2013-09-29, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shittingbricks
hon har ju redan änglavingar tatuerat på ryggen...

Men vad faaan... Det har jag faktiskt missat, jag har inte sett nån bild på den tatueringen. Men det var ju inte det minsta förutsägbart att Berny NATURLIGTVIS låtit klottra dit ett par vingar.... Fast enligt hennes egen tro är de väl inte tatuerade, de har väl växt fram av sig själva. Berny är ju en RIKTIG ängel.
Citera
2013-09-29, 18:05
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shittingbricks
hon har ju redan änglavingar tatuerat på ryggen...

Mje det är väl knappt änglavingar. Det är ett fult hjärta med något som ska likna någon form av vingar. Dåligt gjord är den i alla fall. Candy och Jennyfer har vars en likadan på ryggen.
Citera
2013-09-29, 20:07
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Ha, ha!
Berny drömmer om att göra en massa tatueringar och undrar varför hon aldrig kommer till skott!
Undrar vad hon tänkt sig - änglavingar på ryggen? En demon på smalbenet?

Berny grämer sig också över att hon missar bokmässan i år....
Ja, en sån stor bästsäljande författare som Berny lär ju vara saknad där.

Jag fattar inte. Var läste du detta?
Citera
2013-09-29, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Jag fattar inte. Var läste du detta?

På hennes Facebook.
Citera
2013-09-29, 21:31
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
På hennes Facebook.

Jag som inte brukar Facebook, kanske kan få en skärmbild?
Citera
2013-09-30, 10:56
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Jag som inte brukar Facebook, kanske kan få en skärmbild?

Skärmdump ftl, du kan väl nöja dig med texten?

Citat:
Berny Pålsson
September 24
Förresten drömde jag om alla tatueringar som jag vill göra. Varför kommer jag aldrig till skott med dom?

Och lite senare samma dag:

Citat:
Berny Pålsson
September 24
Jag missar bokmässan i år. Det känns förjävligt.
Citera
2013-09-30, 11:34
Medlem
Kardnialvokals avatar
Hahaha ja just det! Hon vill ju tatuera in "Nicklas sista ord" som han ska ha sagt precis innan han dog i överdosen. För det var så himla speciellt och hon kommer faktiskt aaaaldrig glömma hans heroinstinna dödsrossling.
Citera
2013-09-30, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Hahaha ja just det! Hon vill ju tatuera in "Nicklas sista ord" som han ska ha sagt precis innan han dog i överdosen. För det var så himla speciellt och hon kommer faktiskt aaaaldrig glömma hans heroinstinna dödsrossling.

och innan dess skulle hon ju tatuera in chaotic- på magen. (såg det i hennes bilddagbok) stackars lilla berny, det kan inte vara lätt att ha haft så extremt många kärlekar.
Citera
2013-09-30, 13:24
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
och innan dess skulle hon ju tatuera in chaotic- på magen. (såg det i hennes bilddagbok) stackars lilla berny, det kan inte vara lätt att ha haft så extremt många kärlekar.

GAAAAH, just det. Åh herregud. Sinfon, svimma in nu men det var för att Magnus kallade sig Chaotic på Skunk. Hade helt glömt bort det.

Btw, en rolig update från Bönan:
Citat:
Skratta inte nu men sedan jag börjat promenera på det här sättet så har jag dragit ner på cigaretterna, till en ask om i dagen istället för två eller tre.

Tre paket cigg om dagen är 4200 kronor i månaden om vi räknar ut ett genomsnitt på 50 kr per paket (ponera att hon köper vanliga 55-kronorscigg ibland och billigare 40-kronors cigg ibland). Det är ju för fan helt vansinnigt när man går på sjukersättning/aktivitetsersättning/sjukpension. Addera sedan en månatlig uppsättning kläder från Gömda juveler samt regelbunden smink- och accessoarshopping. Får det inte riktigt att gå ihop.
Senast redigerad av Kardnialvokal 2013-09-30 kl. 13:35.
Citera
2013-09-30, 13:39
Medlem
NaughtyNurses avatar
Jag är extremt nyfiken på ifall det är NÅGON av hennes läsare som faktiskt utnyttjat hennes SUPERGRYMMA RABATTERBJUDANDE på Gömda Juveler. Jag tvivlar starkt på det, den sidan verkar inte ha särskilt snygga kläder och Berny är ingen jättebra spokesmodel för dem...
Citera
2013-09-30, 13:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Tre paket cigg om dagen är 4200 kronor i månaden om vi räknar ut ett genomsnitt på 50 kr per paket (ponera att hon köper vanliga 55-kronorscigg ibland och billigare 40-kronors cigg ibland). Det är ju för fan helt vansinnigt när man går på sjukersättning/aktivitetsersättning/sjukpension. Addera sedan en månatlig uppsättning kläder från Gömda juveler samt regelbunden smink- och accessoarshopping. Får det inte riktigt att gå ihop.

Och hennes matinköp som hon får hemkört, vilket är svindyrt om du lever på Fk. Hon sysslar säkert med någon horverksamhet igen. Kanske därför som hon behövde en "bodygoard".
Citera
2013-09-30, 14:45
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Och hennes matinköp som hon får hemkört, vilket är svindyrt om du lever på Fk. Hon sysslar säkert med någon horverksamhet igen. Kanske därför som hon behövde en "bodygoard".

Precis. Och då har jag inte räknat in alla pizzor, sushi, alkohol, hundmat och diverse andra nödvändiga grejer för en normal levnadsstandard (kaffe, toapapper, rahyvlar, duschartiklar osv). Hon lever som om hon vore en höginkomsttagare. Nja, något är ju helt klart skumt. Undrar om hon inte ändå ägnar sig åt någon form av sexförsäljning alternativt får pengar av sina föräldrar (som har hyfsat god ekonomi om jag förstått det rätt). Vilket ju säger en del om sanningshalten i hennes våldtäktsanklagelser. Hennes bror sa ju själv att det inte var längesen hon ringde och bad dem om pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in