Citat:
Ursprungligen postat av
PPHH
Läst lite smått i tråden och tänkte att jag lika gärna kunde bli medlem och skriva detta.
Jag vaknade absolut inte och var skräckslagen, Jag frågade honom Varför? och då svarade han helt lugn "För att jag är en psykopat".
Å fan, välkommen. Mycket imponerande agerande från din sida, att skydda dig själv och din mamma på det sätt du gjorde.
Finns det något i mediernas rapportering som är fel/otydligt, kring det som hände dig? Var det något du berättade som de inte tagit med, eller något de missade att fråga som kan vara av intresse (vad i så fall)?
Kan du säga något om GM:s letande i ert kök. Var han kvar länge? Var han lugn och metodisk eller kastade runt saker under sin framfart? Tog han en kniv från er? Tog han något mer? Lämnade han kvar något (t.ex. kniven han attackerade dig med, skorna eller något annat)? Sign.
Troian nämnde att GM fick problem med kniven han var beväpnad med, stämmer det?
Låtsades du spela död eller "bara" allvarligare skadad än du var då han lämnade dig? Varför tror du han gjorde det?
(Jag ber om ursäkt ifall några frågor verkar okänsliga, det är inte min avsikt och jag respekterar absolut om du inte vill svara på någon/några av frågorna.)
Btw, det har spekulerats något oerhört om GM var drogpåverkad, vad är din uppfattning?