Citat:
Det är väl rätt självklart att man håller förhör med vänner och ledare som var med på samma resa som GM? Förhören själva tyder inte på att nåt mystiskt skett vid festen.Det snackas/ryktas om att några av polarna i klubben skulle ha petat i lite extra roliga substanser i GM-snubbens festdricka.
Polisen håller i alla fall förhör med några av ledarna och polarna som var med på tävlings/festresan.
Men det är slipade snubbar med stor vana av poliser och stök.
Polisen håller i alla fall förhör med några av ledarna och polarna som var med på tävlings/festresan.
Men det är slipade snubbar med stor vana av poliser och stök.
Citat:
Vem är du som är "riktig Svensk"? När kom "du" hit? Och sen när stavar man svenskar med stort S?
Citat:
Var det menat som dödligt våld, då?
Citat:
Vittnesuppgifter kring GMs sinnesstämning, hans relativt skötsamma förflutna och tveksamma umgänge. Att polisen fått ett samtal under natten från GMs vänner där de oroligt förklarar att han inte mår bra.
Jag har personligen varit närvarande när någon har blivit drogad och jag har då sett kompletta personlighetsförändringar.
Jag anser att det här är en teori som kan vara värd att nämna nu för att senare återgå till om bevisningen pekar dit. Jag har aldrig påstått att det är såhär(I mitt första inlägg var jag något otydlig), jag menar inte att det här är en teori som ni alla bör följa upp, snarare att ni har den i minnet utifall något skulle styrka den senare.
Jag har personligen varit närvarande när någon har blivit drogad och jag har då sett kompletta personlighetsförändringar.
Jag anser att det här är en teori som kan vara värd att nämna nu för att senare återgå till om bevisningen pekar dit. Jag har aldrig påstått att det är såhär(I mitt första inlägg var jag något otydlig), jag menar inte att det här är en teori som ni alla bör följa upp, snarare att ni har den i minnet utifall något skulle styrka den senare.
Citat:
Skötsamt förflutet hos impulsiva mördare är väl inget ovanligt? Att han blivit aggressiv under alkoholpåverkan förut, gör det inte osannolikt att hans vänner ringt och varnat.Bland annat så har det blivit mer populärt i filmer och tv-serier att droga varandra och ofta framställs det som kul. Det har även på senare tid kommit fler och fler trådar på reddit, 4chan och flashback där folk efterfrågar kunskap i ämnet.
Det är här OT och du kan starta en egen tråd om du vill diskutera vidare. Det var relevant för mitt tidigare inlägg men här bör diskussionen ta slut.
Det är här OT och du kan starta en egen tråd om du vill diskutera vidare. Det var relevant för mitt tidigare inlägg men här bör diskussionen ta slut.
Vilka filmer och tv-serier menar du?
Tror inte ett dugg på att han blivit drogad av sina kompisar på skämt. Sämsta "spåret" i den här tråden än så länge...