2022-08-21, 09:37
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luderpingvinen
Svårt att minnas exakt hur dessa såg ut men blåaktiga, tror märket är masserati. Sägs att de ska vara 300mg men står 260 eller något på dem så vet inte varför folk säger att de är 300. Kan ha varit lite prickiga. Ungefär 9 av 10 personer jag känner som provat dessa har knappt fått effekt även vid påfyllning. Någon som hört ryktas om dessa? Får du tag i dessa hade jag rekommenderat att köpa ett testkit innan, fett tråkigt att förvänta sig något och så slutar det med att enda känslan man får är att hjärnan ligger på en stekpanna.
Jag postade ett inlägg över dig.
Efter att jag testat gråa välpressade maserati så kan jag säga rakt av att dom var rena blåsningen, var påtänd på tjack samtidigt medans hon jag var med som också poppade, inte heller fick effekt alls! Så dessa var rena blåsningen visade det sig! Tur som fan att man fått en knapp gratis och inte gått och hämtat in parti med dom iaf!
Citera
2022-08-21, 11:51
Medlem
trewqs avatar
I Finland varnas användare för att en särskilt farlig drog har cirkulerat i Tammerfors och Borgå den här veckan. Tabletterna är formade som ett ugglehuvud. Kan dessa finnas i Sverige också, tro?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b427e946-0043-4bed-b490-6f4c83f78cc6
Citera
2022-08-21, 15:08
Medlem
Nasofermens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
O hur var dina kände du inget eller kändes det bara som tjack?
Tog 3 st samtidigt då kan jag lova att käkarna spände o jag vart E,ad men det ska inte behövas 3st får att bli nöjd med påslaget 😆
Citera
2022-08-21, 20:34
Medlem
Strobeliciouss avatar
Körde på grå Pharao igår. Dom var sådär. Började med en hel och fyllde sen på med en halva.
Hade inte tagit sen i mars innan. Detta var ovanför Umeå.
Citera
2022-08-25, 07:07
Medlem
[quote=graffdatshit|81336591]Jag postade ett inlägg över dig.
Efter att jag testat gråa välpressade maserati så kan jag säga rakt av att dom var rena blåsningen, var påtänd på tjack samtidigt medans hon jag var med som också poppade, inte heller fick effekt alls! Så dessa var rena blåsningen visade det sig! Tur som fan att man fått en knapp gratis och inte gått och hämtat in parti med dom iaf![/QUOTE

Hmmm… låter inte bra! Hur stor är sannolikheten att det är samma här i sthlm tror du? 300mg tydligen gråa mazeratti.
Utifrån ditt svar så är man inte så sugen påt.
Citera
2022-08-28, 14:46
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasofermen
Tog 3 st samtidigt då kan jag lova att käkarna spände o jag vart E,ad men det ska inte behövas 3st får att bli nöjd med påslaget 😆
Jag har dubbeldroppat en gång och då var jag van vid Eva men fick total blackout och polarna visade bild på mig heeeelt pissvåt av svett tefat, kines ögon samt att min käke var där borta typ!

Hur i hela helvete tänker du när du trippeldroppar? Nej precis det skall verkligen inte behövas, speciellt inte med tanke på att det stod stämplat 300 på dom om jag minns det hela korrekt! Liksom det var inte ens mdma i den jag provade från, jag var tjackad men vet direkt om jag får i mig md ändå! Speciellt150mg då blir det som dom lite svagare knapparna var förr!

Innan det kom cp knappar med 300mg+ som orangea fluggel och den generationen, jag hade lagt av när dom kom förvisso men har sett dom och det var säkerligen en 03a i dom med tanke på storleken!
Citera
2022-08-28, 14:50
Medlem
graffdatshits avatar
[quote=lsdlicker|81385876]
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Jag postade ett inlägg över dig.
Efter att jag testat gråa välpressade maserati så kan jag säga rakt av att dom var rena blåsningen, var påtänd på tjack samtidigt medans hon jag var med som också poppade, inte heller fick effekt alls! Så dessa var rena blåsningen visade det sig! Tur som fan att man fått en knapp gratis och inte gått och hämtat in parti med dom iaf![/QUOTE

Hmmm… låter inte bra! Hur stor är sannolikheten att det är samma här i sthlm tror du? 300mg tydligen gråa mazeratti.
Utifrån ditt svar så är man inte så sugen påt.
Asså det var inte pmma eller liknande iaf! Enbart utebliven effekt helt och hållet, tur i oturen! Ingen aning asså, köp ez test och begär att få testa en knapp vid köp om du skall ta in ett pack vilka knappar det än gäller! Löser du enstaka så se till vad dom går för för pris fråga om det är dom äkta eller om det är fake batchen som cirkulerar! Har sett att dom är grönare i andra länder så its a gamble!
Citera
2022-08-28, 23:26
Medlem
Dopaminas avatar
Någon som har ett hum om äkthet respektive dosering gällade dessa: https://imgur.com/a/XCgmuTx ??

Beskrivning: beige dödskalle med dödskallemotiv på ena sidan och brytskåra med märkningarna "MB" och "MYBRAND" på andra sidan. För förtydligande, se bifogad bild i länk ovan.

Enligt diverse nätsidor kan de innehålla allt mellan 140-240 mg, vilket är ett förvirrande intervall. Någon med erfarenhet av beige dödskalle i Uppsala/Sthlm, alternativt från nätet, som kan uttala sig om produkten?
Senast redigerad av Dopamina 2022-08-28 kl. 23:28.
Citera
2022-08-30, 15:00
Medlem
amfettas avatar
Sökt men inte hittat något specifikt om mina knappar. Det är gröna och gröngråa dödskallar som är märkta med My Brand på baksidan följt av ett inringat MB. Hittar ingen info och frågar därför om någon testat dessa och kan uttala sig om styrka och kvalité?

Må väl.
Citera
2022-09-01, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasofermen
Det är skumt. Vissa säger dem är dunder vissa klagar o säger dem känner nt så bra efter att ha tagit många. Tror kanske vissa knappar e bra vissa e dåliga ? Vissa har sagt dem är bästa dem tagit andra sagt de va svagt rus så mycket märkligt. Av nyfikenhet om man tar för mycket kan kroppen reagera med 0 effekt av de sköna och bara hallucinera?
Senast redigerad av Abzid 2022-09-01 kl. 23:01.
Citera
2022-09-06, 20:19
Medlem
Någon som har testat Neon gröna/gula-ish Maserati 300mg? hittar ingen info om dom i den färgen överhuvudtaget. och varför är det så många olika färget
Citera
2022-09-08, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amfetta
Sökt men inte hittat något specifikt om mina knappar. Det är gröna och gröngråa dödskallar som är märkta med My Brand på baksidan följt av ett inringat MB. Hittar ingen info och frågar därför om någon testat dessa och kan uttala sig om styrka och kvalité?

Må väl.

Gröna dödskallar/ Phillipp pleins kallas de för, om jag tänker på rätt utifrån vad du beskrev.
Väldigt mjukt rus och passar mer åt chilla å tjata lite skit med polare eller mysa med någon brud.
Inget stissigt rus, inget för att dra på nattklubbar.
(((Min åsikt och baserat på hur mitt rus såg ut! Kan hända din kropp reagerar annorlunda, men borde vara snarlikt som jag beskrev))
Senast redigerad av Manchesterbyxa88 2022-09-08 kl. 04:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in