2013-09-24, 23:52
Medlem
fredrochas avatar
Behöver lite meat på mina ben här och störigt tacksam ifall någon kan ge svar.
Har inte poppat E nån gång förut. Men har en del hemma som jag köpt på mig.

Har ett par som är: Röda/rosa, med aningen vitspräckliga inslag i och xXx som symbol.

har även några Nintendo Allstars.

Någon som vet vilka dessa xXx är och om det är något att ha? (köpt de från en pålitlig källa så ska vara okej, men någon med erfarenhet från dom?)

Och vilka av dessa två skulle vara bäst för en första gång... Vill ju inte att det ska bli pannkaka första gången liksom.

Citat:
Ursprungligen postat av Exedy
Nån som stött på röd/rosa rolex? Blev erbjuden dom men hittar ingen info om de?

Finns inte dom på pillreports? har för mig att jag såg dom där häromdagen. Pretty shöre faktiskt.
Citera
2013-09-25, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheGolemFighter
Låter bra! Får se om de blir 1 eller 2, men kommer defenitivt inte ta mindre än 1 då jag vill ha ett nice rus.. låter som de är bra grejjor också och förhoppningsvis kommer jag få bästa kvällen i mitt liv. Hört att E debuten ska va helt fantastisk.

Börja med en, dom är inte lika starka som dom rosa 1upsen, har inte testat dom gröna själv men mina polare har sagt att dom är på runt 150 mg, dom rosa var ju på 180+ och en sån var fan nästan för mycket för mig, dock har jag inte hög tolerans tar bara ecstasy ett par gånger om året.
Citera
2013-09-25, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrocha
Behöver lite meat på mina ben här och störigt tacksam ifall någon kan ge svar.
Har inte poppat E nån gång förut. Men har en del hemma som jag köpt på mig.

Har ett par som är: Röda/rosa, med aningen vitspräckliga inslag i och xXx som symbol.

har även några Nintendo Allstars.

Någon som vet vilka dessa xXx är och om det är något att ha? (köpt de från en pålitlig källa så ska vara okej, men någon med erfarenhet från dom?)

Och vilka av dessa två skulle vara bäst för en första gång... Vill ju inte att det ska bli pannkaka första gången liksom.
Jag vet inte om xXx, men Allstars borde vara 170mg. Själv skulle jag börja med 3/4 av en Allstar, för att jag vet att den är bra(jämfört med xXx), men om du poppar 170 mg på en gång så riskerar du couchlock : )
Citera
2013-09-25, 23:48
Medlem
Trammiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
ladd dämpar ecstasy ruset så det är väl inte direkt oväntat att det inte blev så mycket av ecstasyn för dig.

Jo jag skrev ju det men tack ändå hörru!
Citera
2013-09-26, 02:28
Medlem
Någon som vet något om rosa mitzarna som finns i sthlm nu ? vad innehåller dom ? är dom nice?
Citera
2013-09-26, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Någon som vet något om rosa mitzarna som finns i sthlm nu ? vad innehåller dom ? är dom nice?

Förlåt, rosa ferrari var det.
Citera
2013-09-26, 02:41
Medlem
Trammiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Förlåt, rosa ferrari var det.

Säker på att det inte är röda du menar?
Finns fan mängder av dom i Stockholm just nu.
Citera
2013-09-26, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
Säker på att det inte är röda du menar?
Finns fan mängder av dom i Stockholm just nu.

nopp, det är rosa ferrari
Citera
2013-09-26, 11:23
Medlem
Någon som vet något mer om de ljusblå med en rymdgubbe och texten "trance" på? Bara hittat ett inlägg som beskrev dom som "sköna". Någon som testat eller hört något? Tacksam för svar.
Citera
2013-09-26, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SquashLeverpastej
Kanske en dum fråga, men hur vet man att de är "äkta"? Om det finns någon som gör skitbra androids, finns det inte en risk att någon idiot gör sämre med samma mönster för att tjäna bra med cash? tänker lite på samma sätt som breaking bad när de kopierar blue meth..

Visst kan det hända att folk härmar andras batchar, men med just extacy är detta faktiskt ganska ovanligt och väldigt svårt. För det första kostar nämligen en pillerpress många många tusen, det är inget man bara kan slänga ihop hemma. Sedan så behöver man ju i så fall även en stämpel till pillerpressen med en androidlogga på, vilket det nog inte finns en jättestor marknad för(i vilket annat syfte skulle man behöva en sådan?), så jag antar att dessa ofta speciealtillverkas av gruppen som tillverkar orginalbatchen. Och antagligen är det därför samma tillverkare ofta byter symbol med jämna mellanrum, för att de inte ska bli kopierade.

Sedan, OM man nu skulle lägga ner alla dessa pengar och timmar för att plagiera någon annan tillverkare, så tjänar man nog mer på att slänga i lite MDMA så att kunderna blir nöjda och återkommer istället.

Så är det någon relativt ny knapp som alla säger är grym, kan man oftast vara trygg i att det är orginalet. Sedan så finns det ju såklart symboler som använts om och om igen i alla olika färger och former det senaste decenniet känns det som, såsom typ mitzubishi och rolex.
Citera
2013-09-26, 12:57
Medlem
Vet inte riktigt vart dom är ifrån. Men dom funkar super bra.
Käkade 2 st på en gång i går och fyfan vad maxxade vi blev!
Aldrig någonsin upplevt något så intensivt
Det tog ca 15 min sen var allt snurrigt och igång! Otroligt

Men efter ca 2,5 efter ett super intensivt rus, dala allt ner och rasade bara på 10 minuter.
Men efter ca 20 minuter när man rasat blev allt lugnt och bra igen, som att vara påtänd och må bra
Sen rökte vi, då blev vi utvecklingsstörda istället.. haha 5/5 !
Citera
2013-09-26, 19:28
Medlem
kom igen, någon måste ju ha kommit över rosa ferrari !?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in