra vita européer att invandra till Sverige i framtiden om de har goda skäl.

Ni var ena generösa jävlar.
Jag som gillar blandning av folkgrupper men är vit och svensk hur tänker ni behandla mina åsikter?
Citera
2013-11-04, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Jag som gillar blandning av folkgrupper men är vit och svensk hur tänker ni behandla mina åsikter?

Inte för att frågan var riktad till mig men - varför gör du det?
Citera
2013-11-04, 22:55
Medlem
Citat:
Räcker det inte med USA, Indien, mellanöstern och Sydamerika? Varför måste även Sverige bli ett multikulti-paradis?
Citera
2013-11-04, 23:00
Bannlyst
Citat:
Vad ska säga? Vi är fina och godhjärtade människor helt enkelt.

Citat:
Vad tror du om en nationalistisk motsvarighet till denazifieringsprocessen i Tyskland?
http://en.wikipedia.org/wiki/Denazification

Nej, men allvarligt talat så får du naturligtvis hysa vilka åsikter du vill, det är ingen som vill förbjuda dina tankar. Hur vanvettiga de än är, så länge du inte riskerar att skada folket och nationen naturligtvis.
Citera
2013-11-04, 23:09
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet

En fråga.

SvP vill alltså, om jag förstått det rätt, skicka ut alla MENA-invandrare och annat icke-europeiskt drägg ur landet.

Om vi för en sekund antar att SvP faktiskt får regeringsmakten/inflytande över invandringspolitiken, är det då realistiskt att tro att FN och EU, mäktiga import-företag osv inte skulle reagera? Om man började skicka ut hundratusentals människor ur landet, förmodligen med tvång för det mesta, skulle ju EU och FN rimligtvis sabotera all svensk import, vi skulle kanske t.o.m hamna i krig osv.

Hur ser du på detta? De SvP:are jag pratat med har bara sagt att "allt är bättre än MENA-folk och rasblanding osv".
Citera
2013-11-04, 23:09
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Till skillnad från dagens Sverige så är SvP för yttrandefrihet.
Citera
2013-11-04, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
En fråga.

SvP vill alltså, om jag förstått det rätt, skicka ut alla MENA-invandrare och annat icke-europeiskt drägg ur landet.

Om vi för en sekund antar att SvP faktiskt får regeringsmakten/inflytande över invandringspolitiken, är det då realistiskt att tro att FN och EU, mäktiga import-företag osv inte skulle reagera? Om man började skicka ut hundratusentals människor ur landet, förmodligen med tvång för det mesta, skulle ju EU och FN rimligtvis sabotera all svensk import, vi skulle kanske t.o.m hamna i krig osv.

Hur ser du på detta? De SvP:are jag pratat med har bara sagt att "allt är bättre än MENA-folk och rasblanding osv".
Nu är jag inte Straybullet, men jag har sett många frågor i den här stilen. Felet ni gör är att glömma bort att Sverige är en del av ett större sammanhang. Skulle det gå så långt att SvP lyckas på majoritet i Sveriges riksdag, lär även andra europeiska stater gått samma väg. Redan idag har vi Ungern, Grekland och Ukraina med stora etnonationalistiska partier, hur ser politiken i Europa ut om 10 år? Tiden får utvisa det.

Dessutom är inte västvärlden hela världen. Tror knappast kineser, ryssar, indier eller latinamerikaner är lika skitnödiga som väst när det gäller detta. Många av dessa länder är även växande storekonomier, vilket kommer att resultera i att västvärlden kommer att tappa sin nyckelroll i framtiden.
Senast redigerad av Feru 2013-11-04 kl. 23:20.
Citera
2013-11-04, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
En fråga.

Sverige kommer i längden inte kunna vara det enda landet som står emot globalistmaffian och den organiserade judenheten, tvärtom måste man söka allierade i andra länder som också kämpar för sin frihet. Detta för att undvika sanktioner och liknande, att våra motståndare skulle använda olika medel för att försöka förgöra oss är naturligtvis sant och korrekt, problemet är att de förgör oss nu också, framgångsrikt dessutom och det utan att vi ens gör något motstånd.

Det enda jag vet helt säkert om framtiden som i vanlig ordning är mycket oviss, det är att när svenskarna blandats, bort trängts undan och försvunnit och ersatts av andra folk, ja då är vi borta för evigt och kommer aldrig tillbaka. Då finns det inte längre några politiska åtgärder i världen som kan rädda oss och inga politiska beslut över Sverige betyder heller inte någonting eftersom det ju inte finns några svenskar kvar.

Därför är folkets överlevnad och bevarande vår ödesfråga. Alla andra frågor och beslut går att få ogjorda, förändra och göra om om de skulle visa sig galna, men ni vi är borta, ja då är vi borta för alltid. Därför är det just denna fråga vi bör fokusera på i en tid då onda krafter aktivt arbetar för vår undergång.

Min personliga uppfattning är dock att handelsembargon, sanktioner eller till och med krig för den delen är helt enkelt något som man i förlängningen får riskera, precis som alltid tidigare i historian när hela nationen står på spel. Alternativet är slaveri och ond bråd död.
Citera
2013-11-04, 23:33
Bannlyst
Jag ska i alla fall rösta på miljöpartiet För jag gillar naturen, och inte är rasist för att rösta på SD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in