Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Konstigt att du inte vill veta?
Är väl bra om man kan förebygga andra att råka ut för samma dåd?
Men du kanske tror att du är förskonad och att du,och din släkt alltid har tur att klara sig för illdåd som detta? Och om du inte bryr dig varför kommentera då? Och varför läser du detta om du inte gillar skvaller? Kasta inte sten i glashus....

Vilken typ av information om gm, som inte redan kommit fram, skulle kunna vara till nytta för att förebygga liknande fall?
Nää, jag tycker att man ska respektera de anhöriga och låta detta vara. Ingen blir hjälpt av att gotta sig i andras olycka.
Citat:
Ursprungligen postat av
hoaxgammon
Jag tycker faktiskt synd om denne kille. Visst är det hemskt vad han gjorde mot offren, men han visste ju inte nått vad han gjorde. Han blev akut sjuk och fick ingen hjälp utan sköts ihjäl istället. Det är tragiskt.
Någon som vet om det kan ha hänt något akut i hjärnan som kan föranleda att en individ plötsligt blir så här konstig, jag tänker då på infektion, blödning eller liknande? Någon som vet om man tittar efter sånt vid en obduktion vid ett fall som detta?
Stämmer det så är det klart att det är synd om gm. Svårt att känna ilska/hat mot någon som inte har kontroll över sina egna handlingar. Det finns bara förlorare i det här fallet.