2012-06-04, 23:45
Medlem
Mandic!s avatar
Någon som upplevt de 'vita högtalarna/vita speakers' som ojämna? Labbtestade med resultatet ~205-213 mg MDMA. Har själv prövat dem och de var grymma, men andra har klagat.
Citera
2012-06-05, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Någon som upplevt de 'vita högtalarna/vita speakers' som ojämna? Labbtestade med resultatet ~205-213 mg MDMA. Har själv prövat dem och de var grymma, men andra har klagat.

Kan säga att när ja käka puckar senast (White speakers) så var de helt brutalt drag i dom. Nästan för mkt med en hel
Citera
2012-06-05, 00:29
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rkm
Kan säga att när ja käka puckar senast (White speakers) så var de helt brutalt drag i dom. Nästan för mkt med en hel
Inget dubbeldroppande där inte!
Citera
2012-06-05, 00:48
Medlem
kyrass avatar
Citat:

200mg är ju tokmycket men vissa människor är ju typ immuna känns det som, man ska ju helst vara helt återställd och fräsh om man vill ha önskvärd effekt
Citera
2012-06-05, 00:59
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyras
200mg är ju tokmycket men vissa människor är ju typ immuna känns det som, man ska ju helst vara helt återställd och fräsh om man vill ha önskvärd effekt
Absolut. De fetaste knapparna jag sett. Dock verkar det som att vissa får dålig effekt trots att de inte äter några mediciner eller tagit annat innan/i samband med intag.
Citera
2012-06-05, 01:37
Medlem
vks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mmyes
Haha sög du på fat freddys cat i fredags eller?

Haha jag kom fram till ön. Gjorde mig en peanut butter jelly sandwich med freddy fat cat.
Citera
2012-06-05, 11:58
Medlem
vks avatar
Citat:
Haha sög du på fat freddys cat i fredags eller?

I fredags? Kan inte påstå att jag håller alltid koll på dagar. Men som jag tror så var det nog garanterat en lördag.
Men ja jag smakade av den så kallade fat freddy's cat.
Citera
2012-06-05, 12:01
Medlem
vks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rkm

Kan inte mer än att hålla med dig. Jag var oövervinnlig, dock inte dagen efter.
Citera
2012-06-05, 14:26
Medlem
Citat:
Absolut. De fetaste knapparna jag sett. Dock verkar det som att vissa får dålig effekt trots att de inte äter några mediciner eller tagit annat innan/i samband med intag.

Skulle nog säga att dom inte uppskattar ruset. Har en polare som bombade 300mg MDMA som ja gav han. Första gången han körde rent MDMA och han mådde bra men inte lika bra som mig. Och detta var andra dagen ja körde, bombade 350mg Stod bara och dansa för mig själv
Citera
2012-06-05, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vk
I fredags? Kan inte påstå att jag håller alltid koll på dagar. Men som jag tror så var det nog garanterat en lördag.
Men ja jag smakade av den så kallade fat freddy's cat.

Hjälpte en kompis att fixa 5st feta katter så trodde du var en utav dom som tog. Själv ska jag köra en candyflip med dessa lappar
Citera
2012-06-05, 23:48
Medlem
Citat:
Hjälpte en kompis att fixa 5st feta katter så trodde du var en utav dom som tog. Själv ska jag köra en candyflip med dessa lappar
Damn you all! Sukta mig inte (bra sida att surfa runt på med den inställningen - nej)! Kranen som skulle slunga mina gubbar har gått under jorden och jag fyller år om bara ngn vecka! Gah! Det skulle ju bli den mest spektakulära maskeraden i mannaminne.. Jävla dumfotkran! (förlåt för off topic, var bara TVUNGEN att avreagera mig ) Hoppas godiset smakar (grrr!!
Citera
2012-06-06, 01:23
Medlem
vks avatar
Citat:

Haha oh you! Kan nog stämma va. Jag önskar dig en väldigt trevlig kväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in