2013-09-26, 21:42
Medlem
knArkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
kom igen, någon måste ju ha kommit över rosa ferrari !?
Ja faktist!
Ingen speed, bara massa mjuka leder och kramgo
Citera
2013-09-26, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ffuckedup
Vet inte riktigt vart dom är ifrån. Men dom funkar super bra.
Käkade 2 st på en gång i går och fyfan vad maxxade vi blev!
Aldrig någonsin upplevt något så intensivt
Det tog ca 15 min sen var allt snurrigt och igång! Otroligt

Men efter ca 2,5 efter ett super intensivt rus, dala allt ner och rasade bara på 10 minuter.
Men efter ca 20 minuter när man rasat blev allt lugnt och bra igen, som att vara påtänd och må bra
Sen rökte vi, då blev vi utvecklingsstörda istället.. haha 5/5 !

Handlar detta om de blå trance-knapparna? gött i så fall!
Citera
2013-09-26, 22:18
Medlem
knArkes avatar
Tips på de knapparna med mest speed?
Vill springa runt jorden
Citera
2013-09-27, 00:20
Medlem
fredrochas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkevSkrock
Jag vet inte om xXx, men Allstars borde vara 170mg. Själv skulle jag börja med 3/4 av en Allstar, för att jag vet att den är bra(jämfört med xXx), men om du poppar 170 mg på en gång så riskerar du couchlock : )

Okej tack för svar. Tror efter lite research att de ska vara 130 mg i xxx knapparna.
Bra att du sa till om att inte ta hela nintendon, om ingen säger emot?

Men vad är couchlock? Fast i soffan av panik eller vad?
Citera
2013-09-27, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrocha
Okej tack för svar. Tror efter lite research att de ska vara 130 mg i xxx knapparna.
Bra att du sa till om att inte ta hela nintendon, om ingen säger emot?

Men vad är couchlock? Fast i soffan av panik eller vad?
Jag utgår från att det är att du sitter och trippar och kedjeröker joint
Citera
2013-09-27, 10:41
Medlem
fredrochas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
Jag utgår från att det är att du sitter och trippar och kedjeröker joint

Haha men då har vi ingen risk, kan ju bara bli bra ju!

Kommer dock inte klippa nån jäla hövding på min första E tripp inte. Så om couchlocken innebär att jag kommer vara smått paralyserad för en ihärdig rökrunda så ska de väl inte vara några problem då

Btw... Tycker du 155-175 (Osäker på mängden i dom) är för mycket?
Till en första gångare alltså.
Citera
2013-09-27, 10:54
Medlem
Citat:
Haha men då har vi ingen risk, kan ju bara bli bra ju!

Kommer dock inte klippa nån jäla hövding på min första E tripp inte. Så om couchlocken innebär att jag kommer vara smått paralyserad för en ihärdig rökrunda så ska de väl inte vara några problem då

Btw... Tycker du 155-175 (Osäker på mängden i dom) är för mycket?
Till en första gångare alltså.
Om det är så mycket som du säger så tycker jag att det är en perfekt nybörjardos, slappna bara av och var inte så ivrig på att fylla på, då kommer du antagligen att spy. Inget fel med att spy dock, händer de flesta nybörjare.
Citera
2013-09-27, 11:05
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwertyuiopasdfghjk
Någon som vet något mer om de ljusblå med en rymdgubbe och texten "trance" på? Bara hittat ett inlägg som beskrev dom som "sköna". Någon som testat eller hört något? Tacksam för svar.

AWESOME!

as sköna, vobbla många timmar. Dock är mina gröna

GoGoGo
Citera
2013-09-27, 14:07
Medlem
Det är dom blåa trance "spaceman" jag menar !
Dom är fina
Citera
2013-09-27, 15:54
Medlem
fredrochas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
Om det är så mycket som du säger så tycker jag att det är en perfekt nybörjardos, slappna bara av och var inte så ivrig på att fylla på, då kommer du antagligen att spy. Inget fel med att spy dock, händer de flesta nybörjare.

Okey fint... Är jävligt säker på att jag inte ska fylla på, det sitter nog i mitt undermedvetna om jag nu skulle få nån knäpp och ändra mig. (Känns som risken finns då jag köpt på mig ett bra antal knappar) men i alla fall.

Har du spytt nån gång?
Om: tyckte du det var svårt att komma tillbaks till bra mood efter magens lilla uppstöts fadäs?
Citera
2013-09-27, 16:19
Medlem
Citat:
Okey fint... Är jävligt säker på att jag inte ska fylla på, det sitter nog i mitt undermedvetna om jag nu skulle få nån knäpp och ändra mig. (Känns som risken finns då jag köpt på mig ett bra antal knappar) men i alla fall.

Har du spytt nån gång?
Om: tyckte du det var svårt att komma tillbaks till bra mood efter magens lilla uppstöts fadäs?
Har spytt en gång, det var för att jag fyllde på med en till innan den första hade kickat. När kicken väl kom så spydde jag ner halva lägenheten men jag mådde aldrig illa. Spontanspya när det blev för mycket, mådde som en gud efteråt och fortsatte trippa. Ingenting du behöver oroa dig för, händer alla nybörjare.

Edit: inga riktiga kräkningar utan bara vätska, hade dragit i mig ett par glas vatten redan så det sprutade bara vatten i princip. Var tillbaka lika fort som det kom.
Senast redigerad av Thaiwai 2013-09-27 kl. 16:22.
Citera
2013-09-28, 09:26
Medlem
bananmuslis avatar
En varning för blå rolex. Tog igår och kunde varken prata eller röra på mig, på ett dåligt sätt. Jag mådde så sjukt dåligt men kunde inte säga det till någon eftersom jag det enda jag kunde göra var att sitta som paralyserad i en soffa och tänka att jag när som helst skulle dö. Jag har aldrig mått så illa i hela mitt liv, jag spydde blått och efteråt såg jag vitt och tänkte att det sista jag gör i mitt liv är att spy blått. Jag kunde inte sluta skaka och jag har tur som ens tog mig hem och kunde somna tryggt i min säng. Fick till och med hallucinationer när jag satt och väntade på bussen hem. Såg människor som egentligen inte fanns där gå runt mig och skratta och jag hörde röster som sa att jag aldrig skulle överleva.
Aldrig mer blå rolex. Och förresten aldrig mer E ute, allt blir mycket bättre om man bara är på ett tryggt ställe utan så många människor.
Senast redigerad av bananmusli 2013-09-28 kl. 09:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in